Gå til innhold

Er det flere som skal sy sin egen brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sy min kjole sammen med min svigemor :) Det blir både veldig personlig og billig.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne mønster og stoff til brudekjoler??

Hoppa som gifter seg 25 september :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte mønster til brudekjolen min hos singer, den som ligger i tollbugata 8, i oslo.

Stoffet kjøpte jeg på Rainbow import (tror det var det det het) på grønnland. Stoffet er i nydelig kremfarget thai-silke.

Skrevet

Tipper du mener Rainbow Fashion....?

Skrevet

Veldi godt mulig det var det butikken het Tex. Det var noe med Rainbow ihvertfall. :P

Skrevet

Jeg skal få min kjole sydd hos en søm og kjole skole. Er en videregående skole. Har to venninder som har gjort det, og er veldig fornøyde. De er effektive og nøye!

Skrevet

Jeg skal få min kjole sydd hos en søm og kjole skole. Er en videregående skole. Har to venninder som har gjort det, og er veldig fornøyde. De er effektive og nøye!

Skrevet
Veldi godt mulig det var det butikken het Tex. Det var noe med Rainbow ihvertfall. :P

Har vært der og handlet selv skjønner du :wink:

Skrevet

Se om du finner noe på denne siden. Butterick og Vogue mønstre er greie å få tak i, de fleste sybutikker har disse.

Selv skal jeg sy denne vogue kjolen.

Trenger du flere tips til foring og mellomforinger, er det bare å spørre. Skal sy prøvekjolen i påska, og den ordentlige i løpet av våren og sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...