boks Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Hei, jeg har problemer med iMessage og MMS på min iPhone 5. Forsøkt "alle triks i boka". Jeg har slettet alle innstillinger, resatt, skrudd av og på, manuelle innstillinger +++. Har NetCom. Flere som har problemet eller som eventuelt har hatt problemt og har en løsning? Begynner å bli temmelig frustrert.
Gjest Mog Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Kan du beskrive hva som ikke fungerer? Er det generelt eller noe spesifikt? Pluss, har du logget deg på med din Apple-ID?
boks Skrevet 26. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2012 Har omsider fått iMessage til å virke, men mms fungerer fortsatt ikke. Ja, har forsøkt både med og uten Apple-ID. Problemet med mms er så enkelt som at jeg ikke kan sende eller motta. Får det røde utropstegnet med beskjed om "ikke levert". Har resatt absolutt alt på alle mulige måter, netcom har forsøkt alle triks i boken de også.
Gjest Mog Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Regner med du har aktivert MMS? Innstillinger --> Meldinger --> Send som MMS--> [bryter til høyre] Isåfall ring Apple da du har gratis support innen 90 dager fra kjøpsdato. "Hvis du vil ha teknisk support på telefon, ringer du 815 00 158. Åpningstider: mandag-fredag kl. 08.00–19.45, lørdag kl. 10.00–17.45. Du kan bruke dette nummeret for gratis telefonsupport i 90 dager fra kjøpsdatoen for de fleste Apple-produkter. Hvis produktet ditt dekkes av en AppleCare Protection Plan, slipper du også å betale for supporten. Ellers betaler du for hver gang du trenger support."
boks Skrevet 27. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2012 Den er aktivert vet du Takk for tipset, får vel bare hoppe i det og ringe de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå