Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er livredde for at andre i huset skal høre oss, og vi liker aller best å være litt høylytte og bruke rommet. er bare at han bor i kollektiv og d gjør jeg også, så vi blir aldri helt alene. er så redd for at det tærer på forholdet vårt...

Anonym poster: 5cd6a2d64bf11fda192d3cc87541171b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du nok finne deg en leilighet eller hus. Man driver ikke å hyler og skriker under akten når man bor vegg i vegg med andre mennesker. Sånn er det bare.

• Liker 3
Gjest Sunheart
Skrevet

Det der har jeg gitt opp for lengst. Ha sex og nyt det , og la det stå til :) Har og bodd i kollektiv og vi hørte alltid hverandre.. Noe annet var nesten uunngåelig. Bor du slikt må du regne med å høre naboen ha sex ;)

Skrevet

Hvordan kan det tære på forholdet deres at dere på ta hensyn til andre mennesker når dere har sex? bor selv i kollektiv, og har kjæreste. Vi prøver å holde støynivået nede, i motsetning til de andre som bor her.. Det er utrolig irriterende og slitsomt å ligge våken om nettene å høre på andre bråker og står i. For all del under dem det. Men når det skjer HVER natt så begynner det å bli ganske irriterende.

Anonym poster: 42bca3c753859967e82144a66e1e8df5

• Liker 2
Skrevet

Men hvorfor skal man egentlig rope og hyle så voldsomt høyt under sex?

• Liker 1
Skrevet

Det som MÅ ha høylytt sex får finne seg et hus i skogen. I alle fall drit i å bo vegg i vegg med noen. Jeg er så lei av mine naboers sexliv at jeg spyr.

Anonym poster: ce769323b43e6443cbbad268d57a2f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...