Gå til innhold

La Roche-Posay: Erfaringer? Gode/dårlige, anbefalinger, advarsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som tittelen på emnet sier, noen som har erfaringer med hudpleieserien eller merket La Roche-Posay?

Noen som har prøvd det, eller hørt noe om det? (Tenker på hudpleierutineprodukter, slik som kremer, vask osv)

Anonym poster: 0452ccd627d20069864c69c8e2f502b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært godt fornøyd med solkremene derfra i alle fall!

Skrevet

Jeg har brukt hudpleien for sensitiv hud. Veldig fine produkt for å holde huden i ca samme stand som den var, ingen reaksjoner eller utbrudd. Men merket dermed ikke mye forbedring heller.

Anonym poster: 5e323359929ff4fd01a4f0fb976355b2

• Liker 1
Skrevet

Veldig fornøyd me ansiktsrensen for tørr hud. Har prøvd diverse kremer også for sensitiv/dehydrert hud, men var ikke fornøyd med de.

Anonym poster: 02df77b12d2a9746e7ae2b5b7986dbea

Skrevet

Anthelios XL SPF 50 - Veldig, veldig, god.

Effaclar Mat - Veldig, veldig god.

Effaclar H (krem for tørr hud pga. medisinsk aknebehandling) - God!

Skrevet

Jeg har også brukt hudpleien for sensitiv hud og som AB over her skriver; huden tolerer produktene godt, men huden ble ikke nevneverdig bedre av produktene. På den positive siden trakk kremen godt inn i huden og ble ikke liggende utenpå som en hinne.

Jeg har også brukt Effaclar Matt en periode. Det var en veldig god krem, men jeg vet ikke om jeg er så fornøyd med kremens "mattende" effekt.

Rensegeleen var jeg ikke fornøyd med. Den ble altfor sterk for min hud..

Men det skal sies; jevnt over er det en god serie som jeg vil abefale videre. Jeg synes det er et stort pluss at min sensitive hud har tålt dem og at de ikke inneholder parabener o.l. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...