AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Hei dere! Jeg driver å nettdater (sukker) og lurer litt på når man melder seg ut i datingfasen? Jeg har hatt kontakt med en derinne noen måneder nå og har møtt han 1 gang. Både han og jeg er fremdeles på sukker, og jeg lurer på når man egentlig bør melde seg ut? Etter at man har blitt sammen? Eller skal jeg ta det som et tegn at han ikke er så interessert ettersom han fremdeles er aktiv der? Og hva gjør jeg? Håper dette ikke ble for knotete..og takk til dere som gidder å svare seriøst (har så sykt lite erfaring med nettdating..) Anonym poster: 42b27609fa580bb0f74d2e7a976cf32e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Hei dere! Jeg driver å nettdater (sukker) og lurer litt på når man melder seg ut i datingfasen? Jeg har hatt kontakt med en derinne noen måneder nå og har møtt han 1 gang. Både han og jeg er fremdeles på sukker, og jeg lurer på når man egentlig bør melde seg ut? Etter at man har blitt sammen? Eller skal jeg ta det som et tegn at han ikke er så interessert ettersom han fremdeles er aktiv der? Og hva gjør jeg? Håper dette ikke ble for knotete..og takk til dere som gidder å svare seriøst (har så sykt lite erfaring med nettdating..) Anonym poster: 42b27609fa580bb0f74d2e7a976cf32e Når dere begynner å ha sex mener jeg dere bør melde dere ut Anonym poster: b5f8035835a7e84853e09b1ecf6c60c3 3
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Det er faktisk et veldig godt spørsmål fordi mange blir usikre av at den man dater fortsatt er der inne, og så ser man at han/hun er pålogget osv. Jeg har alltid slettet meg når jeg har funnet en som jeg har lyst til å konsentrere meg om. At vi har begynnt å date og dater kun hverandre. Pga jobb har jeg tidligere hatt profilene mine uansett, fordi jeg har kunder jeg hjelper, men nå har jeg også slettet profilene mine til tross for det. Ser ikke hensikten i å ha profil på nettsider for de som vil finne seg en kjæreste når jeg har kjæreste. Kundene mine har jeg fortsatt kontakten med på mail. Har dere bestemt dere for å satse? At det var så god kjemi på første date at dere nå er exclusiv med hverandre så er det bare å slette. Jeg gjorde det dagen etter at jeg møtte min kjæreste. Og skulle det ikke bli oss så er det bare å åpne profilen eller lage ny. Hvis du derrimot er usikker på om dette er den rette for deg så kan du både ha profil der og snakke med andre som kanskje vil vekke mer i deg. Når dere er exlusiv er kanksje nøkkelen.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 TS her. Tusen takk for svar. Vi hadde et vellykket treff og er enige om at vi ønsker å treffes igjen. Vi har ikke kommet lengre enn det, ikke noe fysisk kontakt og har ikke snakket om å være ekslusive. Det ligger litt i løse luften ennå og det er derfor jeg syns det er litt vanskelig. Anonym poster: 42b27609fa580bb0f74d2e7a976cf32e
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 TS her. Tusen takk for svar. Vi hadde et vellykket treff og er enige om at vi ønsker å treffes igjen. Vi har ikke kommet lengre enn det, ikke noe fysisk kontakt og har ikke snakket om å være ekslusive. Det ligger litt i løse luften ennå og det er derfor jeg syns det er litt vanskelig. Anonym poster: 42b27609fa580bb0f74d2e7a976cf32e Så lenge dere ikke falt så pladask for hverandre at dere snakker med hverandre hele tiden, sender sms har klina i flere timer og vet at dere vil ha hverandre så er det ingen grunn til at du skal slette deg fra et nettdatingsted
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Har man truffet en, og tenker treffe denne igjen, så treffer man ingen andre. 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Har man truffet en, og tenker treffe denne igjen, så treffer man ingen andre. Skulle ønske det var sånn i virkeligheten også, Steinar40..da hadde alt vært så mye enklere. Dating er så komplisert Anonym poster: 42b27609fa580bb0f74d2e7a976cf32e
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #8 Skrevet 25. november 2012 Skulle ønske det var sånn i virkeligheten også, Steinar40..da hadde alt vært så mye enklere. Dating er så komplisert Anonym poster: 42b27609fa580bb0f74d2e7a976cf32e Dette er et krav. Og oppfylles ikke det kravet så er det NEXT! 1
Elizia Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 Hvis jeg hadde hatt såpass god kjemi med en at jeg hadde hatt en date med han og planlagt en til, ville jeg ha slettet profilen min.
Silver Crook Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 Du trenger ikke å slette profilen din før dere er mer eller mindre sammen, men du burde ikke være aktiv der lenger når dere har vært på noen dater, kanskje blitt fysiske osv. 1
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #11 Skrevet 25. november 2012 Dette er et krav. Og oppfylles ikke det kravet så er det NEXT! Hva er kravet ditt?
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #12 Skrevet 25. november 2012 Skulle ønske det var sånn i virkeligheten også, Steinar40..da hadde alt vært så mye enklere. Dating er så komplisert Anonym poster: 42b27609fa580bb0f74d2e7a976cf32e Dating er ikke så komplisert det er vi som gjør det komplisert. Hvorfor vurderer du å slette din profil? Eller ønsker du at han skal gjøre det for da vet du hva han tenker om deg?
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #13 Skrevet 25. november 2012 Hva er kravet ditt? Hvis jeg valgte å treffe noen så er det ikke aktuelt å treffe noen annen. Og akkurat det samme forventer jeg da av den som jeg treffer. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #14 Skrevet 25. november 2012 Jeg har møtt en nå, vært på et par dater. Vi har begge fortsatt vår sukkerprofil, men jeg har tatt bort noen bilder bare. Jeg vet ikke helt hvorfor, følte kanskje at jeg gjorde meg litt mindre tilgjengelig hvertfall. Vi ksriver til hverandre hele tiden, har kysset og er veldig "gira" på hverandre. Men jeg tror jeg hadde noia litt hvis han sletta profilen sin helt allerede nå. Det har bare vært noen dater, mye kan skje videre. Jeg forventer selvsagt at han ikke planlegger date med noen akkurat nå, men profilen kan han gjerne ha. Jeg har også sett at han har vært pålogget. Anonym poster: 9a4dba9456c75ee750c0e1f64d49d54d
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #15 Skrevet 25. november 2012 Hvis jeg valgte å treffe noen så er det ikke aktuelt å treffe noen annen. Og akkurat det samme forventer jeg da av den som jeg treffer. Men du forstår at du da kan oppfattes som en sjalu "kjærring" når du krever full oppmerksomhet etter EN date? Og at du kanskje vil gå glipp av muligheten til å la damer bli kjent med deg videre uten at du krever noe fra dem fra første øyeblikk? Jeg tror kanskje du skal begynne å date og se hvordan ting fungerer i 2012, før du setter slike krav, eller andre krav for den saks skyld.
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #16 Skrevet 25. november 2012 Men du forstår at du da kan oppfattes som en sjalu "kjærring" når du krever full oppmerksomhet etter EN date? Og at du kanskje vil gå glipp av muligheten til å la damer bli kjent med deg videre uten at du krever noe fra dem fra første øyeblikk? Jeg tror kanskje du skal begynne å date og se hvordan ting fungerer i 2012, før du setter slike krav, eller andre krav for den saks skyld. Det å kreve full oppmerksomhet er ikke det samme som å gifte seg. Det betyr bare at man gir hverandre sjansen til å bli bedre kjente. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #17 Skrevet 25. november 2012 Dating er ikke så komplisert det er vi som gjør det komplisert. Hvorfor vurderer du å slette din profil? Eller ønsker du at han skal gjøre det for da vet du hva han tenker om deg? Hei - takk for svar. Jeg hadde nok likt at han ikke var så aktiv på datefronten etter han har truffet meg, ja. Så det bunner nok litt i min egen usikkerhet. Men jeg ønsker ikke æ bli oppfattet som kontrollerende (er ikke det) så derfor stiller jeg ingen spm i den retning heller ingen krav. Får vel bare se det an, så viser han det dersom han er interessert eller ikke. hilsen TS Anonym poster: 42b27609fa580bb0f74d2e7a976cf32e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #18 Skrevet 25. november 2012 Hm, jeg har ikke slettet min profil selv om jeg har datet en mann ganske seriøst et par måneder nå, men jeg er aldri pålogget lenger. Ikke han heller. Å slette profilen etter et treff ville jeg ikke gjort, men jeg ville heller ikke datet flere av gangen om jeg følte det var en jeg ville bli bedre kjent med. Anonym poster: a3c16226808aa74b6393ccfba01f14e0
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #19 Skrevet 25. november 2012 Hei - takk for svar. Jeg hadde nok likt at han ikke var så aktiv på datefronten etter han har truffet meg, ja. Så det bunner nok litt i min egen usikkerhet. Men jeg ønsker ikke æ bli oppfattet som kontrollerende (er ikke det) så derfor stiller jeg ingen spm i den retning heller ingen krav. Får vel bare se det an, så viser han det dersom han er interessert eller ikke. hilsen TS Anonym poster: 42b27609fa580bb0f74d2e7a976cf32e Man trenger ikke å være aktiv med datingen selv om man har profilen åpen, og det trenger i allefall ikke bety at han dater flere om gangen. Jeg har alltid hatt profilen min oppe i en tidlig datingfase og hvis noen har tatt kontakt så har jeg svart at jeg har en jeg dater nå og vil konsentrere meg om. Kanksje han gjør det samme? Det beste du kan gjøre er å ikke tenke det verste og bare la nettet være nett og kose deg sammen med han når dere er sammen.. Når skal dere på date nr 2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå