miss daisy Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Jeg har brukt å skrive god jul og godt nyttår, med de beste ønsker for det nye året, med blanke ark og nye tegnestifter til ... noe slikt Men hadde vært kjekt med noe nytt,og min kreativitet er ikke stor! tihi Fant disse på nett: Fredelig jul og et fargerikt nytt år God jul i stuen og et inspirerende nytt år ønskes fra... Ha en hyggelig julefeiring sammen med familie og venner De aller beste ønsker for julen og lykke til med alle nyttårsforsettene Ønsker deg og dine en hyggelig jul sammen med familien og alt godt i det nye året Må julen bli fin og gi ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul til deg og dine. Når nettene blir lange og kulda setter inn. Da sender jeg ut julekort til venneflokken min" Vi håper dere får en kjempefin julefering med deilig mat og drikke, og koselige stunder med familie og venner. Også ønsker vi dere et godt nytt år, fyllt av små og store gleder! En strålende jul og et fortryllende nytt år ønskes deg og dine Noen som har flere til inspirasjon? Hva skriver dere?
Lunalu Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Ønsket er gammelt men ennå så ekte, en fredelig jul vi (jeg) ønsker med dette. Sender en god og varm juleklem og håper at den finner frem!
miss daisy Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2012 "dytter" Noen som har flere tips? WebRep Overall rating This site has no rating (not enough votes)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå