Gå til innhold

Noen som har prøvd/bruker Clinique foundations?

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Hei.

Er det noen som har prøvd/bruker clinique foundations? Hva synes dere? De har rundt 6-8 forskjellige foundations som skal liksom passe til en hver hud, men etter å ha tatt en titt på hjemmesida deres, så virker alle veldige like for meg. Men jeg vil gjerne ha en som er for fett hud, dekker ujevnheter som røde områder (etter kviser) og arr etter kviser, som ikke inneholder olje og som er matt og holder lenge og veldig tynt flytende og som ikke føles for mye på huden slik at huden puster. Er det noen som vet om en clinique foundation som passer til denne beskrivelsen?

Takk på forhånd! :blomst:

koz :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Clinique nokså ekslusivt i mange år og synes det er det beste. Huden min er sensitiv, litt tendens for kviser, tørr om vinter og fett om sommer.

Synes du det så veldig like ut? Nei, der et det mye forskjellige. Jeg hadde anbefalt Stay True Makeup Oil Free Formula, veldig passelige for det du beskriver. Clarifying Makeup Clear Skin Formula er litt tjukkere men er veldig bra hvis du har arr å dekke f.eks. Eneste er at jeg er ikke sikkert du hadde følte det var lett, det kjennes litt tungt mot huden. Synes da den første er nok egnet best for deg.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Takk for svar, bedheadmelissa :blomst: . Skal prøve den jeg! :-) Den høres veldig bra ut. Har du noen erfaring med de tube foundationene fra cliniqie? De som har 15 spf? Er de noe annerledes? Vet du hvor mye stay true koster i butikken (esthetique, eller andre) ? Har sett at det er ganske billig på strawberrynet. :P

koz, :vinke:

Skrevet

Heisann!

Tube foundation fra Clinique pleier å være veldig drøyt, men problem kan være at du må smør den inn så fort. Og det sitter VELDIG fast, så hvis du ikke klarer det, så har du striper...Det er min erfaring.

Hvis du har aldri brukt Clinique før, da er det kanskje ikke så lurt å bestille fra nett, siden du må finner den foundation farge som passe deg best. Jeg har blitt veldig overrasket selv, og synes Clinique kan være veldig vanskelig når det gjelder fargene slik som det vises på websidene. Ser helt ulikt virkelig produktene synes jeg. Dessvere vet jeg ikke prisen til det i butikker, men kan tippe at det ligger rundt 200-,.

Skrevet

Jeg har brukt Superbalanced Make-up i et par år nå. Denne skal matte ut blanke områder og gi fukt der det trengs. Jeg er utrolig fornøyd. Den er dekkende, men ikke for mye (sparkel). Den føles lett og fin på huden! Eneste er at den kommer i "flaske" og det er fort at det blir litt gris i korken, (ikke så lett og forklare) når man rister den før den skal påføres.

Skrevet

Jeg bruker Superfit Makeup fra

Clinique og er strålende fornøyd med denne! (har normal til fet hudtype). Synes den dekker bra uten at det ser oversminket ut.

Gjest Cuddly
Skrevet

Skulle bare si at jeg har sett at Clinique er ganske så billig på strawberrynet :-)

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Takk for masse bra svar! Jeg er helt sikker på at jeg skal prøve clinique foundation. Har sensitiv hud og alt det, så clinique er midt i blinken for meg. Ja, strawberrynet er veldig billig når det gjelder clinique produkter. Jeg betalte 390kr for dramatically different moisturizing lotion med pumpe på esthetique, men på strawberrynet kostet den kun 220kr eller noe. Kunne spart noen kroner der. :grine:

koz :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...