Gjest Uanonymbruker Skrevet 25. november 2012 #21 Skrevet 25. november 2012 Best å bare innrømme det. Det var meg og Bjørn Eidsvåg som tørrjukket på den dassen. 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #22 Skrevet 25. november 2012 Best å bare innrømme det. Det var meg og Bjørn Eidsvåg som tørrjukket på den dassen. Haha, å jeg som prøvde så hardt å holde det hemmelig for deg. (ts) Anonym poster: bd23c554d357742ea7440bd3a21de1c9 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2012 #23 Skrevet 26. november 2012 TS, det var ikke tilfeldigvis Jon Almaas? I såfall vil jeg gjerne vite hvor dette snuskeriet befant seg så jeg kan få en bit neste gang Anonym poster: 9717f3bb43e444bb410ae40ea099fba1 2
Gjest Skrevet 26. november 2012 #24 Skrevet 26. november 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner! Ann Christin - Mod -
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #25 Skrevet 27. november 2012 Det er utrolig mye jornalister vet som de ikke skriver om... Det er også utrolig mye de lyver om. Ofte mesteparten av tiden når det kommer til kjendiser. ----------------- Og kontakte se og hør eller andre tabloidaviser er lavmål. Nei, jeg støtter ikke utroskap, men hvordan vet du at de var utro? For alt du vet, de kunne ha slått opp. Uansett, man sladrer ikke til media. Tabloidavisene som f.eks Se og Hør lever av å ødelegge liv. Anonym poster: de2511edcfe9c5973d2c3d3cc163c9ed 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #26 Skrevet 27. november 2012 Og må bare legge til: Og sitte her å spekulere hvem de er er også lavmål. La dem være fred. Anonym poster: de2511edcfe9c5973d2c3d3cc163c9ed 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #27 Skrevet 7. desember 2012 serriøst? triste greier... Anonym poster: 6ef6ef999b328b2b13e00f0565f2db2a
HHH Skrevet 7. desember 2012 #28 Skrevet 7. desember 2012 Det er mange kjendiser som er utro uten at det blir skrevet om i sladrebladene. Dette er fordi kjendiser ofte har egne avtaler med bladene/avisene om at de gir de stoff de vil skal ut til avisen jevnlig mot at de ikke skriver om ting som er for private, er nok ganske høye pengesummer ute og går også Jeg har sett med egne øyne en kjendis være utro/omslynget med jenter på utested, og dette tror jeg de fleste vet om. Alikevel blir det ikke skrevet om.
juliane Skrevet 7. desember 2012 #29 Skrevet 7. desember 2012 Kjære vene folkens, slutt å spre rykter dere ikke engang vet er sanne! Hva i alle dager betyr det for dere om noen kjendiser evt er utro? Pass på deres eget liv dere, og la folk dere ikke kjenner få være i fred. 1
Gjest Silvermist Skrevet 7. desember 2012 #31 Skrevet 7. desember 2012 En anonym person skriver noe på internett, og dere sluker det rått. Hvorfor? 2
Anglofil Skrevet 7. desember 2012 #32 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Spørsmål angående moderering skal tas på pm til moderator, eventuelt på ris og ros. Og alle spekulasjoner rundt f.eks Tone er også blitt slettet. Yvonne (mod) Endret 7. desember 2012 av Yvonne 1
Leifern Skrevet 7. desember 2012 #33 Skrevet 7. desember 2012 En anonym person skriver noe på internett, og dere sluker det rått. Hvorfor? Hvorfor ikke? Det kan være sant, det kan være tullball. Vi får se hvordan det utvikler seg for de nevnte. Sladder må disse kjendisene tåle, ellers så kunne de latt være å stille seg i rampelyset. 3
Gjest Silvermist Skrevet 7. desember 2012 #34 Skrevet 7. desember 2012 Hvorfor ikke? Det kan være sant, det kan være tullball. Vi får se hvordan det utvikler seg for de nevnte. Sladder må disse kjendisene tåle, ellers så kunne de latt være å stille seg i rampelyset. Hvorfor ikke? Fordi, som du selv skriver, kan det like vel være tullball som sant. Hvem er vi til å sitte her og slarve på nett om folks utroskap? Greit nok om det hadde vært en forsmådd partner som hadde startet tråden, men slik er det jo ikke, og da har jeg vanskelig for å se hvilken verdi det har å sitte her og slarve om andre folks privatliv. 5
Leifern Skrevet 7. desember 2012 #35 Skrevet 7. desember 2012 Hvorfor ikke? Fordi, som du selv skriver, kan det like vel være tullball som sant. Hvem er vi til å sitte her og slarve på nett om folks utroskap? Greit nok om det hadde vært en forsmådd partner som hadde startet tråden, men slik er det jo ikke, og da har jeg vanskelig for å se hvilken verdi det har å sitte her og slarve om andre folks privatliv. Det hadde tydeligvis nok verdi til at du fant det for godt å skrive noen innlegg her. Synes man det ikke har verdi, så får man ignorere tråden. Slarv er en del av menneskenaturen, så med mindre det blir forbudt ved lov vil det alltid eksistere. 1
Gjest Silvermist Skrevet 7. desember 2012 #36 Skrevet 7. desember 2012 Det hadde tydeligvis nok verdi til at du fant det for godt å skrive noen innlegg her. Synes man det ikke har verdi, så får man ignorere tråden. Slarv er en del av menneskenaturen, så med mindre det blir forbudt ved lov vil det alltid eksistere. Slarvet har ingen verdi for meg, i så fall en negativ verdi. Jeg fant det for godt å skrive en innlegg her basert på at jeg synes slarv på et generelt basis er tarvelig, særdeles når man slarver om mennesker uten noen god grunn for det. Jeg synes det er temmelig verdiløst å sitte og utveksle rykter om fremmede mennesker på nett, hva er spennende med det? Og om så var at der spennende, er det ikke dårlig gjort? Tar meg friheten til å gjenta meg selv, om TS selv er utsatt for utroskap så forstår godt jeg behovet for lage en tråd om det. Når tråden derimot er startet på grunnlag av at to mennesker TS ikke kjenner personlig angivelig har vært utro så synes jeg det er ganske spesielt å finne det interessant å diskutere det. Men, meg om det. Fortsett for all del Og, nei, det er ikke et spydig smilefjes. Vi er nok bare ulike. 3
Gjest Blanchefleur Skrevet 9. desember 2012 #37 Skrevet 9. desember 2012 Igår var jeg ute på byen med en venninne. På utestedets do kom vi over to kjendiser som sto å klina. Han:gift og har barn. Hun: sammen med en annen kjendis. Vi kom oss ut av dassen da det hele egentlig var litt pinlig og alle ble litt satt ut. Jeg vet jo at kjendiser bare er mennesker som oss, og jeg har egentlig veldig liten interesse av dette. De har rett til privatliv. Men samtidig så lurer jeg jo litt på hvorfor de gjør sånne ting, og i tillegg så åpenlyst? 90% av folket på utestedet veit jo hvem de er, og sladdern vil jo spre seg som ild i tørt gress, og noen kommer sikkert til å tipse sladderpressa. De prøvde ikke akkurat å legge skjul på hva de dreiv med. Veit egentlig ikke helt hvor jeg vil med det her, fikk så blanda følelser av hele greia. Anonym poster: bd23c554d357742ea7440bd3a21de1c9 Bare send meg pm!
Gjest Cuntzilla Skrevet 9. desember 2012 #38 Skrevet 9. desember 2012 Jobber i mediebransjen og kan skrive under på at journalister vet ekstremt mye mer enn det de melder om offentlig. Det er mye saftig sladder i gangene her! Og ryktene sprer seg jo ikke kun i bransjen, Oslo er ikke større enn at når noen gifte kjendiser kliner på et utested/nacshpiel så vet en stor del av byen det etterpå. Men det er et gjensidig avhengighetsforhold mellom journalister og kjendiser, spesielt mellom Se&Hør og kjendiser, så de smeller ikke opp alt som kommer inn. Ganske langt ifra, faktisk. Dere skulle bare visst hvem som ligger med hvem i kjendisland, hehe.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #39 Skrevet 9. desember 2012 Jobber i mediebransjen og kan skrive under på at journalister vet ekstremt mye mer enn det de melder om offentlig. Det er mye saftig sladder i gangene her! Og ryktene sprer seg jo ikke kun i bransjen, Oslo er ikke større enn at når noen gifte kjendiser kliner på et utested/nacshpiel så vet en stor del av byen det etterpå. Men det er et gjensidig avhengighetsforhold mellom journalister og kjendiser, spesielt mellom Se&Hør og kjendiser, så de smeller ikke opp alt som kommer inn. Ganske langt ifra, faktisk. Dere skulle bare visst hvem som ligger med hvem i kjendisland, hehe. Ja, noe av dette skjønte jeg da jeg leste "en vanlig dag på jobben", det er ikke akkurat mye sjokknyheter i Se og Hør, ofte har kjendisen tatt kontakt selv og fått laget en "paparazzi" oppslag mot noen penger. Kjendisen får penger, se og hør får "STORE OVERSKRIFTER!". Lærte en del av se og hør av den boka haha Anonym poster: da85974dd21c2237b651fcbdfadeba1a
Anglofil Skrevet 10. desember 2012 #40 Skrevet 10. desember 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg