AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #1 Skrevet 25. november 2012 Jeg har en bekjent jeg møter på jobben som oppfører seg under - Han kan plutselig bare bli stående og stirre leeeenge intenst midt i en samtale, stiller man spørsmål venter han leeeenge før han svarer kort, når dette skjer blir jeg nervøs og avslutter samtalen og da kan han bli aggressiv og begynne å kjefte. Han kan også plutselig bli fryktelig aggressiv midt i en vanlig høflig samtale (som han selv startet på en rolig og vennlig måte) og hvis jeg f.eks sier på en rolig og vanlig måte at "jeg kunne godt tenke meg å dra hjem tidligere, tror jeg skal prøve å komme litt tidligere" kan han svare med å plutselig skrike "JA ENTEN MÅ DU JO KOMME TIDLIG, ELLER REISE HJEM SEINT - DET FINNES INGEN MELLOMTING!!!". Jeg skjønner ingenting. Første gangen jeg møtte han satt vi fire stk og drakk kaffe før jobb, han var vanlig og vennlig. Når jeg møtte han 5 min senere ved kaffemaskinen hilste jeg/smilte til han og da bare sto han og stirret på meg. En annen gang satt jeg og drakk morgenkaffen og han sto ved kaffemaskinen. Vi pratet vanlig om reise og jeg spurte: "er det liksom farlig/mye kriminalitet i alle landene i Sør-amerika?" Da snudde han seg, stirret på meg intenst i maaaange sekunder mens han gikk fra maskinen og bort til bordet, satte fra seg koppen, stirret videre på meg før han sa snurt barnestemme "Jeg vet ikke!". Trodde først han prøvde å psyke andre mennesker ut med den væremåten men nå begynner jeg å lure på om det kan være noe annet mentalt galt med han, er folk slik hvis de er dissosiative? Anonym poster: e1c03c60f88a34fa1df660b37e6377dc
Marsipan Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Kanskje det er mannen til TS i denne tråden? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=704256&st=0 12
Gjest DrManhattan Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 er dette blitt en meta-tråd?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Ja leste tråden, han minte veldig, derfor jeg opprettet denne - kom til å tenke på mannen på jobben. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre når han plutselig blir aggressiv og skriker, blir jo litt dumt å skrike tilbake men fryktelig slitsomt å føle at man blir herset med hele tiden. Anonym poster: e1c03c60f88a34fa1df660b37e6377dc
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Haha, huff, han høres creepy ut. Siden han er såpass merkelig og du sikkert ikke kommer til å få noen god relasjon med ham uansett, kan du jo egentlig like gjerne bare spørre ham hvorfor han gaper sånn/stirrer sånn neste gang han gjør det. Anonym poster: d28b7ddbb1a33f46ab343a55190283ce
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Kanskje det er mannen til TS i denne tråden? http://forum.kvinneg...pic=704256&st=0 Klarer ikke å le høyt, da alle hjemme sover!!! Jeg tenkte også på mannen til TS i i den tråden! Anonym poster: 7dad8ebc0a2e5ebd4c42d9b4c4a0222c 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Haha, huff, han høres creepy ut. Siden han er såpass merkelig og du sikkert ikke kommer til å få noen god relasjon med ham uansett, kan du jo egentlig like gjerne bare spørre ham hvorfor han gaper sånn/stirrer sånn neste gang han gjør det. Anonym poster: d28b7ddbb1a33f46ab343a55190283ce Ja god ide. Og ja han er ekkel. Lurer på om han er dissosiativ/multippel. Han kan være blid som sola og andre ganger komme med passive og frekke kommentarer. Han kan og som sagt plutselig klikke i en samtale - en gang var det en mann som spurte "ja du tror det er en god ide å (...ettellerannet....)" og han svarte med å plutselig glefse "TROR DET!!?? JEG VET DET!!!" Anonym poster: e1c03c60f88a34fa1df660b37e6377dc
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 (endret) Oppfør deg som han da. Ikke blunk når du stirrer og oppfør deg skremmende. Ta ofte pauser for å gå bort å stirre på han uten å si noe, for så å gå igjen. Stå omtrent sånn :overrasket: :overrasket: :overrasket: Endret 25. november 2012 av Evilposelos 7
Gjest Darthoven Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 Jeg troooor kanskje dette er samme AB som i den forrige "stirre-mann tråden"?
Gjest Darthoven Skrevet 25. november 2012 #11 Skrevet 25. november 2012 Jeg har en bekjent jeg møter på jobben som oppfører seg under - Han kan plutselig bare bli stående og stirre leeeenge intenst midt i en samtale, stiller man spørsmål venter han leeeenge før han svarer kort, når dette skjer blir jeg nervøs og avslutter samtalen og da kan han bli aggressiv og begynne å kjefte. Han kan også plutselig bli fryktelig aggressiv midt i en vanlig høflig samtale (som han selv startet på en rolig og vennlig måte) og hvis jeg f.eks sier på en rolig og vanlig måte at "jeg kunne godt tenke meg å dra hjem tidligere, tror jeg skal prøve å komme litt tidligere" kan han svare med å plutselig skrike "JA ENTEN MÅ DU JO KOMME TIDLIG, ELLER REISE HJEM SEINT - DET FINNES INGEN MELLOMTING!!!". Jeg skjønner ingenting. Første gangen jeg møtte han satt vi fire stk og drakk kaffe før jobb, han var vanlig og vennlig. Når jeg møtte han 5 min senere ved kaffemaskinen hilste jeg/smilte til han og da bare sto han og stirret på meg. En annen gang satt jeg og drakk morgenkaffen og han sto ved kaffemaskinen. Vi pratet vanlig om reise og jeg spurte: "er det liksom farlig/mye kriminalitet i alle landene i Sør-amerika?" Da snudde han seg, stirret på meg intenst i maaaange sekunder mens han gikk fra maskinen og bort til bordet, satte fra seg koppen, stirret videre på meg før han sa snurt barnestemme "Jeg vet ikke!". Trodde først han prøvde å psyke andre mennesker ut med den væremåten men nå begynner jeg å lure på om det kan være noe annet mentalt galt med han, er folk slik hvis de er dissosiative? Anonym poster: e1c03c60f88a34fa1df660b37e6377dc Episk! Heter han Hans Bauge? 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #12 Skrevet 25. november 2012 Men tror dere dette er hersketeknikker for å sette andre ut av spill eller er fyren bare gæren? Anonym poster: e1c03c60f88a34fa1df660b37e6377dc
Gjest Darthoven Skrevet 25. november 2012 #13 Skrevet 25. november 2012 Men tror dere dette er hersketeknikker for å sette andre ut av spill eller er fyren bare gæren? Anonym poster: e1c03c60f88a34fa1df660b37e6377dc Whats the difference? 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #14 Skrevet 25. november 2012 Whats the difference? Godt poeng! For jeg må si, hvis han gjør sånt får gjøre andre små (or whatever) må han være mentalt syk. Blir helt utslitt av å snakke med mennesket, enten skriker han til meg midt i samtalen, eller så stirrer han og er rar eller så er han i det hjørnet hvor han er tilstede men kommer med passive kommentarer - hvis noen skryter av at de har gått ned 10 kilo kan han si med bestemt stemme at "tror egentlig ikke 10 kilo har så mye å si, så lenge det ikke er 20-30 liksom". Men tenkte mer på om det var hersketekniker eller f.eks en nevrologisk feil i hjernen. Anonym poster: e1c03c60f88a34fa1df660b37e6377dc 1
Gjest Darthoven Skrevet 25. november 2012 #15 Skrevet 25. november 2012 Godt poeng! For jeg må si, hvis han gjør sånt får gjøre andre små (or whatever) må han være mentalt syk. Blir helt utslitt av å snakke med mennesket, enten skriker han til meg midt i samtalen, eller så stirrer han og er rar eller så er han i det hjørnet hvor han er tilstede men kommer med passive kommentarer - hvis noen skryter av at de har gått ned 10 kilo kan han si med bestemt stemme at "tror egentlig ikke 10 kilo har så mye å si, så lenge det ikke er 20-30 liksom". Men tenkte mer på om det var hersketekniker eller f.eks en nevrologisk feil i hjernen. Anonym poster: e1c03c60f88a34fa1df660b37e6377dc Hersketeknikker, psykopat, gal, nutjob, wanker..you name it. Fyren er en idiot og neste gang han oppfører seg sånn burde du ta til motmæle og spørre han hva faen problemet hans er. 2
Bernardette Skrevet 25. november 2012 #16 Skrevet 25. november 2012 Jeg hadde ikke for noen i verden klart å la være å stå over det som for meg er en direkte oppfordring til stirrekonkurranse. Og er det noe jeg er jævlig god på, så er det stirrekonkurranse. 2
Gjest Uanonymbruker Skrevet 25. november 2012 #17 Skrevet 25. november 2012 Jeg syns han høres skikkelig skøy ut. Bare la være med å omgåes han noe særlig, så kan du heller nyte galskapen på avstand
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #18 Skrevet 25. november 2012 Folk som ikke klarer å oppføre seg normalt har man minst mulig å gjøre med. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #19 Skrevet 25. november 2012 Jeg har en bekjent jeg møter på jobben som oppfører seg under - Han kan plutselig bare bli stående og stirre leeeenge intenst midt i en samtale, stiller man spørsmål venter han leeeenge før han svarer kort, når dette skjer blir jeg nervøs og avslutter samtalen og da kan han bli aggressiv og begynne å kjefte. Han kan også plutselig bli fryktelig aggressiv midt i en vanlig høflig samtale (som han selv startet på en rolig og vennlig måte) og hvis jeg f.eks sier på en rolig og vanlig måte at "jeg kunne godt tenke meg å dra hjem tidligere, tror jeg skal prøve å komme litt tidligere" kan han svare med å plutselig skrike "JA ENTEN MÅ DU JO KOMME TIDLIG, ELLER REISE HJEM SEINT - DET FINNES INGEN MELLOMTING!!!". Jeg skjønner ingenting. Første gangen jeg møtte han satt vi fire stk og drakk kaffe før jobb, han var vanlig og vennlig. Når jeg møtte han 5 min senere ved kaffemaskinen hilste jeg/smilte til han og da bare sto han og stirret på meg. En annen gang satt jeg og drakk morgenkaffen og han sto ved kaffemaskinen. Vi pratet vanlig om reise og jeg spurte: "er det liksom farlig/mye kriminalitet i alle landene i Sør-amerika?" Da snudde han seg, stirret på meg intenst i maaaange sekunder mens han gikk fra maskinen og bort til bordet, satte fra seg koppen, stirret videre på meg før han sa snurt barnestemme "Jeg vet ikke!". Trodde først han prøvde å psyke andre mennesker ut med den væremåten men nå begynner jeg å lure på om det kan være noe annet mentalt galt med han, er folk slik hvis de er dissosiative? Anonym poster: e1c03c60f88a34fa1df660b37e6377dc LOL! Takk for god latter en søndagsmorgen. Den mannen høres jo ikke helt normal ut. Vet du om det er kolleger av deg som har hatt lignende erfaringer med mannen? Lurer på om jeg hadde klart å holde meg alvorlig når han plutselig skriker ut noe, hehe. Men det er vel bare å prøve å finne ut om han har oppført seg slik mot andre også, og kanskje det beste er å bare prøve å ignorere disse utbruddene, med mindre de blir alvorlige selvsagt. Anonym poster: afb4c4b15e4d51c94e447d122ab157b8
Gjest ME Skrevet 25. november 2012 #20 Skrevet 25. november 2012 Kan tenke meg at det er noe så enkelt som om han ikke liker deg/ har bestemt seg for ikke å like deg. Han er sikkert bitter og kvinnehatende. Det er jo naivt å tro at alle på en arbeidsplass er vennlig innstilt overfor deg. Å nei alt er nok ikke bare fryd og gammen; aggresjon, misunnelse og herskesyke ulmer under overflaten på de fleste arbeidsplasser, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå