Gjest TS Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Jeg og eksen gikk fra hverandre for 5 måneder siden, var utrolig tungt brudd.. Vi hadde hus sammen, en sønn på 4 måneder. Etter 4 harde måneder, så finner vi sammen igjen. Lett har det ikke vært da vi har små fightet litt i noen måneder, men vi snakket ut og ville satse igjen. Jeg spurte om han hadde hatt noen andre i mellomtiden, og at hvis det var noen, så ville jeg vite det nå, ikke senere... Han lovet at det ikke har vært noen, han bare tenkte på meg og var helt knust.. Så får jeg vite i dag... Ser på mobilen hans (fikk lov vel og merke) Og ser da at han har hatt en jente i litt over en månede.. Sovet sammen... Hatt sex.. følelser og de snakket om forhold og at de var glad i hverandre. Hvorfor det avsluttet vet jeg ikke... Men nå sliter jeg.. Sliter med at han har tatt på en annen, hatt følelser for en annen... Han har ikke hatt mange damer i sitt liv, så noe må hun ha betydd.. Jeg sier ikke at det er galt det han gjorde... Men syns han kunne vært ærlig når jeg spurte, så jeg kunne ta det litt roligere når vi gikk inn i et forhold sammen igjen. Men jeg klarer så vidt å se på han.. Jeg bare gråter.. Det å kysse han eller være intim med han gjør at jeg blir små kvalm.. Får en ekkel indre uro.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det.. Høres kanskje barnslig ut måten jeg takler det på, men jeg sliter med det.. Jeg vil ikke gjøre et slutt med kjæresten min av den grunn, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det.. Det at han har hatt føelsler for en annen og vært intim med en annen svir så hardt... Jeg sleit hardt i flere måneder pga savn, det var bare han.. Tankene mine kvelder meg.. Noen gode råd? Uff.. tankene mine kvel
Serenity_ Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Har bare ett godt råd, og det er å ta en tur til familievernkontoret og få hjelp der som par. Spesielt når det er barn i bildet mener jeg det er viktig å ikke trekke problemer ut i det uendelige. De er vàr for stemninger selv om dere håndterer ting bak lukkede dører eller holder alt for derevselv. Lykke til! Husk, uansett hva som har skjedd i mellomtiden er det deg han har valgt. Og det var nok tøft for han å være brutalt ærlig om noe som potensielt kunne drive deg bort igjen 1
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Det som ikke er bra er at du spurte han, sa at du ville vite det nå om det hadde vært noen, og at han da løy til deg. Men jeg kan tenke meg at han var redd for at du ikke ville ha han tilbake om han var ærlig. Dumt av han, men.. Ellers er det litt sånn for endel menn at de fort kan rote med andre jenter etter et tungt brudd. Den nye jenta betyr sannsynligvis ingenting, han var nok forvirret og syntes det var godt å ha noen. Snakk med han og si at han må være helt ærlig hvis dere skal fortsette.
Gjest oreokaka Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Vet veldig godt hvordan du har det. Vi hadde ikke barn eller hus sammen, og er nok mye yngre, men samme situasjon skjedde meg. Vi hadde vært sammen i 1,5 år, og gjorde det slutt en liten periode. Så fant vi tilbake til hverandre etter siden vi ikke ville være uten hverandre. Jeg hadde blitt kysset av 1 gutt i løpet av den tiden, og sa ifra med en eneste gang dette skjedde. Spurte han om han hadde vært med noen andre i mellomtiden, og fikk samme svaret som deg, nei. Så fant jeg ut at han hadde rota med ei venninne av meg, og ingen av de sa noenting til meg. Visste de hadde kysset, men ikke gått enda lengre. Dette knuste meg totalt, og jeg var ødelagt i mange måneder. Kjæresten min gjorde alt for meg. Kvelden jeg fant det ut, fridde han sikkert 3 ganger til meg for å bevise hvor mye han ville være med meg. Han gråt i mange uker etter den kvelden, og var helt ødelagt selv. Tror dette hjalp litt for min del, for da kunne jeg se hvor mye jeg betydde for han. Det har vært en lang og tung prosess for meg, og jeg var lenge usikker på hva jeg skulle gjøre. Ble også masse drama med venninna mi også, og plutselig var visst alt min feil i følge henne. Endte med at jeg blokkerte venninna mi for å gjøre det lettere for meg, og ga kjæresten min en ny sjanse. Tok laaaang tid før jeg klarte å stole litt på han igjen, og krevde mye arbeid fra begges sider. Han forandret seg helt, og viste hvor mye han satte pris på meg. Åpnet seg mye mer mot meg. Nå, idag, har vi aldri hatt det bedre. Mitt råd er å snakke med han. Fortell han hvor mye det såret deg. Se hvordan han reagerer, og ta det derfra. Skjønner at du har det vondt nå, men ikke hold det inni deg. Lykke til, og håper virkelig det ordner seg for deg/dere! 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Han gikk tydeligvis videre i livet mens dere var fra hverandre. Jeg ville ikke blitt sammen igjen med ham på det grunnlaget. Anonym poster: cca993575ff1a090af3a47f6f5e45b40
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #6 Skrevet 24. november 2012 Han gikk tydeligvis videre i livet mens dere var fra hverandre. Jeg ville ikke blitt sammen igjen med ham på det grunnlaget. Anonym poster: cca993575ff1a090af3a47f6f5e45b40 "Å gå videre" har vel egentlig ikke nødvendigvis så mye med handlingene dine. Velidig ofte finner de som tar bruddet tyngst en rebound. Og de som går videre, er de som regel fortsetter livet som før bare uten partneren.. Så det er greit at du ville dumpet typen/fama di for at de hadde funnet seg en mulig rebound, så vil kkke det si at det er det riktige å gjøre... Anonym poster: 945dc02ac3b58e6ea86a90a0a332801c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #7 Skrevet 24. november 2012 Han gikk tydeligvis videre i livet mens dere var fra hverandre. Jeg ville ikke blitt sammen igjen med ham på det grunnlaget. Anonym poster: cca993575ff1a090af3a47f6f5e45b40 Jeg ble sammen med en ny lenge etter bruddet med min eks. Etterhvert gikk det opp for meg hvor mye eksen betydde for meg. Så jeg dumpa den nye. Da jeg var helt sikker på hva jeg ønsket tok jeg kontakt med eksen. Etter mye tid sammen ble det oss igjen. At man prøver å gå videre er da ikke så dumt. Man bør jo ikke bli sittende å grine i månedsvis heller. Livet må gå videre uten den man ville dele livet med, selv om det er tungt. Mange, mange skaffer seg ubevisst en rebound. Jeg hadde ikke tatt det så tungt, men jeg har jo vært i andre enden. Anonym poster: 918cea86eb72f389b57e3dd6ae2b08cf
Gjest TS Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 Han dro fra meg nå og hjemover.. Vi skulle egentlig ha helgen sammen og planene var klare, men han foreslo at han skulle dra og sa meg vel egentlig enig i det.. Jeg vet han ikke får gjort noe med det, jeg vet at det er vanlig etter et brudd, men det svir så utrolig hardt... At han har holdt rundt en annen jente om nettene.. Kysset.. Kjærtegnet.. Opplevd ting sammen.. Han sier jo at det er kun meg han vil ha, men han prøvde det han kunne for å komme over meg.. Og jeg skjønner han jo, men det svir så hardt og jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal få hun ut av hodet.. Ser bilder av de to hele tiden.. I senga, kysser... Jeg pøiner meg selv litt med dette her.. Prøvder å ta meg i nakkeskinnet å si at en på 28 år er ikke så barnslig og ser litt større på ting enn for 10 år siden. Men neida... her kommer fjortiss faktoren frem føler jeg!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Vet veldig godt hvordan du har det. Vi hadde ikke barn eller hus sammen, og er nok mye yngre, men samme situasjon skjedde meg. Vi hadde vært sammen i 1,5 år, og gjorde det slutt en liten periode. Så fant vi tilbake til hverandre etter siden vi ikke ville være uten hverandre. Jeg hadde blitt kysset av 1 gutt i løpet av den tiden, og sa ifra med en eneste gang dette skjedde. Spurte han om han hadde vært med noen andre i mellomtiden, og fikk samme svaret som deg, nei. Så fant jeg ut at han hadde rota med ei venninne av meg, og ingen av de sa noenting til meg. Visste de hadde kysset, men ikke gått enda lengre. Dette knuste meg totalt, og jeg var ødelagt i mange måneder. Kjæresten min gjorde alt for meg. Kvelden jeg fant det ut, fridde han sikkert 3 ganger til meg for å bevise hvor mye han ville være med meg. Han gråt i mange uker etter den kvelden, og var helt ødelagt selv. Tror dette hjalp litt for min del, for da kunne jeg se hvor mye jeg betydde for han. Det har vært en lang og tung prosess for meg, og jeg var lenge usikker på hva jeg skulle gjøre. Ble også masse drama med venninna mi også, og plutselig var visst alt min feil i følge henne. Endte med at jeg blokkerte venninna mi for å gjøre det lettere for meg, og ga kjæresten min en ny sjanse. Tok laaaang tid før jeg klarte å stole litt på han igjen, og krevde mye arbeid fra begges sider. Han forandret seg helt, og viste hvor mye han satte pris på meg. Åpnet seg mye mer mot meg. Nå, idag, har vi aldri hatt det bedre. Mitt råd er å snakke med han. Fortell han hvor mye det såret deg. Se hvordan han reagerer, og ta det derfra. Skjønner at du har det vondt nå, men ikke hold det inni deg. Lykke til, og håper virkelig det ordner seg for deg/dere! Jeg er i samme situasjon nå, og det svir Anonymous poster hash: 457a9...b0c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Hva var grunnen til at dere slo opp i utgangspunktet? Som regel så er det denne typen ting som utvikler seg til av og på forhold som til slutt går til grunne.. Mener ikke å være undøvendig brutal men det er som regel en grunn, eller flere, til at bruddet skjedde og de er ofte fortsatt til stede. Hvis det var et grunnlag av kjærlighet og pålitelighet her så ville vel ikke dette gått slik inn på deg. Anonymous poster hash: a89ed...f8b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 http://www.therulesrevisited.com/2013/06/why-getting-him-back-wont-help.html Anonymous poster hash: a89ed...f8b
Gjest oreokaka Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er i samme situasjon nå, og det svir Anonymous poster hash: 457a9...b0c Huff, det er virkelig ikke en grei situasjon! Og det gjør veldig vondt også. Om du trenger ei å snakke med (som også har vært borti det samme), så må du bare sende meg en melding eller noe slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå