Gjest student1993 Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Bare 5 dager til 1. desember og snart tid til å hente fram julestemningen. Jeg bor alene for første gang så blir en litt annerledes jul for meg, men her er hva som skal få meg i julestemning: - Pynte til advent, med masse lys, lilla bordduk og lilla julekuler. - Spille julesanger dagen lang. - Ha juleverksted, lage julekort og konfekt. - Pepperkakebaking :D - Kjøpe julegaver - Se julefilmer - Ha mandariner, nøtter og annen frukt i et stort fat - Adventskalender!! Hva gir deg julestemning?
Musken Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Lukt spiller en stor rolle for meg når det kommer til julestemning: - lukten av mandariner og nøtter - lukten av julebakst - lukten av juletreet (nam) - lukten av mammas appelsinfromaje med sukkerlake med kanelstang og stjerneanis - lukten av pinnekjøtt Lyder er også viktige, f.eks. introsangen til Tre nøtter til Askepott Ellers står julefilmer sentralt, i tillegg til diverse julepynt og ikke minst snø!! 1
Gjest Purple Haze Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Jeg jobber i barnehage, og desember er perfekt for å finne julestemningen Da har vi baking, juleverksted, julemusikk, kalender, kirkebesøk og nissefest. Kommer man ikke i julestemning av det, sliter man Ellers så får jeg julestemning av snø, lukten av ribbe og surkål, lukten av juletreet, julemusikk, å finne fram litt pynt til advent, pakke inn gaver, pynte juletre.
Harlequin Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Pepperkaker, snø, adventsstake, klementiner, julekalendere ala Blåfjell og Amalies Jul, "Driving home for christmas" på radio, julebrus, gaveinnpakking og fyr i peisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå