Gå til innhold

Liten penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig definisjonen på liten penis?

Min penis er ca 8 cm lang i slapp tilstand, og i erigert er den bare 13 cm, omkretsen er også 13 cm, og dette går utover selvtilitten min da jeg er en ganske stor gutt og da forventer man mer enn bare 13 cm.. Trodde alltid jeg hadde en normal lengde på penis men da jeg målte meg var den bare stusselige 13.

Si en gutt som er 190 høy og veier 90 kg så er penisen bare 13 cm lang/omkrets, helt ærlig jenter hadde dere blitt skuffa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil si at 13cm er normalt. Det er jo innenfor "normalmålene" på 9-17cm.

Når det gjelder normalvarians av størrelse på penis i stiv tilstand, så varierer den mye fra ca. 9 cm - 17 cm, med gjennomsnitt på ca. 13 cm. Slik sett er du helt innenfor det normale når det gjelder lengde i erigert tilstand.http://www.lommelegen.no/legesvar/st%C3%B8rrelse-penis-10

Vær glad for det du har. Lær deg heller å bruke den bra. i stedet for å tenke på størrelse.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt skuffet dersom vi hadde hatt det fint. Penetrering er en viktig del av sex men god penetrering er ikke "wham- bam thank you ma'am ". 13 cm er plenty til å gi god kontakt med G-punkt og sammen med litt trykk (enten med hånden eller med magen din) er vi på vei mot himmelen baby ;-)

Anonym poster: 0affd7bad0e472a801f4699e4f4173bb

• Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt skuffet dersom vi hadde hatt det fint. Penetrering er en viktig del av sex men god penetrering er ikke "wham- bam thank you ma'am ". 13 cm er plenty til å gi god kontakt med G-punkt og sammen med litt trykk (enten med hånden eller med magen din) er vi på vei mot himmelen baby ;-)

Anonym poster: 0affd7bad0e472a801f4699e4f4173bb

Jeg døde litt nå :fnise:

• Liker 1
Skrevet

13 cm er IKKE lite!! Herlighet, skjerp deg. En sånn penis på en sånn mann, hadde sett kjempebra og naturlig ut. Tanken hadde aldri slått meg at den var liten..

Anonym poster: b55cebbf839e04e5f5797fef3070fd14

• Liker 3
Skrevet

lengden på snurrebassen din er litt under gjennomsnittet, men tror omkretsen er litt over. så det er bra hvertfall:P

Skrevet

Tykkelsen er viktigere enn lengden, uten tvil. Dessuten er snurrebassen bare en bitteliten del av et deilig sexliv.

Skrevet

Du er helt normal. Hadde dama blitt skuffet av den grunn, ville hun definitivt ikke være verdt det. Da kan du prise deg lykkelig over at du fant ut hvordan hun var på et så tidlig tidspunkt.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo hvordan den brukes som teller. ikke størrelsen.

Jeg vil påstå at 13 er bedre en 25. Da får du hele inn og får massert området rundt med ditt underliv. i stedet for å ha 10cm av staken utenfor. Skjeden er jo bare ca 10-15cm...

Gjest Adagietto
Skrevet

Du kan prøve å måle en gang til når tenninga er på topp, og det er behagelig varmt. Det kan variere, så mål noen ganger til. Ellers er det nær gjennomsnittet, som skal være mellom 14-16 cm.

Skrevet

Jeg vil påstå at 13 er bedre en 25. Da får du hele inn og får massert området rundt med ditt underliv. i stedet for å ha 10cm av staken utenfor. Skjeden er jo bare ca 10-15cm...

Lål. Tror ikke det finnes så mange kvinner som ikke hadde vært interessert i å prøve en på 25, om så enn bare for spenningens skyld.

Skrevet

Si en gutt som er 190 høy og veier 90 kg så er penisen bare 13 cm lang/omkrets, helt ærlig jenter hadde dere blitt skuffa?

Kan ikke nekte for det :(

Anonym poster: a1fe649bb8f6cc317c72216781817003

Skrevet

hva er din skostørrelse?

Anonym poster: 63bd6d91dc2afec7f9afd263290d83a5

Skrevet

Lål. Tror ikke det finnes så mange kvinner som ikke hadde vært interessert i å prøve en på 25, om så enn bare for spenningens skyld.

Det er nå så. Men det jeg vil frem til at det er hvordan man bruker den og ikke hvor lang den er. Hvis man må bruke lengden for å få seg noe så er man ikke mye å spare på.

Skrevet

Så lenge resten av sex'en er bra så har ikke lengden noe særlig å si. Har hatt kjæreste med monsterkølle, men han kunne ikke gjøre noe annet enn å jukke frem og tilbake, så da hadde det ingenting å si at den var velutstyrt.

Ellers kan jeg snakke for meg selv, jeg som jente er mye mindre visuell enn de mannfolka jeg har vært med. Jeg har aldri blitt kåt kun av å se en penis. Det som gjør meg kåt er kroppskontakt, kyssing, berøring og slikt. Dermed har ikke størrelsen noe å si for det visuelle heller;)

Anonym poster: 62511e79cdffadd29b2820aef912351b

Skrevet

Ikke helt korrekt. Når man blir kåt skjer det ting der inne som gjør at man plutselig blir istand til å ta pikker som er godt over 10-15 cm, uten å få vondt.

Men ja, det er hvordan du bruker den som er avgjørende. Jeg hadde ikke blitt skuffet!

Anonym poster: 46ec7143735960a54d88e275fc0fc388

Skrevet

Kan ikke nekte for det :(

Anonym poster: a1fe649bb8f6cc317c72216781817003

Enda en som tror at høyde og vekt har noe med penisstørrelsen å gjøre.

Skrevet

Kan med hånden på hjertet si at, 13 cm hadde ikke skuffet meg i det hele tatt! Om jeg var betatt av deg, elsket deg, du var min kjæreste, hadde sexen blitt bra uansett hvor stor eller liten penisen din var.

Skal heller ikke lyge: Det er super turn-on med en stor pikk. Men det er mest i ons. Når man er betatt av og glad i en gutt, tenner man på hele personen.

Hadde kanskje blitt skuffet om du hadde mikro-penis, men din er jo helt normal! Så lenge den blir ordentlig hard er jo alt greit. ;)

Anonym poster: 288deb3ebb7df4cdb71b0ba71e4a7d14

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hva er egentlig definisjonen på liten penis?

Min penis er ca 8 cm lang i slapp tilstand, og i erigert er den bare 13 cm, omkretsen er også 13 cm,

Ganske normal med andre ord. Relax man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...