AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Hei, samboeren og jeg skal til Roma i mars neste år. Er det noen som har et fint hotell å anbefale? Det hadde vært greit hvis det var et hotell med inkludert frokost, men ikke et altfor dyrt hotell.. Takk! Anonym poster: 926a74fbfabb1547698f3e77ffd0002b
marsy Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Hvor vil dere bo? Prisklasse? Type hotell?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #3 Skrevet 26. november 2012 Hei. Vi ønsker å bo ganske sentralt, i nærheten av ulike severdigheter.. Prisklasse, ja; ikke altfor dyrt, men gjerne et sted hvor det er inkludert frokost og hvor rommene har god standard. Jeg ser for meg 3 eller 4-stjerners hotell... - ts Anonym poster: 926a74fbfabb1547698f3e77ffd0002b
Glitnir Skrevet 26. november 2012 #4 Skrevet 26. november 2012 Dersom dere ikke må ha et hotell, kan jeg anbefale dette B&Ben: At Your Place. Litt cheesy hjemmeside, men utrolig flott sted. Nyoppusset til bra standard (om enn mer IKEA enn eksklusivt), kjempeflott beliggenhet, en liten balkong på de fleste rom, gratis internett, kjempegod frokost og ikke minst en superhyggelig vert som hjelper dere med alt som tenkes kan.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Takk for tips! Det skal sjekkes ut nærmere! Flere tips mottas med stor takk.. -ts Anonym poster: 926a74fbfabb1547698f3e77ffd0002b
Gjest Animula Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Hvis du har råd til 4-stjerners så ville jeg f.eks. prøvd Sole al Pantheon. Der kan du ha flaks å få utsikt over Patheon, et unikt syn. http://www.solealpantheonrome.com/
marsy Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Hotel Isa ligger i bydelen Prati (retning Vatikanet) De har en stor takterasse og fantastisk frokost (med egen kokk som lager omeletten din, slik du ønsker den) 4-stjerners, og i gangavstand til severdighetene i sentrum
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Takk for gode tips. Spesielt Hotel Isa ser ut som noe av det jeg har forestilt meg.. -ts Anonym poster: 926a74fbfabb1547698f3e77ffd0002b
Gjest Animula Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Isa ser veldig fint ut, det er en fordel med takterasse! Jeg vet ikke hvor lenge dere skal være der, men særlig hvis oppholdet er kort så ville jeg bodd innenfor Centro Storico og holdt meg unna Terminihotellene. Det er noen hoteller i nærheten av Ponte Sisto og Campo de Fiori som jeg ville ha sjekket også, men jeg har ikke navnene på de her nå. Et ved Campo har takterasse, og det i nærheten av Via Giulia/Ponte Sisto ser himmelsk ut i møblementet, tror de har en takterasse også. Dere kommer nok til å gå en god del, men Isa ligger såpass nære Tiberen at det ikke blir så langt mellom Vatikanområdet og den andre siden at det blir for langt. Dessuten er det mange busser der.
dwood Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 Hei! var i Roma i Oktober å kan anbefale http://www.santannahotel.net/home-en.html superflinke folk som pratet flytende engelsk, da det kan være et problem. Hotellet ligger rett ved Vatikanet, å i en gågate så du hører ikke noe trafikk:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå