AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Hei Er nysgjerrig på hvordan dere har gjort det med forlovelsesringer Har begge ring? Er de i så fall tradisjonelle, enkle ringer? Kanskje skal dere bruke dem som gifteringer også? Eller har bare jenta ring? Og er det da en typisk amerikansk diamantring? Kanskje har ingen av dere ringer? Samboer har lyst til at vi skal kjøpe en flott diamantring til meg som forlovelsesring og at vi skal bruke like, tradisjonelle ringer når vi gifter oss. Han vil altså ikke ha forlovelsesring. Jeg er litt usikker på hva jeg syns om det egentlig. Litt kjedelig at det bare er jeg som skal ha ring, men syns det er greit siden vi begge skal ha ringer når vi gifter oss. Anonym poster: ed778cceb970643cf12086486e0842e9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Her har vi begge to forlovelsesringer, de er helt like:) http://www.gullsmedrydeng.no/default.pl?showProduct=2350&pageId=240 Skal også bruke de som gifteringer, vi kommer bare til å være forlovet i 4 måneder, så da ville vi ikke bytte de ut med en gang. Anonym poster: 4df10b647f3352320b097e62b387a255
Gjest GetOverIt Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Vi har to like ringer i gull, kommer til å bruke de som gifteringer også.
Pingting Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Vi har to like ringer i titan og sølv, og kommer til å bruke dem som gifteringer også.
skravlus Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Jeg har forlovelsesring i hvitt gull med en diamant (alliansering). Min kjære har ikke ring. Når vi gifter oss skal vi ha like ringer i palladium. Jeg skal fremdeles bruke forlovelsesringen, men flytte den over til venstre hånd.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Her var det mannen som fridde, så jeg hadde ikke kontroll på hvordan det ble (litt instruksjoner på ønsker først, men ikke større enn det). Jeg har alltid tenkt på ring i hvitt gull som forlovelsesring og gult gull som giftering, men nå blir det ikke slik for oss. Jeg har en nydelig alliansering i hvitt gull, og han har en enkel ring i hvitt gull nå. Han elsker sin ring så han vil ikke bytte den ut, jeg kommer til å skaffe meg et diamantbånd til å ha på samme fing som forlovelsesringen, men om jeg bruker den som giftering eller ikke er jeg enda usikker på. Kanskje jeg ønsker meg den i morgengave? 1
Petalouda Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Vi har like forlovelsesringer, og skal ha like gifteringer
Isd Skrevet 25. november 2012 #8 Skrevet 25. november 2012 Jeg har en enstensring i hvitt gull med diamant, som jeg fikk da han fridde til meg. Den forblir forlovelsesring - kjøper nye ringer til bryllupet. Han skal ikke ha noen ring før vi gifter oss. Er uansett bare noen få måneder mellom frieriet og bryllupsdatoen
Gjest kiara_pusen Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 Jeg har ikke forlovelsesring, heller ikke han. Men han har valgt ut en nydelig giftering til meg som jeg egentlig ikke har sett... som jeg gleder meg veldig til å ta på, så da ble det litt bedre. 1
Gjest heklepleddet Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 Hos oss er det jeg som har forlovelsesring og ikke han. Ringen min har 5 stener hvorav 3 stener utgjør en hjerteform. Når vi gifter oss blir det ring på oss begge og forlovelsesringen min forblir forlovelsesring. Vi har ikke funnet ut hvordan gifteringene skal se ut enda Gratulerer med forlovelsen forresten, TS.
CathFoto Skrevet 25. november 2012 #11 Skrevet 25. november 2012 Ingen av oss har, og det er pga meg. Jeg har veldig små hender og har pga det aldri likt å gå med ring, Men siden vi begge liker tanken på giftering så skal vi ha det, vi bestiller fra Turtle Love Commitee etter tips herfra, hans er bred siden han liker brede ringer til menn, og min er så smal man får den med konfliktfri diamanter. Begge er håndlaget og litt ujevne så de får visse fellestrekk uten å være like. 1
Heisenberg Skrevet 25. november 2012 #12 Skrevet 25. november 2012 Kun jeg som har ring. Han turte ikke kjøpe ring til seg selv i fall jeg sa nei når han fridde. Min er hvitt gull med svarte og "hvite" diamanter. Når vi gifter oss skal vi ha ring begge to.
Anglofil Skrevet 25. november 2012 #13 Skrevet 25. november 2012 Vi hadde begge forlovelsringer. Mvh Yvonne
Gjest Starlit Skrevet 26. november 2012 #14 Skrevet 26. november 2012 Begge har forlovelsesringer her Men mine har 3 diamanter (1 karat), og er i hvitt gull.. Vi har planer om å bruke ringene i bryllupet, men ringen min skal da få 2 ekstra diamanter på Så på den måten blir ringen bittelitt annerledes.. Så skal vi kanskje gravere inn navnene våre "Din Starlit" "Din kjære"
Wildy Skrevet 26. november 2012 #15 Skrevet 26. november 2012 Her er det kun jeg som går med ring. Han har et yrke hvor det er direkte farlig å bruke ring; og han liker ikke å "ha" noe på hendene. Så det ble ønskeringen på meg ( jeg ønsket meg en bred og tydelig gullring), kommer til å bruker samme ringen når vi gifter oss. Min kjære vil ha en tynnere ring; og nei, han kommer ikke til å bruke den til vanlig. Og det er helt greit-. Jeg vil helst ha ham med alle fingre i behold; så kan han heller ha gifteringen på når julekvelden kommer ( og dressen kommer fram fra skapet..)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #16 Skrevet 26. november 2012 Her er det kun jeg som går med ring. Han har et yrke hvor det er direkte farlig å bruke ring; og han liker ikke å "ha" noe på hendene. Så det ble ønskeringen på meg ( jeg ønsket meg en bred og tydelig gullring), kommer til å bruker samme ringen når vi gifter oss. Min kjære vil ha en tynnere ring; og nei, han kommer ikke til å bruke den til vanlig. Og det er helt greit-. Jeg vil helst ha ham med alle fingre i behold; så kan han heller ha gifteringen på når julekvelden kommer ( og dressen kommer fram fra skapet..) Hvilket yrke? Han kan ha den i et smykke rundt halsen på jobb. Anonym poster: 42e769611b44269449e5f482d77bd75c
Wildy Skrevet 26. november 2012 #17 Skrevet 26. november 2012 Flytting.Lager, verkested og mye truck. Ja, han kunne hatt den hengende i kjede om halsen; men han er ikke så fan av smykker heller. Er litt sånn på tålegrensen som det er; med anheng i sølv og onyks som han fikk fra jentene mine i bursdagsgave. Og det smykket er viktig for han;det var overgangen fra mammas kjæreste til stefar. Om han går med ring eller ikke betyr lite for meg. Jeg bruker heller ikke ringen hele tiden; jeg plukker av meg alt på hendene når jeg er på jobb ( er sykepleier). Liker dog godt å sette på meg ringen når jeg kommer hjem; men det er min greie, ikke hans. 3
pusla Skrevet 26. november 2012 #18 Skrevet 26. november 2012 Vi har begge forlovelsesringer som vi også skal bruke som gifteringer. De er i gull, min har tre steiner i hjerteform mens hans er blank. Vi plukket dem ut sammen, da.
NewYorkNewYork Skrevet 26. november 2012 #19 Skrevet 26. november 2012 Jeg fikk en enstens diamantring i hvitt gull når min mann fridde. Når vi giftet oss fikk vi begge helt like, veldig enkle gifteringer i hvitt gull. Jeg bærer min giftering sammen med forlovelsesringen min. Dette er jo helt typisk amerikansk, men så er jo mannen min amerikansk og siden jeg fikk bestemme hvilken hånd ringene skulle være på, så fikk han bestemme hvordan ringene skulle være.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #20 Skrevet 26. november 2012 Ingen av oss hadde forlovelsesring, og ingen av oss har giftering. Jeg hater å gå med ringer, samme med mannen, så da så vi ikke noe poeng i å kaste bort penger på ringer som blir liggende i en skuff. Ringene betyr jo tross alt ikke en dritt på om vi er gift eller ikke. Anonym poster: 765680f7f8fb25297488ab1615db380d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå