AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Er det noen som har noen erfaringer å dele? Jeg har for det meste kun flydd med SAS, men nå vurderer jeg å velge Norwegian. På SAS har jeg følt meg trygg med pus, og vi har hatt litt større bag (som fortsatt går under) uten at noen har påpekt noe. Føler også de som jobber der er veldig positive til dyr når man kommer ombord! Håper på svar Anonym poster: 91f487494236f26d423e0dff39216732
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Jeg fløy med Norwegian når jeg hentet valpen min. Kansje jeg bare var uheldig, men de var små sure og forstod ikke at det var en 8 uker gammel valp jeg hadde med meg.. De ignorerte meg når de gikk for å selge mat og drikke.. Jeg liker bedre å sitte i SAS fly også, det er bedre beinplass der (som igjenn er jo bra når du har en pus med). Så ja, jeg liker SAS Anonym poster: 55e1d1f0ea9884bef20e717ca8db7986
Snip Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Jeg og katten min har flydd med Norwegian mange ganger, har aldri hatt noen negative opplevelser med dem. Jeg har pus i et stoffbur i kabinen under setet. Når vi er i luften tar jeg buret på fanget for at pus skal roe seg. En gang fikk jeg riktignok ikke lov til dette, men det gikk greit likevel :-)
CathFoto Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Jeg har flydd en gang med Pus1, og det var med Norwegian. Sto på billetten at jeg skulle henvende meg i luken på flyplassen for å betale ekstra for pusen, men det syntes de i luken var tull, så det slapp jeg. Problemet var ikke Norwegian med min uerfarenhet mtp flyplass og katt, hadde ikke tenkt på sikkerhetskontrollen og min pus HATER bag, så å ta henne ut var ikke et alternativ, noe som gjorde vekterene veldig sure. Men det gikk fordi en snill vekter tok metalldetektoren ned i bagen med katten. På flyet fikk vi plass bakerst hvor det var god plass til pus under setet mitt. Så ikke noe å utsette på Norwegian i denne sammenheng.
missdior Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Jeg har flydd med norwegian hver gang, og er veldig fornøyd! Det koster riktignok litt ekstra for å ta med katten hver vei, men det er verdt det. Pleier å ha henne på fanget, i buret selvfølgelig, når vi er i luften. Norwegian anbefales på dette punktet, da de alltid har vært veldig behjelpelige, iallefall med meg
Madison_00 Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 Vi har aldri flydd Norwegian, men to ganger med SAS. Flyr ikke innenfor Norge/Norden, så det går ikke for meg uansett. Men jeg er kjempefornøyd med SAS. Får alltid masse oppmerksomhet av kabinpersonalet, de vil hilse og kose på lille pelsen min :-) Hun er riktignok veldig flink til å fly siden hun har gjort det såpass mye og jevnlig siden hun var valp, så hun ligger fint i bagen sin på gulvet og sover hele veien, mens jeg også kan ta meg en blund eller lese litt. Norwegian har jeg dog flydd de siste 5 årene før jeg fikk hund, og ville nok prøvd dem om det var mulig. Jeg er veldig fornøyd med Norwegian.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Har bare gode erfaringer med SAS og det virker som de har erfaringer med dyr som medpassasjer, for de er forsiktige med hensyn til dyr og det å reise med fly kan bli en veldig stressfylt opplevelse. Har fått lov til å sette buret på setet ved siden av meg dersom det er tomt et par ganger. Så SAS anbefales. Anonym poster: 4a31fe3c873210e9e2c946224396862d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 Er det virkelig lov å ha med seg dyr innpå flyet? Ikke at jeg mener at det er galt, for all del Har bare ikke tenkt over det før, og trodde faktisk ikke slik var lov. Anonym poster: 9e4f156c8cf68951b5e5f9814b38df23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå