Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par timer siden gikk jeg i dusjen da kjæresten min dro ut, jeg trodde i alle fall at han dro. Etter at jeg hadde stått i dusjen i ti minutter, kjenner jeg ISKADE hender på korsryggen min og skvatt så jeg nesten ramlet ned. Typen min hadde vært ute i bilen, var iskald, snek seg inn på badet for å ta på meg med iskalde hender. Jeg skvatt og ble så satt ut at jeg ikke klarte å reagere før han dro. Nå sitter jeg her og kjenner jeg er dritforbannet. Er ikke snarsint til vanlig, men nå kjenner jeg en irritasjon som ikke vil gå bort.

Har noen av dere opplevd noe av det samme? Og syns dere det er i orden å gjøre slike ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, beklager men det var ikke dette jeg forventet å lese når jeg klikket meg inn her...

Jeg hadde sendt ham en melding/ringt ham og ventilert ut litt irritasjon. Det er ikke sunt å gå med slikt inni seg.

Anonym poster: 1dcaee8fbaf4788471d32ab73d03c5fe

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde blitt fly forbannet og veldig urolig i ettertid. Jeg er litt husredd, nevrotisk og lettskremt, og siden mannen min vet dette hadde han aldri i verden skremt meg på den måten.

Nå vet jeg jo ikke hvordan forholdet deres er, og hvor skvetten du er til vanlig. Om dere bruker å erte/skremme hverandre hadde jeg bare fortalt ham at det var litt for ekkelt. Om du er lettskremt og han vet det, og han vanligvis aldri skremmer deg sånn, hadde jeg tatt en prat med ham for å forsikre meg om at han ALDRI gjør noe sånt igjen. En må kunne føle seg trygg i sitt eget hus, uten å være redd for nye pranks.

Skrevet

Haha, beklager men det var ikke dette jeg forventet å lese når jeg klikket meg inn her...

Jeg hadde sendt ham en melding/ringt ham og ventilert ut litt irritasjon. Det er ikke sunt å gå med slikt inni seg.

Anonym poster: 1dcaee8fbaf4788471d32ab73d03c5fe

Det er ikke sunt å bli tatt på med iskalde hender når en står i dusjen, det er sikkert. For en dust! Også våger han le av reaksjonen min.

Skrevet

Jeg hadde blitt fly forbannet og veldig urolig i ettertid. Jeg er litt husredd, nevrotisk og lettskremt, og siden mannen min vet dette hadde han aldri i verden skremt meg på den måten.

Nå vet jeg jo ikke hvordan forholdet deres er, og hvor skvetten du er til vanlig. Om dere bruker å erte/skremme hverandre hadde jeg bare fortalt ham at det var litt for ekkelt. Om du er lettskremt og han vet det, og han vanligvis aldri skremmer deg sånn, hadde jeg tatt en prat med ham for å forsikre meg om at han ALDRI gjør noe sånt igjen. En må kunne føle seg trygg i sitt eget hus, uten å være redd for nye pranks.

Jeg skvatt og det tok litt tid før jeg reagerte med sinne, det var det siste jeg venta skulle skje. Får frysninger av å tenke på hendelsen. Hendene hans var kalde, for å si det mildt. Irriterende at han syns det er morsomt å gjøre slikt. I morgen blir han eksponert for iskaldt vann, før ringeklokka ringer. Ja, jeg er skvetten, og vi bruker ikke å skremme hverandre på den måten, jeg gjør iallefall ikke det. :\

Skrevet

Jeg tømte en bøtte med kaldt vann over kjæresten min en gang han sto i dusjen. Klatret opp på doen og helte vannet over dusjforhenget. Jeg syntes det var hysterisk morsomt. Han ble ikke sur, men skreik fælt da han fikk vannet over seg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det blir vanskelig for andre å vurdere situasjonen du opplevde, ts.

Jeg hadde rett og slett hatt problemer med å stole på fyren etterpå, mens i mange andre forhold er sånne pranks en del av båndet/spenningen mellom partene.

Jeg og mannen min har det gøy sammen vi og, men ikke på bekostning av hverandre. Jeg har nerver som et spedbarn og tør ikke å zappe på tv-en når jeg er hjemme alene, i tilfelle det går en skummel film et sted...

Skrevet

Haha, høres ut som noe jeg kunne gjort. Du må jo da tåle en spøk! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

jeg synes bare sånt er kjempe morsomt!:) vi pleier å tulle og skremme hverandre hele tiden.

Anonym poster: 19ebc520f8e11d2f8fbb22799d7b5c26

• Liker 1
Skrevet

Du tar igjen i morgen tidlig med en isbit eller to i bokseren mens han sover ;) Men da bør forberede deg på å måtte løpe fort etterpå.. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jævlig dårlig spøk synes jeg. Typen til TS er en umoden undermåler.

• Liker 1
Skrevet

Jammen herregud, ta en spøk da. Er ikke værre enn at du tar igjen med samme mynt. Ingen ble skadet, kanskje litt drøyt å skremme på den måten. Men du verden så moro det Er.

• Liker 4
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
  • Liker 1
Skrevet

jeg synes bare sånt er kjempe morsomt! :) vi pleier å tulle og skremme hverandre hele tiden.

Anonym poster: 19ebc520f8e11d2f8fbb22799d7b5c26

Jammen herregud, ta en spøk da. Er ikke værre enn at du tar igjen med samme mynt. Ingen ble skadet, kanskje litt drøyt å skremme på den måten. Men du verden så moro det Er.

Greit. Om jeg skal tåle en spøk, så får han også gjøre det. Står klar med iskaldt vann i morgen tidlig.

Skrevet

Du tar igjen i morgen tidlig med en isbit eller to i bokseren mens han sover ;) Men da bør forberede deg på å måtte løpe fort etterpå.. :fnise:

Takk for tips, det skal prøves - så absolutt!

Ta igjen da! Når han legger seg og har sovnet, så vekk han med et glass iskaldt vann :)

Da skal vi se på hvem som blir irritert kan jeg tenke meg :fnise:

Skal vekke han med iskaldt vann i morn. Den som ler sist...

Skrevet

Minn mann gjorde det, og da rettet jeg dusjen mot han og spylte han våt(det gikk en liten faen i meg)

• Liker 2
Skrevet

Ikke gjør det i morgen. Vent en uke når han venter det minst og finn på noe utspekulert.

• Liker 3
Skrevet

Det var nok ikke vondt ment. Det virker jo ikke som dette er noe han har gjort før eller ofte. Han fikk vel bare et innfall.

Jeg ville pratet med han om det og sagt at du faktisk ble veldig redd og trodde noen hadde brutt seg inn i leiligheten og du var i ferd med å bli utsatt for et overgrep. Han vil nok tenke seg om to ganger neste gang han skal gjøre et prank.

Jeg hadde nok også blitt livredd der og da, men ikke blitt sinna etterpå for jeg hadde sett humoren i det og tatt en iskald hevn. Men siden du synes det var ekkelt så burde du si i fra så det ikke gjentar seg.

• Liker 5
Skrevet

Det er veldig lurt at du tar igjen med ham TS, for da tenker han seg om en ekstra gang, dersom han får lyst til å gjøre noe lignende igjen (for da vet han at det er en risiko for at du tar hevn).

Dersom du er en tøffel og ikke tar igjen, kan han komme til å gjøre lignende stunts titt og ofte (han slipper jo unna med det).

Nei, møt tyrene ved hornene med engang ;)

Anonym poster: 10d459b77b691c123d7fab44726cc63f

Skrevet

Greit. Om jeg skal tåle en spøk, så får han også gjøre det. Står klar med iskaldt vann i morgen tidlig.

Vel kaller han det en spøk, i virkeligheten var dette mishandling, om enn ikke av det groveste slaget. Han vil neppe bli straffet dersom du anmelder det, så en hevnaksjon synes på sin plass. En bøtte iskaldt vann synes dog å være en svært snill reaksjon i forhold til det du ble utsatt for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...