Gå til innhold

Vil ha en mer romantisk samboer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en samboer som er utrolig uromantisk til tider, noe jeg tror jeg nesten må skylde på alle klisje jentefilmer.. :P I min perfekte verden så kunne jeg godt tenkt meg å få blomster i ny og ne, gaver i ny og ne, MEN, er det bare min samboer som ikke gjør slike ting? Tror ikke jeg har fått blomster på over ett år.

Han er fantastisk på alle mulige måter, snill og god mot meg, gir meg komplimenter, han er min personlige oppvaskmaskin som han selv sier, fordi han ikke kan lage mat så jeg ender alltid opp med matlagingen mens han vasker opp, gir meg mye kos og nærhet. Jeg innser hvor heldig jeg egentlig er når jeg har fått alt ned, men savner selvfølgelig den klisjeromantiske delen av forholdet noen ganger. Jeg må rett og slett bare endre tankegang, noe som er vanskelig. Vi er også sammen på 6.året og jeg merker at jeg nesten er bekymret for at han kanskje ikke kommer til å fri f.eks.. Noen andre som har det som meg?

Anonym poster: cf1c9d641423d67e335e3d7465641831

Videoannonse
Annonse
Gjest Surrehodet
Skrevet

Jada, tenk her har du en som tar oppvasken, gir gode ord og nærhet. Så klager du på ting du fint kan ordne selv.

Kjøp de blomstene selv, så får du hva du liker, om du er heldig slipper du klaging om at blomster hører til ute og ikke inne. Og om du vil gifte deg er det ingenting i veien for å fri selv.

Hjelpes, ingen sympati herfra- du fremstår som sutrete.

• Liker 2
Gjest finurlig
Skrevet

Hei, visste du at livet ikke er som på film?

• Liker 1
Skrevet

Jeg får heller ikke blomster, han sier det er fordi kattene da spiser på de uansett. Han vasker klær, støvsuger, vasker, noen ganger mer enn meg. Han gir meg en kopp kaffe eller te, han legger pleddet over meg og legger føttene mine i fanget hans og gir meg fotmassasje. Men romantisk? Det er han ikke, og jeg kunne aldri har aldri ønsket meg at han ble noe mer enn han er nå. Skulle han i tillegg være romantisk da tror jeg at jeg hadde gitt opp mennesket :)

Anonym poster: 0ab932a1ee457388c5e21b3b56a48a0c

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ikke bare din samboer nei, tror faktisk ikke det er såå vanlig med sånn "klisseromantikk" som blomster osv..

Skrevet

Får aldri blomster. Fikk blomster av han sist for fem-seks år siden tror jeg.

Ikke tar han oppvasken for meg, hjelper stort til med husarbeid osv. Men mannen min gjør mange andre ting og dette er fordelingen vi har i huset.

Legg fra deg håp om blomster og gaver, slikt skjer på film, men ikke mye i realiteten. Når var sist du gjorde noe romantisk for han? Når fikk han sist en kjærestegave eller lignende? Vi kvinnfolk har lett for å klage over mangel på romantikk, men vi er heller ikke flinke til å gi de noe.

Skrevet

Det hjalp å få litt kritikk tilbake, for å få ting i perspektiv. Tror jeg rett og slett har blitt litt bortskjemt uten å ha blitt klar over det :) Ts.

Anonym poster: cf1c9d641423d67e335e3d7465641831

Skrevet

Eksen min var veldig romantisk. Fikk roser veldig ofte, og gaver også. Med han følte jeg meg som en ekte prinsesse, han ga meg alltid komplimenter, masserte meg, bra sex, og alt en jente kan ønske seg, men han var en dritt og var utro..

Nå er jeg sammen med en som er mindre romantisk, men han er ærlig og til å stole på.Han har andre sider ved seg som er 1000000 ganger bedre enn alle romantiske menn i hele verden! Han elsker meg, han er til å stole på, han koser med meg og jeg kunne ikke hatt en bedre mann, han gir meg ikke roser, men det driter jeg i.

Og til slutt, aldri sammenlign livet ditt med andre jenters, ikke tenk "åå samboeren min er mindre bra fordi samboeren til "Lene" alltid henter blomster til henne og er så romantisk. Å sammenligne sitt liv med andre gjør man bare ulykkelig.

Lykke til , det der er bare tull, ingen mennesker er perfekte og alle hr dårlige og gode sider ved seg :)

Anonym poster: 879151605aafe1cd9376b05a6547e59b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...