AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Jeg har snakket med en mann på nettet de siste fem månedene, og de siste to har det blitt åpenbart at vi begge føler noe mer enn bare vennskap. Vi kan snakke hele dagen/hele natten om vi har mulighet, og alt virker perfekt. Vi har ikke hatt anledning til å treffes enda, og har heller ikke muligheten før om noen måneder, noe vi begge ser veldig frem til. Vi har vært utrolig åpne med hverandre og jeg føler vi kjenner hverandre svært godt. De siste par ukene har det hele imidlertid fått en temmelig seksuell tone. Tidligere har det vært svært lite av slikt, men nå har vi plutselig gått fra å knapt nevne sex, til å bli temmelig dirty, med prat om hva som tenner oss osv.. Det jeg lurer på er, bør jeg/vi egentlig fortsette med dette? Hvor langt bør man gå med slike seksuelle ting, før man har truffet vedkommede? Anonym poster: 100d94995b703b20917c2dde4db081e0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Etter mer dere snakker om sex, etter skumlere blir det når dere skal møtes. Anonym poster: b66c0ae59f38a76bd490a7d0ec4dec12 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Vi har forøvrig allerede blitt enige om å vente med sex når vi treffes. Dette snakket vi om og ble enige om en god stund før vi begynte med denne dirty talk'en.. nå virker det ganske absurd å vente, for han tenner meg jo veldig, men føler allikevel fremdeles at det vil være lurt å vente litt? :/ Anonym poster: 100d94995b703b20917c2dde4db081e0
Nettinettet Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Vi har forøvrig allerede blitt enige om å vente med sex når vi treffes. Dette snakket vi om og ble enige om en god stund før vi begynte med denne dirty talk'en.. nå virker det ganske absurd å vente, for han tenner meg jo veldig, men føler allikevel fremdeles at det vil være lurt å vente litt? :/ Anonym poster: 100d94995b703b20917c2dde4db081e0 Det dere har nå føles helt fantatisk, ekte og spesiellt. Når dere nå beveger dere ut mot det seksuelle vil dere kjenne følelser dere kanskje ikke har følt for noen andre før. Det føles så ekte og ærlig og fantastiskt. Fordi dere har forelsket dere eller er i ferd med å forelske dere i illusjonen om det perfekte. Så lenge dere ikke er nær hverandre, kan ta på hverandre, og se hverandre i virkeligheten kan dere skape illusjoner i hodet om at alt er perfekt.. når dere fantaserer vil dere fantasere om det perfekte.. Treffes dere og har den seksuelle tonen så vil dere bare ha lyst til å bli ett og ha den fantastiske seksuelle opplevelsen dere har drømt og fantasert om. Så når dere har fått utløp for den stemningen så vil dere innse at ingenting kan være like bra som dere har drømt om, og skuffelsen vil mest sannsynlig ramme en av dere. Min anbefaling: Drøm, lev, nyt men når virkeligheten skal sette inn ta det hele 10 steg tilbake og bli kjent der ute. Ikke ha forventinger om at fantasiene skal bli til virkelighet og ikke ha sex med en person du ikke kjenner, men tror du kjenner. Bli kjent først og se hverandre slik dere egentlig er! 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Det dere har nå føles helt fantatisk, ekte og spesiellt. Når dere nå beveger dere ut mot det seksuelle vil dere kjenne følelser dere kanskje ikke har følt for noen andre før. Det føles så ekte og ærlig og fantastiskt. Fordi dere har forelsket dere eller er i ferd med å forelske dere i illusjonen om det perfekte. Så lenge dere ikke er nær hverandre, kan ta på hverandre, og se hverandre i virkeligheten kan dere skape illusjoner i hodet om at alt er perfekt.. når dere fantaserer vil dere fantasere om det perfekte.. Treffes dere og har den seksuelle tonen så vil dere bare ha lyst til å bli ett og ha den fantastiske seksuelle opplevelsen dere har drømt og fantasert om. Så når dere har fått utløp for den stemningen så vil dere innse at ingenting kan være like bra som dere har drømt om, og skuffelsen vil mest sannsynlig ramme en av dere. Min anbefaling: Drøm, lev, nyt men når virkeligheten skal sette inn ta det hele 10 steg tilbake og bli kjent der ute. Ikke ha forventinger om at fantasiene skal bli til virkelighet og ikke ha sex med en person du ikke kjenner, men tror du kjenner. Bli kjent først og se hverandre slik dere egentlig er! Takk! Dette fikk meg til å tenke litt... Vi har snakket mye om hvordan det vil bli å endelig treffes, og jeg har advart ham (han har ingen erfaring med å treffe folk fra nettet, selv har jeg truffet flere) at selv om vi kjenner hverandre ganske godt (noe jeg mener vi gjør, vi har snakket i mange måneder og delt "alt") og alt virker fantastisk nå, kan det hende det ikke vil bli helt som vi forventet. Han virker dog generelt veldig ubekymret. Både generelt og mtp det seksuelle. Det siste jeg ønsker er at han skal bli skuffet, men han insisterer på at dette ikke vil skje, selv om det viser seg å være mindre bra enn det ser ut til å bli. Og ja, det føles veldig spesielt. Vi har en connection som er ulik den jeg har hatt med andre jeg har truffet via nettet. Det virker rett og slett litt for godt til å være sant! Så jeg er redd den seksuelle biten kan komplisere det/skade det. Vil virkelig ikke tukle til dette, for jeg tror jeg endelig har funnet en jeg faktisk kan snakke med.. Anonym poster: 100d94995b703b20917c2dde4db081e0
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Jeg kjenner meg så utrolig igjen i den tryggheten han føler om at dette vil bli fantastisk og være det rette. Det man føler når man har det som dere er jo bare helt fantastisk! Desverre er det slik at det i de fleste tilfellene ikke vil bli fantastisk når man treffes, fordi ingenting kan overgår fantasien man har skapt om hvordan det vil være. Ingenting kan overgå fantasien om det fantastiske som man har funnet. Det man forelsker seg i hver gang man opplever det dere nå opplever er den drømmen man hele tiden har inni seg. Drømmen om den rette. Det er noen som har klaffet perfekt når de har holdt på slik over tid, men det er svært sjeldent det skjer. Ofte skjer det ikke fordi en av partene lever ut fantasier som de ikke har et forhold til i virkeligheten. De skulle ønske de var mer slik og slik, men når virkeligheten er der, har de ikke vært sånn før og vet ikke om de klarer det nå heller.. Det er et farlig spill, og jeg tror at det eneste som kan redde slike situasjoner er å senke forventingene totalt og treffes på nytt når man treffes. Gå ut å spise eller gjøre noe som gjør at man ikke kan kaste seg over hverandre å leve ut lystene. For da går lufta ut av ballongen på 1 2 3 og spenningen forsvinner.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Å huff, føler meg litt nervøs nå faktisk... Jeg har forsøkt så godt jeg kan å finne noe negativt ved ham/dette "forholdet" vi har nå, uten å klare det. Ved menn jeg har truffet tidligere har det alltid vært noe. Men det er mulig jeg er naiv, og rett og slett har hatt uflaks med tidligere menn, og at dette ikke er så unikt som det føles.. Vi bor langt unna hverandre og når vi treffes kommer vi nok til å tilbringe et par dager sammen, men vi har som sagt blitt enige om å unngå sex, selv om vi sannsynligvis kommer til å havne i samme seng. Jeg håper det vil vise seg å være en god beslutning på sikt. Fikk nesten lyst til å droppe hele sexpraten med ham nå. Jeg treffer utrolig sjelden noen jeg kan snakke med i mer enn en times tid, for ikke å snakke om dagen lang i mange måneder i strekk, uten å kjede meg/bli ukomfortabel... Vil ikke gjøre noe som kan sette dette i fare! Anonym poster: 100d94995b703b20917c2dde4db081e0
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #8 Skrevet 25. november 2012 Dere bør heller se til å treffe hverandre i virkeligheten enn å bare fortsette med denne snakkinga på nettet.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 Ts, dette hørtes akkurat ut som min nettflørt. Han er vel ikke bosatt i Oslo..? Anonym poster: dc5dfffa5ab0c9e6ae5b43afd219f0a7
Gjest Tidssone Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 Ts, dette hørtes akkurat ut som min nettflørt. Han er vel ikke bosatt i Oslo..? Anonym poster: dc5dfffa5ab0c9e6ae5b43afd219f0a7 Du har også funnet en mann som gidder å maile i fem måneder før han nevner sex? Jøss. Det må nesten være samme mann. Jeg har vansker med å tro at det finnes to slike menn. 2
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2012 #11 Skrevet 25. november 2012 Nettinettet sa: "Fordi dere har forelsket dere eller er i ferd med å forelske dere i illusjonen om det perfekte". Det er hva det pleier å være, desverre. Kos deg så lenge du kan.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #12 Skrevet 25. november 2012 TS her. Nettinettet sa: "Fordi dere har forelsket dere eller er i ferd med å forelske dere i illusjonen om det perfekte". Det er hva det pleier å være, desverre. Kos deg så lenge du kan. Hm det kan tenkes, selv føler jeg meg dog ikke forelsket (enda). Vi var kun venner de første månedene vi snakket sammen (vi ble kjent på en veldig ikke-date'aktig arena på nettet ) og det var alltid klart hvor godt vi kom overens. Han påsto til og med at han ikke forsto seg på slike som faller for andre over nettet, før han plutselig nå da endte opp med å gjøre dette selv, så jeg tror vi ihvertfall har hatt en to, tre "objektive" måneder å bli kjent med hveandre på først. Ts, dette hørtes akkurat ut som min nettflørt. Han er vel ikke bosatt i Oslo..? Anonym poster: dc5dfffa5ab0c9e6ae5b43afd219f0a7 Nei, han er bosatt i et annet nordeuropeisk land. Dere bør heller se til å treffe hverandre i virkeligheten enn å bare fortsette med denne snakkinga på nettet. Trust me, vi har lyst. Anonym poster: 100d94995b703b20917c2dde4db081e0
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 25. november 2012 #13 Skrevet 25. november 2012 (endret) Fra en som ikke lenger nettdater, jeg har bare negative erfaringer med å koseprate på nett. Når jeg møter dem daler interessen kjapt, viser seg ofte til at de ikke er så attraktive IRL. Jeg prøver å være så ærlig som mulig, og å ikke legge listen for høyt, men ser ut til at de fleste ikke har sperrer på det området. Jeg har ofte hørt at jeg er finere IRL enn de trodde, siden de aller fleste legger ut de mest flatterende bildene av seg selv. En annen ting er at folk tør å være mer flørtende og utadvendt på nettet, og når man møtes så ser man den dårlige selvtilliten. De trygge, gode mennene har ikke behov for nett for å skaffe seg damer. Damene står i kø for dem . . . Da mener jeg ikke de absolutt mest utadvendte og med verdens største glimt i øyet, men "skikkelige" menn med ambisjoner og en viss fremdrift. Edit: Dessuten har de ikke tid til å sitte og kope på nettet. Endret 25. november 2012 av Valiumsjunkie
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #14 Skrevet 25. november 2012 TS her. Hm det kan tenkes, selv føler jeg meg dog ikke forelsket (enda). Vi var kun venner de første månedene vi snakket sammen (vi ble kjent på en veldig ikke-date'aktig arena på nettet ) og det var alltid klart hvor godt vi kom overens. Han påsto til og med at han ikke forsto seg på slike som faller for andre over nettet, før han plutselig nå da endte opp med å gjøre dette selv, så jeg tror vi ihvertfall har hatt en to, tre "objektive" måneder å bli kjent med hveandre på først. Nei, han er bosatt i et annet nordeuropeisk land. Trust me, vi har lyst. Anonym poster: 100d94995b703b20917c2dde4db081e0 Det kompliserer når det dreier seg om et annet land.
Steinar40 Skrevet 25. november 2012 #15 Skrevet 25. november 2012 Fra en som ikke lenger nettdater, jeg har bare negative erfaringer med å koseprate på nett. Når jeg møter dem daler interessen kjapt, viser seg ofte til at de ikke er så attraktive IRL. Jeg prøver å være så ærlig som mulig, og å ikke legge listen for høyt, men ser ut til at de fleste ikke har sperrer på det området. Jeg har ofte hørt at jeg er finere IRL enn de trodde, siden de aller fleste legger ut de mest flatterende bildene av seg selv. En annen ting er at folk tør å være mer flørtende og utadvendt på nettet, og når man møtes så ser man den dårlige selvtilliten. De trygge, gode mennene har ikke behov for nett for å skaffe seg damer. Damene står i kø for dem . . . Da mener jeg ikke de absolutt mest utadvendte og med verdens største glimt i øyet, men "skikkelige" menn med ambisjoner og en viss fremdrift. Edit: Dessuten har de ikke tid til å sitte og kope på nettet. Ambisjoner om hva da?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #16 Skrevet 25. november 2012 Fra en som ikke lenger nettdater, jeg har bare negative erfaringer med å koseprate på nett. Når jeg møter dem daler interessen kjapt, viser seg ofte til at de ikke er så attraktive IRL. Jeg prøver å være så ærlig som mulig, og å ikke legge listen for høyt, men ser ut til at de fleste ikke har sperrer på det området. Jeg har ofte hørt at jeg er finere IRL enn de trodde, siden de aller fleste legger ut de mest flatterende bildene av seg selv. En annen ting er at folk tør å være mer flørtende og utadvendt på nettet, og når man møtes så ser man den dårlige selvtilliten. De trygge, gode mennene har ikke behov for nett for å skaffe seg damer. Damene står i kø for dem . . . Da mener jeg ikke de absolutt mest utadvendte og med verdens største glimt i øyet, men "skikkelige" menn med ambisjoner og en viss fremdrift. Edit: Dessuten har de ikke tid til å sitte og kope på nettet. Her var det mye fordommer, du. Det handler nok mer om hvilke typer menn du klarer å trekke til deg, tenker jeg. Anonym poster: 53210f4c145f996394e20bb18e125f84 3
Hecubaa Skrevet 25. november 2012 #17 Skrevet 25. november 2012 Det er lett å forelske seg over nett og det er en god sannsynlighet for at han ikke er like bra i virkeligheten som på nettet - og i så tilfelle slipper du å i det hele tatt vurdere hvor langt dere skal gå.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #18 Skrevet 25. november 2012 TS her. Hm det kan tenkes, selv føler jeg meg dog ikke forelsket (enda). Vi var kun venner de første månedene vi snakket sammen (vi ble kjent på en veldig ikke-date'aktig arena på nettet ) og det var alltid klart hvor godt vi kom overens. Han påsto til og med at han ikke forsto seg på slike som faller for andre over nettet, før han plutselig nå da endte opp med å gjøre dette selv, så jeg tror vi ihvertfall har hatt en to, tre "objektive" måneder å bli kjent med hveandre på først. Nei, han er bosatt i et annet nordeuropeisk land. Trust me, vi har lyst. Anonym poster: 100d94995b703b20917c2dde4db081e0 Høres ut som situasjonen jeg selv var i. Se hverandre på cam og snakk over telefon/mikrofon. Da er sjangsen liten for at møtet IRL blir misslykket. Vi gikk all out med sexpraten, alle fantasier og alt vi ville gjøre. Vi snakket i 3 år før vi møttes da, så vi "måtte" nesten ende opp der. Anonym poster: 2096a20f4e327c69a3927f7b2c3c5781
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #19 Skrevet 25. november 2012 Fra en som ikke lenger nettdater, jeg har bare negative erfaringer med å koseprate på nett. Når jeg møter dem daler interessen kjapt, viser seg ofte til at de ikke er så attraktive IRL. Jeg prøver å være så ærlig som mulig, og å ikke legge listen for høyt, men ser ut til at de fleste ikke har sperrer på det området. Jeg har ofte hørt at jeg er finere IRL enn de trodde, siden de aller fleste legger ut de mest flatterende bildene av seg selv. En annen ting er at folk tør å være mer flørtende og utadvendt på nettet, og når man møtes så ser man den dårlige selvtilliten. De trygge, gode mennene har ikke behov for nett for å skaffe seg damer. Damene står i kø for dem . . . Da mener jeg ikke de absolutt mest utadvendte og med verdens største glimt i øyet, men "skikkelige" menn med ambisjoner og en viss fremdrift. Edit: Dessuten har de ikke tid til å sitte og kope på nettet. Kanskje de gode, trygge mennene er på nettet av andre grunner enn å finne seg dame (som tilfellet var med han jeg traff), evt kanskje de bare er sjenerte og ikke lett kommer i kontakt med andre mennesker? Selv fortrekker jeg de litt mer innadvendte typene siden jeg er slik selv, og da er liksom ikke byen eller andre mer sosiale steder det enkleste stedet å finne noen. Når det gjelder hvilket inntrykk man får av vedkommede online kontra irl så avhenger nok dette veldig av hvor åpen og ærlig man er, og hvor mange og hva slags bilder man får se. Min erfaring, som dreier seg om menn jeg har møtt via andre onlinekanaler enn nettdating, er at de fleste er slik de fremstår som online. Men det er mulig dette er annerledes når de bevisst går inn for å få seg dame, og at det hele for et mer konstruert preg? Synes ihvertfall ikke det er helt refferdig å dømme menn nedenom og hjem bare fordi det tilfeldigvis er på nettet man snubler over dem. Det finnes da mange flotte mannfolk som bruker mye av fritiden sin på nettet. TS Anonym poster: 100d94995b703b20917c2dde4db081e0
Nettinettet Skrevet 25. november 2012 #20 Skrevet 25. november 2012 Høres ut som situasjonen jeg selv var i. Se hverandre på cam og snakk over telefon/mikrofon. Da er sjangsen liten for at møtet IRL blir misslykket. Vi gikk all out med sexpraten, alle fantasier og alt vi ville gjøre. Vi snakket i 3 år før vi møttes da, så vi "måtte" nesten ende opp der. Anonym poster: 2096a20f4e327c69a3927f7b2c3c5781 Men det gikk altså bra når dere traff hverandre? Jeg har sitter med cam og telefon og vært 100% sikker på at jeg har møtt den rette et par ganger for noen år siden, men selv da synes jeg ikke han lignet på seg selv eller var den jeg trudde han ville være. Hvis man ikke er seg selv, men den man har lyst til å være, vil det komme frem når realiteten kommer uansett. Man vet hvem man selv er og man vet at man selv kan stå for det man sier,men hva den andre gjør har man null kontroll over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå