AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 hei, jeg har en kjæreste, han har hybel en og en halv time unna meg, og hjemmstedet hans er i samme by som hybelen min. på hybelen har jeg en like stor seng som han har på hybelen sin (den ligger vi begge i hver helg hi er hos ham. men når han kommer hit har vi mulighet til å ligge i dobbelseng hjemme hos ham. det er bare det at, de helgene han komme hit så blir vi til familien hans, jeg får på en aldri vært hjemme i helgene, å familien hans begynner å gå meg litt på nervene. vet, det er fordeler begge plassene, men jeg savner å være on my place... Anonym poster: 5871e3595d41f999d830bbda573b6f31
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Litt dårlig norsk der som gjør det litt vanskelig å forstå greia. Snakk med ham om hvordan du føler det. Er det slik at dere er hos ham hver helg? Forklar ham at du ønsker at dere skal være en del mer på din hybel. (Om det er slik du ønsker det). Bor familien hans nærmest din eller hans familie? Du velger selv hvor mye du er hjemme hos din familie. Du må kunne stå opp for dine meninger i et parforhold. DIn familie er like viktig som hans. Dersom du trenger å være mer alene (kun deg) må du også forklare dette for han. Vanskelig for ham å vite det om du ikke sier det slik det er. Anonym poster: 7285fb5593a92b4a5d8a28519b433306
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 hei, jeg har en kjæreste, han har hybel en og en halv time unna meg, og hjemmstedet hans er i samme by som hybelen min. på hybelen har jeg en like stor seng som han har på hybelen sin (den ligger vi begge i hver helg hi er hos ham. men når han kommer hit har vi mulighet til å ligge i dobbelseng hjemme hos ham. det er bare det at, de helgene han komme hit så blir vi til familien hans, jeg får på en aldri vært hjemme i helgene, å familien hans begynner å gå meg litt på nervene. vet, det er fordeler begge plassene, men jeg savner å være on my place... Anonym poster: 5871e3595d41f999d830bbda573b6f31 Ja, her gikk det på både ut- og innpust. Prøv å formuler deg litt klarere. Anonym poster: 0406e4903ff78bbb8b8ccd3f752afc0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå