Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Jeg går nå i 10 klasse og til sommeren skal jeg begynne på Vidergående og det vil da si at dette er den siste julen jeg og venninnene mine kommmer til å ha sammen. Det er ca 8 - 10 veninner jeg skal gi en gave til og fordi det er det siste året vårt sammen så vil jeg gi en gave som betydningsfull men samtidig noe som de kan bruke/ har stor glede av. En gave som symboliserer vårt vennskap, for disse personene er mine aller bestevenner så jeg håper dere kan komme med noen tips :) Alle er jenter og 15 år.

Tusen takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Om du har bilder av dem/dere, kan du brenne en cd med bilder, eller lage et bildecollage. Kjempekoselig og varig minne :)

Skrevet

Med mindre dere alle skal flytte til forskjellige land og bli der resten av livet er det vel ikke så dramatisk som at det er den SISTE julen deres, men jeg skjønner tanken om å gi noe litt betydningsfullt. Lag en kollasj med bilder fra årene deres sammen, ramm inn og gi til alle? Rammer fra IKEA er billig, og print av bilder koster ikke allverden. Evt. skriv et personlig kort til alle, med fine minner dere har hatt sammen osv.

Når jeg og min venninnegjeng var ferdige på u-skolen kjøpte vi inn fine notatbøker, og skrev hilsener til hverandre, pluss "slik ser jeg for meg deg om ti år". Veldig gøy å lese igjen nettop 10 år senere; dessverre er ingen av oss gift med filmstjerner eller blitt modeller slik det var forespeilet... Jaja.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for forslag.

Det var vel litt dramatisk det skal jeg inrømme og vi kommer vel til prøve å holde kontakten så godt vi kan, men det er vår siste offiseielle jul sammen :)

Skrevet

Som tidligere forestlått er bilder veldig koselig. Jeg fikk en stor ramme med masse bilder og fin tekst av en venninne da jeg ble 15, og jeg har den enda :)

Ellers så Kan du jo skrive ned internvitser og gi små hefter sammen med en gave? Det er i alle fall koselig! Dessuten er det en fin måte å 'mimre' tilbake på om man skulle finne dem et par år senere.

Bilder og brev er nok det jeg har tatt best vare på opp igjennom årene, andre gaver har forsvunnet i flyttelass, eller blitt donert til fretex og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...