AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Vi har forskjellige ønsker når det gjelder forhold. Noen ønsker "tosomheten", noe jeg tolker som et greit forhold med moderate følelser basert på vennskap og samarbeid. Andre ønsker seg heftig forhold basert på store og vibrante følelser og masse vill lidenskap. Personlig ønsker jeg det siste, et heftig forhold med masse følelser og masse lidenskap. Har opplevd det en gang, men det endte opp med ikke å vare, av ulike grunner. Nå som jeg er singel igjen ser jeg etter det samme, men det er sannelig ikke lett å finne. Kunne aldri gått inn et forhold om dette ikke var tilstede, da... Hva slags forhold ønsker du deg? Anonym poster: 377af48ec1705b307c815dd093245af2
momo Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Også hatt et forhold med lidenskap og sterke følelser. Da jeg har opplevd dette ønsker jeg det igjen. Samtidig trenger jeg et forhold hvor vi har mye frihet, tenker da på at vi skal ha et liv utenom hverandre og. Tid til egne interesser, hobbyer, venner og bare tid alene. Vi må nødvendigvis ikke bo sammen. Og ser at jo eldre jeg blir, jo mer sær blir jeg.
VanDeKamp Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 (endret) Nå er jeg sikkert for trøtt til å kommentere, men jeg vil ha et forhold med romantikk, som både kan være rolig noen ganger og heftig andre ganger. Det er jo som regel heftig i begynnelsen uansett og så "dabber det av" etterhvert. Men gløden er viktig. Endret 24. november 2012 av VanDeKamp
Alina X Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Jeg vil ha et forhold med masse lidenskap og følelser, men IKKE negative følelser aka sjalusi ol. Vil ha det romantisk, moro og vill sex, hehehe....vil også ha et forhold der vi bygger hverandre opp, vi trenger ikke være best friends for evah slik som jeg er med mine venniner, men vi må ha et godt samarbeidsvillig forhold til hverandre. 1
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Jeg hadde et langvarig lidenskapelig forhold, altså på den måten at de var mye følelserbpde den ene og andre veien. Men det holdt ikke mer. Vi gjorde hverandre bare vondt til slutt. Nå har jeg det motsatte. Alt er trygt.....og kjedelig. Ingen lidenskap igjen og sånn må jeg ha det resten av livet. Sukk. Vi er gift og har barn så vil jo helst holde sammen, men gnisten er borte.
Pene sko... Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Stabilitet kombinert med genuin lidenskap og begjær for hverandre. No funny stuff.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Venn. Anonym poster: 5e2dfa29c29b97305419363c8dd30a7b
Anglofil Skrevet 25. november 2012 #8 Skrevet 25. november 2012 Jeg ønsker meg i grunn begge deler. Jeg ønsker meg både en veldig god venn som jeg kan dele gleder og sorger med, og samtidig ha mye følelser og lidenskap. Det ene er ikke nødvendigvis en motsetning til det andre slik jeg ser det. Mvh Yvonne
Gjest mjaow Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 Godt spørsmål! Jeg vil være i et forhold der vi begge er trygge på hverandre, og kan støtte seg på hverandre uansett.
Gjest Anastasia Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 (endret) Har hatt min del av turbulente og fartsfylte forhold, Jeg vil ha noe stabilt og trygt, der man har gjensidig respekt for hverandre, kan stole på hverandre, snakke med hverandre om det meste, viser litt hver dag at man setter pris på og er glad i hverandre,og med litt romantikk på kantene Endret 25. november 2012 av Anastasia 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #11 Skrevet 25. november 2012 et stabilt forhold uten romantikk og lidenskap med ei selvstendig dame som ikke har en så ødelagt fantasi og kreativitet at lidenskap er hennes vei til spenning i livet. Det motsatte av dette ser jeg på som patetisk. Anonym poster: c3721aca438e20e8737dd6c4955b029e 1
myomocca Skrevet 25. november 2012 #12 Skrevet 25. november 2012 Tja jeg ønsker å høre mer "jeg elsker deg" får aldri høre dette fra typen selv om jeg vet at han elsker meg..huff jeg er komplisert..jaja anyway ,gutter viser ofte kjærlighet med materialistiske ting enn verbalt, noe jenter setter mest pris på.. er det rart menn å kvinner ikke skjønner seg på hverandre?
Derpinaa Skrevet 25. november 2012 #13 Skrevet 25. november 2012 Jeg vil ha et forhold som er bygd på vennskap, med sterke følelser for hverandre, hvor man finner trygghet og stabilitet i hverandre og i hverdagen, og med en lidenskap for hverandre og i senga som varer år etter år.
Gjest Skrevet 25. november 2012 #14 Skrevet 25. november 2012 Jeg ønsker meg et forhold med ærlighet, stabilitet og lidenskap.
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #15 Skrevet 25. november 2012 Jeg ønsker meg et parforhold der det finnes en gjensidig ekte kjærlighet. Der man aldri svikter hverandre. Det å være bestevenner er en selvfølge. Og kommunikasjonen MÅ fungere på en åpen og positiv måte. Yeahyeah, dream on!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #16 Skrevet 25. november 2012 Mitt drømmeforhold er litt som vi har det nå. Bestevenner men med lidenskap, romantikk og sex. At vi merker at vi Elsker hverandre høyt, og vi begge vet det! Vi har mye enighet, veldig få krangler - nokså likestilt når det nommer til husarbeid. GOD kommunikasjon - hvis den ene går og tenker på noe/irriterer seg over noe - snakker vi sammen om det. Jeg stoler fullt og helt på min samboer - som også gir meg trygghet og stabilitet. Svigers er gode de også =) Han er flink med barn, mye energi og hjelpsom og snill=) Men å unlate å si at han er kjekk er feil. Han er Kjekk og muskuløs og tar ut det beste i meg <3 Anonym poster: b03fc412f5b9e068f3a4609f157271c3
Gjest proteinet Skrevet 25. november 2012 #17 Skrevet 25. november 2012 Jeg vil ha et forhold med masse lidenskap og følelser! Trygghet og stabilitet er viktig, men om det mangler lidenskap og romantikk, blir det fort ensformig og kjedelig. Det er finnes mye som er kjedelig, jeg vil ikke at forholdet mitt skal være en ting som er kjedelig.
MissStiles Skrevet 25. november 2012 #18 Skrevet 25. november 2012 Jeg ønsker å ha et forhold som er bygd på vennskap men hvor følelsene har utviklet seg. Ærlighet og god kommunikasjon er viktig. Gjerne også romantikk. Å kunne være der for og støtte hverandre.
escelante Skrevet 25. november 2012 #19 Skrevet 25. november 2012 Budet for det beste forholdet er der hvor kjærligheten for hverandre, overskygger behovet for hverandre.
Gjest Sunheart Skrevet 25. november 2012 #20 Skrevet 25. november 2012 Jeg ønsker en som ser mine behov, som gir av seg selv, ærlighet, humor, masse sex, lidenskap, trofasthet, glede , ansvarsbevissthet, latter, godhet og omsorg, trygghet både økonomisk og i hjertet, en god venn som lytter og forstår, som er der for meg i alle år. En som elsker meg og bare meg og ikke ser etter andre jenter hele tiden,. En som skjønner hva jeg trenger bare av å lese meg og mine ord. En gentleman som åpner meg opp, en som jeg kan prate med om alt, som jeg kjenner like godt som han kjenner meg. Frihet til å gjøre våre egne valg og frihet til å styre våre egne liv i den retningen vi vil, uten sjalusi. En som kan kommunisere og ikke flykte. Som er der i dårlige og gode dager. Og at jeg er akkurat slik for hAn som han er for meg.En handyman som ordner opp. Som gir av seg selv. Men viktigst av alt er kjærligheten vi har for hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå