Gå til innhold

feelunique = ingen pakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

i år tenkte jeg og være voldsomt smart og bestille julepakker fra feelunique.com ! billig, bra og god kvalitet, hva kan mangle.

Så jeg bestilte en prøve pakke på tre produkter under 200, det har nå gått over en måned(!!!) uten at jeg har fått pakken.

Jeg er enda sikker på at den kommer, menn hva hjelper det, jeg må bestille mer og moren min vil IKKE la meg bestille mer før den kommer, og om det tar like lang tid rekker jeg det jo ikke før julaften likevel..

Så mitt spørsmål er; noen som vet hva man kan gjøre når man ikke motar pakken?

og

vet dere om noen andre billige nettbutikker, gjerne med merker som the balm og benefit?

takk på forhånd :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd dette fra feelunique, tvert i mot, mine siste pakker har kommet overaskende kjapt. Send dem en mail, legg ved bestillingsnr og hør om de har sporingsmuligheter. Er den ikke kommet bør de sende en ny.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd dette fra feelunique, tvert i mot, mine siste pakker har kommet overaskende kjapt. Send dem en mail, legg ved bestillingsnr og hør om de har sporingsmuligheter. Er den ikke kommet bør de sende en ny.

jeg har sendt de flere mailer om at man må gi så å så mye tid, trur jeg prøver å sende en ny mail nå!

Skrevet

Jeg opplevde det en gang, men det var postkontoret som ikke sendte meg hentelapp så pakken ble sendt i retur. Kontaktet de og det løste seg :)

Skrevet

Send mail til de svarer, med ordrenummer, så ordner det seg nok ganske kjapt :)

Skrevet

Jeg sendte de mail, og de sendte ny vare umiddelbart:) Jeg handler ukentlig på Feelunique, og har aldri hatt noen problemer de ikke løser raskt. Stort sett kommer varene etter 1- 2 uker, må de gjennom tollen tar det fort litt lenger tid.

Skrevet

Ja, sjekk om du kan få sporingsinfo.

Kanskje de har "glemt" å sende den?

Skrevet

Mine pakker kommer fort når de er under 200 kroner. Det tar gjerne 3-5 uker, når det er som noen nevner lenger opp er, at de blir stoppet i tollen. Har god erfaring med at Feelunique order opp hvis det er noe som er galt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...