PeakP Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 (endret) Etter å lest utallige tråder her om konstruerte problemer ifb. bryllup synes jeg det er på sin plass og komme med sannheten: viewer discretion is advised "Oh, its on a saturday" Endret 25. november 2012 av PeakP 8
Amens Skrevet 26. november 2012 #5 Skrevet 26. november 2012 Ja, å være gjest i bryllup er ikke alltid like kjekt som det er for brudeparet;)
pusla Skrevet 26. november 2012 #6 Skrevet 26. november 2012 dette gjorde jobben med gjestelista endel enklere
Petalouda Skrevet 26. november 2012 #7 Skrevet 26. november 2012 .. og jeg for min del syns han tar helt feil ... jeg syns det er kjempestas i å bli invitert for å feire et brudepar jeg, og syns igrunn jeg blir invitert altfor sjelden.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 26. november 2012 #8 Skrevet 26. november 2012 (endret) Jeg også elsker å være gjest i bryllup!!! Men har god forståelse for at flertallet kanskje ikke føler som meg, og det blir jo litt lettere å lage gjesteliste viss jeg har det, og ikke min egen begeistring for bryllup, i tankene Endret 26. november 2012 av 2013 bryllup
Arkivskap Skrevet 27. november 2012 #9 Skrevet 27. november 2012 Det der var egentlig litt deprimerende for meg som planlegger et stort bryllup. For håpe at han tar grundig feil!
Petalouda Skrevet 27. november 2012 #10 Skrevet 27. november 2012 Det der var egentlig litt deprimerende for meg som planlegger et stort bryllup. For håpe at han tar grundig feil! hvis jeg står på gjestelisten din kan jeg forsikre deg om at jeg kommer til å bli veldig glad
Amens Skrevet 27. november 2012 #11 Skrevet 27. november 2012 Det der var egentlig litt deprimerende for meg som planlegger et stort bryllup. For håpe at han tar grundig feil! Trøst deg med at en del bryllup i statene fort kan bli EKSTREMT stive greier på EKSTREMT varme dager. Og når man i tilleg er der fordi det er tremenningen til typen som gifter seg og det er minst 5 lange taler mellom hver rett så har jeg stor forståelse for at noen synes det er ett lite ork når invitasjonen kommer. Dessuten er dette Seinfeldt. Jeg tror neppe han koste seg noe særlig i eget bryllup;)
Tropic Skrevet 27. november 2012 #12 Skrevet 27. november 2012 (endret) Utrolig morsomt, men jeg synes det er kjempe koselig å bli invitert i bryllup Jeg har vært i bryllup til familien til typen (som jeg aldri hadde møtt før) men jeg storkoste meg, det var et kjempe fint bryllup. Som Ames kommenterer også, dette er jo amerikanske bryllup han snakker om, og da er 100 gjester lite..... Så ja, jeg skjønner jo jeg at om en random person på jobben til typen min hadde invitert oss i bryllup hadde ikke vi blitt KJEMPE glad akkurat Endret 27. november 2012 av Tropic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå