Gå til innhold

Winsor Pilates


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som trener etter denne video/DVD? Hvor lenge har dere holdt på, og viktigst av alt: resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har de to videoene du kan kjøpe via tvshop til under 200-lappen. så forskjell i løpet av to uker, bør absolutt prøves ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening vil vel nytte uten at man spiser sunt også vil jeg tro :)

Men hva slags resultater er det du får av å trene pilates? Hvilke områder merker du det på, og har du også lagt om kostholdet ditt?

Følger du bare videoene hver dag, eller annenhver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser sunt nok. vanlig, norsk kosthold vil jeg tro. la ikke om kostholdet mitt noe når jeg begynte å trene.

forskjellen så jeg ved at jeg ble mye fastere og at magen ble mye mer markert. da hadde jeg trent 20 min x 2 hver dag i 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Jeg har i dag bestilt meg disse videooene fra tv-shop. Så ei vennine hadde den og syntes den så veldig grei ut..

Skal prøve å få trena så ofte som mulig og jeg har lagt om kostholdet mitt... Så jeg håper jeg blir å merke det på kroppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har bestilt disse i dag og er også nyskjerrig på hva andre har oppnådd. Må jo si at jeg aldri vil klare mer enn ca 20-30 minutter maks. 5 ganger i uka jeg da. Fikser ikke å drive med sånt når det er andre hjemme... (ikke foreløpig ihvertfall :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...