Gjest Bartenina Skrevet 25. november 2012 #1 Del Skrevet 25. november 2012 Hva mener du er den beste rettetangen eller krøllstaven/tangen? Hvis noen har litt billigere varianter å skryte av så er det "bærre lækkert" ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stronger Skrevet 25. november 2012 #2 Del Skrevet 25. november 2012 Beste krøllstaven er definitivt denne! http://www.makestyle.no/Krolltang-Gorgeous-Curl-Wand Kjempe enkel og kjapp å bruke Kun 599 kr, jeg syns det er et bra kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartenina Skrevet 25. november 2012 #3 Del Skrevet 25. november 2012 Ikke noe å si på prisen i allefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 25. november 2012 #4 Del Skrevet 25. november 2012 ghd er den beste rettetanga jeg har prøvd hvertfall. Hatt min i fire år nå og den er så god som ny. Hørt veldig mye bra om Gorgeous sin krøllstav, tenker å kjøpe den men siden det ikke er en nødvendighet og det snart er jul så vurderer jeg å putte den på ønskeliste.. Litt vel glad i kjøpe ting jeg har lyst på med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 26. november 2012 #5 Del Skrevet 26. november 2012 Enig med kills i at ghd er den beste glattetanga jeg har prøvd. Har tidligere prøvd en fra remington som jeg synes var ganske bra også. Selv bruker jeg ghd til både å glatte og krølle håret, synes det fungerte bra når jeg hadde kortere hår. Nå som det begynner å bli lengre vurderer jeg å kjøpe en krølltang også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleloet Skrevet 26. november 2012 #6 Del Skrevet 26. november 2012 Sverger til GHD, har hatt tangen min 7 år nå, har aldri hatt problemer med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olseen91 Skrevet 27. november 2012 #7 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg liker Gorgeous sin rettetang bedre enn GHD. Billigere er den og : -) Har GHD selv, og selger det der jeg jobber. Så jeg bruker den en del på jobb og, men nei... liker gorgeous sin bedre! Skal helt klart kjøpe meg det etterhvert. Min ghd begynner å bli gammel nå så Krøllstav har jeg ingen erfaring med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. november 2012 #8 Del Skrevet 27. november 2012 Synes GHD sin rettetang er den beste, får den jo utrolig billig via feelunique f.eks. Remington pearl wand er min favoritt av krøllstaver, kjøpte min for 399. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #9 Del Skrevet 27. november 2012 I en annen tråd var det veldig mange som mente en krøllstav fra Remington var så bra. Den fåes kjøpt på feelunique til en ganske billig penge. Anonym poster: b82b45eef77b37d000dc28220307122c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 27. november 2012 #10 Del Skrevet 27. november 2012 Dere som har hatt ghd i en del år, funker deres bra til å lage krøller? Min er sort og matt, av den gamle typen der serienummeret hang på en lapp (som har falt av) i stedet for å være lagret i en chip. Synes den hakker litt og håret glir ikke særlig godt gjennom når jeg skal lage krøller så får egentlig aldri til det, uansett hvor tynne partier med hår jeg bruker. Plagsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 27. november 2012 #11 Del Skrevet 27. november 2012 Har hatt ghd i 3 år nå. Har også opplevd at den hakker litt når jeg skal krølle det nå som håret har blitt lengre. Gikk helt fint da det var skulderlangt. Merkelig nok synes jeg det hjelper å glatte forsiktig gjennom hårpartiet før jeg krøller det, hvis du skjønner. Synes også håret glir bedre gjennom etter at jeg begynte å bruke hårolje etter vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 28. november 2012 #12 Del Skrevet 28. november 2012 Mitt hår har ikke gått ann å krølle noensinne... før jeg prøvde Remington Pearl Wand. HERLIG. Og så lett å bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå