Gjest Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Nå har jeg lett meg gjennom jungelen av strømpebukser! H&M, cubust, kappahl, lindex, gina tricot og andre klesbutikker er blitt trålet opp og ned på leting etter en skikkelig tykk strømpebukse! Men jeg finner det ikke! Samme hvor jeg leter, samme hvor bra de virker når jeg ser de så tar jeg på de, og de er tynne som bare det! Og tar man de på seg så ser man gjennom de, da er de ikke tykke nok til å overleve i på vinterstid, også rakner de fort om f.eks skal ta de på seg og drar litt for hardt i de! Men hvor finnes de? Hvor finnes strømpebuksene man kan ha på i 10 minusgrader uten og fryse? Jeg fant de nemlig før, når jeg var litt yngre, men nå er de ingen steder og finne! Er ikke helt på å bestille på nett heller, for kjedelig å betale mye, for noe som er like dårlig som H&M!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Hva med å bruke tights? Jeg finner heller ikke slike strømpebukser Anonym poster: e62b6336d7022e87b15dc96aaddb491f 1
Gjest Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Hva med å bruke tights? Jeg finner heller ikke slike strømpebukser Anonym poster: e62b6336d7022e87b15dc96aaddb491f Thights har jo ikke fot, da kan jeg like greit bruke stillongs! Tights og sokker er ikke særlig mye pent syntes jeg!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Men når det er -10 så har du vel ikke på deg ballerinasko, akkurat? Det funker fint når du er ute og så bare hjemme hos deg selv. Sokkene ser du jo ikke i normale vintersko. Jeg kjøper mine på Marks & Spencer, de er kanskje ikke så tykke som du leter etter (vet ikke om det finnes), men de har heat gen tights som er helt tette og som jeg ikke fryser noe særlig i. Men engelsk vinter var ikke akkurat som norsk. Anonym poster: b83bf1e1d235bdb6ca9c1a39f1d3d38b
Gjest Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Men når det er -10 så har du vel ikke på deg ballerinasko, akkurat? Det funker fint når du er ute og så bare hjemme hos deg selv. Sokkene ser du jo ikke i normale vintersko. Jeg kjøper mine på Marks & Spencer, de er kanskje ikke så tykke som du leter etter (vet ikke om det finnes), men de har heat gen tights som er helt tette og som jeg ikke fryser noe særlig i. Men engelsk vinter var ikke akkurat som norsk. Anonym poster: b83bf1e1d235bdb6ca9c1a39f1d3d38b Nei ikke ballerina sko, men kan fortsatt ha lave sko som er på høyde med joggesko, og da syntes tightsen, uansett er det ikke noe å tenke på for tights bruker jeg ikke uansett Da bruker jeg som sagt heller fleece stillongens min, men det er alt i alt ikke noe pent!
Vantage Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Oroblu har kommet med en strømpebukse som heter Warm & soft. Den er ca 120 denier, har fleece på innsiden. Skikkelig varm og deilig og myk på kalde dager, men ser ut som hvilken som helst pen glatt 100-120 denier strømpe på utsiden. Eksempel: http://poshtights.com/Fleece-Lined-Warm-Soft-Tights-by-Oroblu.html Enjoy, Vantage
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 Oroblu har kommet med en strømpebukse som heter Warm & soft. Den er ca 120 denier, har fleece på innsiden. Skikkelig varm og deilig og myk på kalde dager, men ser ut som hvilken som helst pen glatt 100-120 denier strømpe på utsiden. Eksempel: http://poshtights.co...-by-Oroblu.html Enjoy, Vantage Hvordan er den størrelsesmessig?? Jeg tenker L, men hvis de er små i størrelsen velger jeg heller XL. Er veldig følsom for strømpebukser som strammer i livet eller som ruller ned. o.O
Vantage Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Den er sånn midt i størrelsesmessig tenker jeg, ut i fra egen erfaring med denne. Mange strømper er ofte små i størrelsen i forhold til oss nordmenn, men Oroblu sine størrelser er som regel midt i, fin lengde på bena også. Bruker du L normalt, så vil det passe i denne også. Velger du XL, så tror jeg den da kanskje vil bli klumpete etterhvert og sige litt. Hvis du går inn på linken i innlegget midt over, så ser du forresten størrelsene der under size guide, og den er lik det som står bak på pakka. Enjoy, Vantage.
meta2 Skrevet 27. november 2012 #10 Skrevet 27. november 2012 (endret) Janus Spar Kjøp selger Janus produkter Janus Design Wool strømpebukse i natur, grå og sort. Endret 27. november 2012 av meta2
meta2 Skrevet 27. november 2012 #11 Skrevet 27. november 2012 (endret) Så inne på Spar Kjøp sine sider og fant ikke denne. Så jeg vet ikke om de har de. De har en fra Safa i sort og brun. Endret 27. november 2012 av meta2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #12 Skrevet 28. november 2012 Har sett ett par på lindex! Anonym poster: b9e41c826eccd407e80671b3e718faa5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #13 Skrevet 29. november 2012 Nei ikke ballerina sko, men kan fortsatt ha lave sko som er på høyde med joggesko, og da syntes tightsen, uansett er det ikke noe å tenke på for tights bruker jeg ikke uansett Da bruker jeg som sagt heller fleece stillongens min, men det er alt i alt ikke noe pent! Når jeg sier heat gen tights så er det altså engelsk, og er strømpebukse. Men skjønner hva du mener med vanlige tights. Anonym poster: b83bf1e1d235bdb6ca9c1a39f1d3d38b
meta2 Skrevet 3. desember 2012 #14 Skrevet 3. desember 2012 Obs har nå Janus design Wool til kr 99,- Kjøpte offwhite og sort i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå