Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sånn halvveis sammen med en fyr i ett halvt år. Jeg fikk møte, og ble kjent med vennekretsen hans fra første stund.

Han har de siste ukene snakket om at han hadde lyst til å dra på ferie etter endt studie. Han har nå bedt med to av de han har mest med å gjøre. En fyr og ei dame (som jeg begge har møtt mange ganger). Han kaller det "guttetur" og vil ikke ha med meg og dama til han andre fyren. Dama som er med er singel, og hun sa sist han var i utlandet "at det skulle ha vært han og henne som var på tur sammen". Han viste meg samtalen de hadde på facebook. Jeg føler meg ganske trygg på at hun ikke er hans type dame. Likevel synes jeg det er rart at han ber med seg henne etter at hun skrev de tingene hun skrev på facebook tidligere. Jeg stoler både på han og henne, men jeg føler meg litt tilsidesatt. Spesielt fordi han samme dag bestilte nok en tur (sammen med en kompis). Og i sommer planlegger han tur med en kompisgjeng.

Jeg er ikke interessert i å være med på guttetur, men føler at han ikke bryr seg så veldig når han aldri gjør noe ut av slike planer med meg.

Ville dere reagert på dette? Vi er jo i startfasen av et forhold og da pleier man å ville være mest mulig sammen. Det vil hvertfall jeg. Vil jo at han skal få beholde litt av "friheten" sin, men samtidig så mener jeg at man må innrette seg andre litt mer når man så godt som er i et forhold...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen jenter regnes som en av gutta. Jeg er en av dem. Ville syntes det var leit om jeg ikke kunne være med fordi kjærestene til gutta ikke skulle være med. Men, hvis kjærestene ville vært med kunne vi alle tatt en tur... Gutteturer i blant er bra, men noen ganger kan det bli litt endring i planene. Som at det er naturlig å ha med kjæresten og så blir det ferie for "alle".

Anonym poster: 44d4450dcd7874e3360eb7db95e541dc

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke gått med på det der nei. Guttetur innebærer IKKE invitasjon av innovertiss. Da hadde jeg og forlangt invitasjon.

Skrevet

TS her.

De feirer at eksamen er over, og det jo hyggelig det. Unner de å kose seg. Det som er det ømme punktet for meg er at han planlegger flere turer og alle er med kompiser/venner.

Har tidligere vært samboer over flere år (med andre menn), og da har det vært herlig å være litt fra hverandre. Men slik det er nå, så er vi jo i bli-kjent-fasen. Skulle tro han ville være på tur med meg. Tenker derfor at han kanskje da ikke er moden for et forhold (hvor han faktisk er nødt til å innrette seg en annen person innimellom).

Skrevet

Jeg ville ikke invitert med noen jeg hadde vært i lag med i knappe seks måneder, på en tur som involverte vennene mine.

Om hun ikke hadde vært meget integrert i vår gjeng, dog.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo gjerne foreslå for han at du har lyst å reise på ferie med han? Er det noe i veien for at du ikke kan bli med på disse neste turene de planlegger? Skal kompisene hans ha med seg sine kjærester på disse neste turene? Eller er det gutte turer dette er snakk om?

Skrevet

Jeg kjenner flere av kompisene og damene like godt som jeg kjenner han omtrent. Jeg er med på fotballkvelder og biljardkveld med han og kompisene, jeg blir bedt med ut for noen øl med kompisene selv om han ikke er med, jeg feiret bursdagen til en kompis av han sammen med 4 andre par når han var bortreist på tur med en annen kompis. Så føler meg godt inkludert. De har sett på meg som dama hans allerede en måneds tid etter at vi først møttes.

For all del, vil helst ikke være med på en ren guttetur. Hadde jo ikke gidda å dra med han med min venninnegjeng heller. Men jeg hadde heller ikke bare planlagt mange jenteturer og ingen med han.

Skrevet

Den ene turen er han og en kompis (som eier en leilighet der nede). Den andre er det jo ei og en han går i klasse med (skal til samme leiligheten). "Tar ikke med fisk på fisketur," sa han litt fleipete.

Helt fra starten vi datet, så sa han at han ville dra på tur alene med meg. At det hadde vært så koselig. Ingenting skjedde med de planene han hadde der (han har ei hytte han kan disponere), men planer med alle andre har blitt gjennomført nesten på dagen.

Skrevet

Jeg synes det må være greit å dra på vennetur uten kjæreste/date, men skjønner at du synes det er kjipt det samtidig ikke blir noe ut av de turene/tingene dere har snakket om. Er du tydelig nok på at du har lyst til å bli med ham på hytta? Jeg vet med meg selv at jeg kan virke for "likegyldig" til invitasjoner, fordi jeg er litt redd for å være for pågående, og for å bli skuffa hvis det ikke blir noe av :sjenert: Du kan jo prøve å snakke med ham om det, si at du unner ham de turene han drar på uten deg, men at du ønsker at dere også gjør noe sammen (og at dette kanskje bør planlegges helt konkret, så det blir noe av... og at en slik avtale ikke skal settes tilside for venneforslag). Så får du bare se hvordan det utvikler seg.

Anonym poster: 37ed832d73f99c50cf234882f20a8213

Skrevet

Jeg synes i vertfall det er litt kjipt med turer jeg trodde var venneturer, men så har en med den nye kjæresten og de ender med å hele tiden ville være for seg selv.

Skrevet

I og med at han har foreslått en hyttetur for deg tidligere, kan du gjerne børste litt støv av denne ideen? Si i samme slengen at selvfølgelig ønsker du at han skal ha det gøy på sine gutteturer, men at du også ønsker at dere skal reise bort sammen? Eller en tur til utlandet ett sted? Da også snakke mer i detaljer om ett tidspunkt slik at det ikke renner ut i sanden ;)

Skrevet

Jeg synes i vertfall det er litt kjipt med turer jeg trodde var venneturer, men så har en med den nye kjæresten og de ender med å hele tiden ville være for seg selv.

Jeg er ikke interessert i å bli med på guttetur. Synes det er spesielt at han drar på "klassetur" hvor han tar med ei som har gitt uttrykk for at hun er interessert i han, og at han synes det er slitsomt. Tror på ingen måte at noe skjer der, men når _hun_ blir invitert til en ukes sydentur før meg...

Til kompisen som han skal leie leiligheten av sa han ingenting om hvem om skulle på tur. Så kompisen sa til meg at han trodde det var vi to som skulle på tur.

Skrevet

Tar ikke med fisk på fisketur," sa han litt fleipete.

WTF?

Anonym poster: a71d56bdfc2102910221236a91d3125b

• Liker 1
Skrevet

WTF?

Anonym poster: a71d56bdfc2102910221236a91d3125b

Reagerte på det samme...

Anonym poster: b6612f5ca2f98d0987fea933872e928b

Skrevet

Jeg reagerte på " tar ikke med fisk på fisketur" jeg også, selv om han sa det litt fleipete. Skjønner at sånn type fleiping har en viss sannhet i seg. Når jeg reagerte, sa han at han mente ikke at han skulle sjekke opp damer, men ha litt " guttetid". Men er jo kun to menn og ei dame med. Dama er den eneste som er single og trenger "fiske"

Skrevet

Jeg reagerte på " tar ikke med fisk på fisketur" jeg også, selv om han sa det litt fleipete. Skjønner at sånn type fleiping har en viss sannhet i seg. Når jeg reagerte, sa han at han mente ikke at han skulle sjekke opp damer, men ha litt " guttetid". Men er jo kun to menn og ei dame med. Dama er den eneste som er single og trenger "fiske"

Fy f......

Jeg hadde klikka!

Gjest brutal mann
Skrevet

Du spiller ikke engang tredjefiolin i orkesteret hans. Det du må spørre deg selv om er om dette er greit for deg.

Skrevet

<p>

Kommentarer som dette hadde gjort at jeg hadde revurdert hele forholdet.Det virker rett og slett ikke som om han har de rette følelsene for deg. I så fall ville han vært mer redd for å miste deg. Som mann ville jeg aldri sagt noe sånt overfor dama jeg var sammen med. Høres ut som en idiot.To kamerater og ei dame er ikke guttetur. I tillegg er hun interessert i ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...