Kittykat Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 (endret) I år ønsker min datter på 13 år seg en hjemmelaget julekalender. Men jeg aner ikke hva jeg skal gi henne i julekalenderen. Sminke er an tingene jeg har tenkt på, men så blir det tomt. Hun bruker mest hårbånd, men det finnes ikke noe særlig hårbånd som ikke ser "barnslig" ut. Hun er jo nesten "voksen", men samtidig så er hun ikke... Sist gang jeg lagde hjemmelaget julekalender til henne, så var hun ikke mer enn 2-3 år.... Hvis det er noen som kan gi meg noen tips til hva mer jeg kan kjøpe, så hadde det vært kjempeflott Endret 25. november 2012 av Kittykat
Silfen Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Kule sokker og truser. Flaxlodd. Tyggis. Lipgloss, neglelakk, artige ansiktsmasker. I hele tatt så er det mye smått og artig på Vita, HM o.l. som passer til julekalender. Artige penner/blyanter. Godteri i lørdagslukene. Jeg har alltid enkelte luker innimellom med litt dyrere gaver, 2-3 stk gjennom kalenderen, bl.a. julaften. Så da går det an å gi en julefilm, kinobilettgavekort og sånt no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå