AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 For en verden vi lever i. Han er kun trettien. Femten år yngre enn meg, men er mer voksen enn de fleste. Men han bruker pulver som partydop, og mer enn det, for jeg ser at han er sliten mange ganger. Vi er venner, men også elskere. Han mobber meg pga alkohol, han mobber meg ikke, men er sarkastisk. Som alle de som pleier pulver er. Vi pratet natt til i dag, han var lei av rus og ville at vi skulle bli nyktre. Han så at jeg hadde lyst, og spurte om jeg ville ha en liner, jeg sa nei. Ikke nå når jeg er fyllsjuk, og har sovet lite. Men jeg drukner i blikket hans, og han er spesiell, en jeg kan prate med. Vi kan prate om alt. Og vi har sex av og til når vi er single. Skal jeg satse på han selv om han er femten år yngre enn meg. Vi sliter begge med rus, men på hvert sitt område. Det vi har felles er at vi røyker litt i blant. Jeg drukner i øynene hans. Har spurt han hvor mange damer han har. Bare to andre. Det visste jeg. Det gjør ingenting, soliders. Skal jeg skÿte fra hofta nå... Anonym poster: a8f9bd5fc59729ef0d95844c01240937
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 For en verden vi lever i. Han er kun trettien. Femten år yngre enn meg, men er mer voksen enn de fleste. Men han bruker pulver som partydop, og mer enn det, for jeg ser at han er sliten mange ganger. Vi er venner, men også elskere. Han mobber meg pga alkohol, han mobber meg ikke, men er sarkastisk. Som alle de som pleier pulver er. Vi pratet natt til i dag, han var lei av rus og ville at vi skulle bli nyktre. Han så at jeg hadde lyst, og spurte om jeg ville ha en liner, jeg sa nei. Ikke nå når jeg er fyllsjuk, og har sovet lite. Men jeg drukner i blikket hans, og han er spesiell, en jeg kan prate med. Vi kan prate om alt. Og vi har sex av og til når vi er single. Skal jeg satse på han selv om han er femten år yngre enn meg. Vi sliter begge med rus, men på hvert sitt område. Det vi har felles er at vi røyker litt i blant. Jeg drukner i øynene hans. Har spurt han hvor mange damer han har. Bare to andre. Det visste jeg. Det gjør ingenting, soliders. Skal jeg skÿte fra hofta nå... Anonym poster: a8f9bd5fc59729ef0d95844c01240937 Er du full? Anonym poster: 068ecf6d1ee6da78145215e15483054a 1
Rainbow Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Tråden er ryddet for identifiserende innlegg. Rainbow81, mod
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 For en verden vi lever i. Han er kun trettien. Femten år yngre enn meg, men er mer voksen enn de fleste. Men han bruker pulver som partydop, og mer enn det, for jeg ser at han er sliten mange ganger. Vi er venner, men også elskere. Han mobber meg pga alkohol, han mobber meg ikke, men er sarkastisk. Som alle de som pleier pulver er. Vi pratet natt til i dag, han var lei av rus og ville at vi skulle bli nyktre. Han så at jeg hadde lyst, og spurte om jeg ville ha en liner, jeg sa nei. Ikke nå når jeg er fyllsjuk, og har sovet lite. Men jeg drukner i blikket hans, og han er spesiell, en jeg kan prate med. Vi kan prate om alt. Og vi har sex av og til når vi er single. Skal jeg satse på han selv om han er femten år yngre enn meg. Vi sliter begge med rus, men på hvert sitt område. Det vi har felles er at vi røyker litt i blant. Jeg drukner i øynene hans. Har spurt han hvor mange damer han har. Bare to andre. Det visste jeg. Det gjør ingenting, soliders. Skal jeg skÿte fra hofta nå... Anonym poster: a8f9bd5fc59729ef0d95844c01240937 Ja, for en verden vi lever i... Anonym poster: b386422bf5d46882703362431a989fd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå