Gå til innhold

Problemer med iMessage og MMS iPhone 5


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har problemer med iMessage og MMS på min iPhone 5. Forsøkt "alle triks i boka". Jeg har slettet alle innstillinger, resatt, skrudd av og på, manuelle innstillinger +++. Har NetCom.

Flere som har problemet eller som eventuelt har hatt problemt og har en løsning? Begynner å bli temmelig frustrert.

Skrevet

Ingen med samme problem??

Skrevet

Kan du beskrive hva som ikke fungerer? Er det generelt eller noe spesifikt?

Pluss, har du logget deg på med din Apple-ID?

Skrevet

Har omsider fått iMessage til å virke, men mms fungerer fortsatt ikke.

Ja, har forsøkt både med og uten Apple-ID. Problemet med mms er så enkelt som at jeg ikke kan sende eller motta. Får det røde utropstegnet med beskjed om "ikke levert". Har resatt absolutt alt på alle mulige måter, netcom har forsøkt alle triks i boken de også.

Skrevet

Regner med du har aktivert MMS?

Innstillinger --> Meldinger --> Send som MMS--> [bryter til høyre]

Isåfall ring Apple da du har gratis support innen 90 dager fra kjøpsdato.

"Hvis du vil ha teknisk support på telefon, ringer du 815 00 158. Åpningstider: mandag-fredag kl. 08.00–19.45, lørdag kl. 10.00–17.45. Du kan bruke dette nummeret for gratis telefonsupport i 90 dager fra kjøpsdatoen for de fleste Apple-produkter. Hvis produktet ditt dekkes av en AppleCare Protection Plan, slipper du også å betale for supporten. Ellers betaler du for hver gang du trenger support."

Skrevet

Den er aktivert vet du :)

Takk for tipset, får vel bare hoppe i det og ringe de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...