Gjest Erm Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Kan noen anbefale meg en god turbukse med plass til litt rumpe og som også er litt høy i livet? Skal bare bruke den til turer i skog og mark og ikke noe ekstremt. Noen som vet om denne er OK?
PepsiMax Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Jeg er veldig glad i bergans breheimen buksene!! Syns også 24 outdoor har gode klær! kjenner ikke til den du linker til...
Fantomina Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Liker veldig godt Bergans Breheimen Lady. Den har høyt liv og plass til både hofter og rumpe. Buksen finnes i både vanlig og lang versjon.
rotekopp1989 Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Lundhagsbuksene er også ganske gode, har den som heter traverse og er veldig fornøyd med den. Ellers har også Bergans en som er veldig lik, som jeg ikke har prøvd, men som jeg har hørt er ganske bra. Husker ikke navnet på den dessverre, men de finnes på XXL, begge deler Syns ikke den buksen du hadde linket til så noe særlig ut, men det er bare min mening..
Gjest Tigress Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Den broka det var lenkja til var jo ei regnbrok, var det ikkje? Dei er jo aldri noko særleg passformmessig, då. Kan skryte av Hagløfs, den er i alle fall høg i livet.
Favole Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Er veldig fornøyd med Stormberg lende (softshellbukse) og Lundhags traverse. Tåler en del, bra passform, grei pris.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Har både Bergans breheimen og den fra Lundhags som ble best i test. Begge er kjempebra, men Breheimen er noe varmere og tåler mer vann, så det spørs litt hva du skal bruke buksen til. Anonym poster: c9237ee8f19b5f2050e86e6b0cc05faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå