iskaffe Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Huff.... har blitt så betatt av en mann. Og han er ikke av den typen jeg hadde forestillt meg å passe sammen med! Men liker han så godt. Men han har en ganske utadvent personlighet. Ganske mange nære venner og bekjente, veldig sosial, snakker med alle, liker å holde seg aktiv med interessene sine. Mye humor. Via jobben kommer han i kontakt med mange mennesker, damer inkludert. Han er nok godt likt blandt damene ja... Og så kommer jeg, stille og veldig forsiktig. Innadvent, sjenert. Veldig snill og omsorgsfull. Få bekjente. Er nok ikke den man reiser ut på byen med og kan tulle og tøyse med, men heller den som liker hjemmekos og litt mer roligere aktiviteter. Prøver å holde følelsene under sjakk, for jeg frykter at en utadvent mann helst ville hatt ei utadvent dame. At noen som er så dynamisk som han, helst vil ha ei dynamisk dame, som kan tilby han litt det samme som det han liker og er. Vi har felles interesser da, og jobber begge innen et felt som er ganske likt. Men ellers forskjellige. For å si det på en annen måte, om han er ilden, så er jeg vannet... Er det noen som har erfaring eller tanker rundt komboen utadvent/innadvent? Vil så gjerne høre både positive og negative historier. Og gjerne synspunkter fra mennene her inne!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Jeg er veldig rolig. Liker å vær ute blant folk, men ikke hver dag. Trives godt hjemme med rolige aktiviteter også. Ble kjent med en som er veldig utadvent og som liker at det foregår noe hele tiden, for noen år siden. Vi var så ulike at det falt oss ikke inn at det kunne bli noe mellom oss... Men vi hadde mye til felles som ikke syntes ved første øyekast. Vi ble glade i hverandre etterhvert, men jeg så fortsatt ikke for meg et forhold. Men vi ble sammen. Begge er med på ting den andre foreslår, så det åpner horisonter.. Og så gjør vi endel ting hver for oss uten problemer. Synes det fungerer helt fint jeg! Han er mer glad i rolige omgivelser nå, mens jeg setter mer pris på å være på farta og oppleve nye ting. Så lenge dere har like verdier og syn på de viktige tingene og kommuniserer godt, så kan det bli et topp forhold. Anonym poster: e3cecf7e8608778467d500a611db016c 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Det fungerer helt fint. Kjæresten min er veldig utadvendt og jeg er utrolig innadvendt, men når det kun er oss to så er vi helt like. Anonym poster: 864b5ef2cc6955fca407f3ab729c8430 1
Breakeven Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Kjæresten min er utrolig utadvendt, og er ofte den som er "center of attention" under samlinger. Han har alltid historier å fortelle, og snakker veldig mye. Jeg er mer tilbakeholden. Jeg har ikke noe problem med å ha samtaler med folk, eller være sosial, men jeg er ikke den som må ha oppmerksomhet hele tiden. Heldigvis er han en som kan ha en rolig kveld hjemme, og ikke mååå feste, eller være sosial med andre hele tiden. Han har også sagt at han liker at jeg er så rolig og behagelig som jeg er, fordi jeg utfyller han på en måte. Når han har hatt en stressende dag på jobb så syns han alltid at det er så deilig å møte meg fordi jeg får han til å slappe av. Tror absolutt ikke dette er noe du skal bekymre deg over om dere matcher på andre områder. Jeg tror det hadde vært slitsomt hvis begge hadde vært helt på hele tiden. Jeg tror det er en fin ting at man ikke er helt like når det kommer til akkurat det:) Ikke la det stoppe deg hvertfall. 1
Gjest Lincoln Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Er du pen? I så fall er det ikke noe problem.
iskaffe Skrevet 25. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2012 Takk for tilbakemeldinger, det er betryggende å høre at det funker så godt for dere andre. Jeg har sett at han har en litt "mørkere/dypere" side til sin ellers så utadvente og optimistiske personlighet. Han er kompleks, men jeg håper at han ser noe i meg som han kanskje liker. Etterhvert.... Selv er jeg ganske enkel! Pen.....? Tja, jeg hører at jeg er pen. Ikke den vakkreste blomsten i buketten kanskje, men tror jeg er ok. Han har kontakt med mye flottere damer enn meg daglig. Men håper så klart ikke det bare er utseendet som teller for at en mann blir interessert i ei litt sjenert dame.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Jeg har en anelse om at utadvent dame og innadvendt mann hadde gått verre? Har vel noe med kjønnsroller å gjøre. Anonym poster: ed12ab9bccb03e64b8a3bb517527086c
Papirbit Skrevet 25. november 2012 #8 Skrevet 25. november 2012 Det jeg tenker er at interesse er ofte basert på det første man ser/liker. Folk har forskjellige preferanser, hvis han sin preferanse er blonde kvinner som liker grøsser så spiller det ingen rolle om ho har 10 venner eller 100. Jeg tror ikke at dette er en fordel for deg i utgangspunktet ts,men det er lov å prøve seg, for det vi vet så bryr han seg ikke om det hele tatt. Men det kan også hende at han syns du er kjedelig. hva kommer dere til å gjøre hver helg liksom? du sitte inne,mens han fester? du kjede deg på fester sammen med han eller han kjede seg hjemme? Jeg er også den rolige typen ts, og jeg ser ikke helt for meg å være med en som er så annerledes personlig enn det jeg er
iskaffe Skrevet 25. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2012 Det jeg tenker er at interesse er ofte basert på det første man ser/liker. Folk har forskjellige preferanser, hvis han sin preferanse er blonde kvinner som liker grøsser så spiller det ingen rolle om ho har 10 venner eller 100. Jeg tror ikke at dette er en fordel for deg i utgangspunktet ts,men det er lov å prøve seg, for det vi vet så bryr han seg ikke om det hele tatt. Men det kan også hende at han syns du er kjedelig. hva kommer dere til å gjøre hver helg liksom? du sitte inne,mens han fester? du kjede deg på fester sammen med han eller han kjede seg hjemme? Jeg er også den rolige typen ts, og jeg ser ikke helt for meg å være med en som er så annerledes personlig enn det jeg er Takk for svar. Jo, det er nettopp det jeg frykter - at han kanskje ser på meg som kjedelig. Føler selv jeg er litt kjedelig! Vet at han er litt hjemmekjær da, selv om han også er veldig glad i å være sosial. Og jeg liker jo å være sosial jeg også, bare i litt mindre grupper, og kanskje ikke så veldig ofte. Jeg hadde ikke kjedet meg på fest, men kanskje han hadde kjedet seg sammen med meg? Who knows! Han tar ofte kontakt med meg på facebook, og sist helg foreslo han vin og film etter jobb - bare meg og han. Det var veldig hyggelig. Men er usikker på om det er tegn på interesse, eller at han bare liker å være sosial med folk? Alle mine venner og bekjente er av den innadvente typen, så sånne ting gjør meg litt usikker altså! Nei, får bare se hva som skjer videre...... men prøver hardt å ikke bli forelsket. Vil gjerne høre flere synspunkter og historier.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 Det høres jo absolutt ut som han liker deg, i hvert fall Og hva som er de viktigste verdiene og sidene ved livet hos én utadvent eller innadvent person er jo ikke det samme som hos en annen - i tillegg til at folk om tilsynelatende er veldig utadvente kanskje har en viktig innadvent side også (at de for eksempel liker alene/familietid og er dype og reflekterte?). Jeg synes dere skal ta sjansen på å bli kjent jeg, siden det virker som begge er nysgjerrige på hverandre. Selv er jeg veldig innadvent, og tror nok (dels av erfaring) jeg passer best med en innadvent kjæreste. Men personkjemien og om man faktisk får fram det beste i hverandre er jo definitivt det som betyr noe i lengden. Anonym poster: 722bf5ffe708469f8776b7b9a53f0c85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå