RockyRose Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Har ein hankatt på litt over året, han er ein innekatt. Han har fått eit sår rett utanfor øyreopninga som kunne sjå ut som han hadde klødd større. Vi var til dyrlegen og fekk ei salve med antibiotika og skal vere klødempande. No har det såret blitt betre, men der dyrlegen barberte har han fått eit sår som kan sjå ut som utslett. Raude skorpeaktige flekkar, ser ut som det kjem litt væske ut. Nokon som har vore borti dette, eller veit kva det kan vere? - Har lagt ved eit bilete, så det skal bli enklare for folk å skjøne!
Sugerøret Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Nå kjenner jeg ikke til katter og om de kan få våteksem? Men det der ville jeg garantert tatt en tur til vetrinæren.Stakkars ,det ser ikke godt ut
Gjest Jepp123 Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Allergi av noe slag? Ene pusa her får slik når hun får mat hun ikke tåler så godt.
RockyRose Skrevet 26. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2012 Ja, når eg tenkte litt har han fått dette berre nokre dagar etter vi byrja med Whiskas, så eg var å kjøpte den maten han pleide å ete før. Får håpe det er det som gjer det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå