Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg ute på byen med en venninne. På utestedets do kom vi over to kjendiser som sto å klina. Han:gift og har barn. Hun: sammen med en annen kjendis.

Vi kom oss ut av dassen da det hele egentlig var litt pinlig og alle ble litt satt ut. Jeg vet jo at kjendiser bare er mennesker som oss, og jeg har egentlig veldig liten interesse av dette. De har rett til privatliv. Men samtidig så lurer jeg jo litt på hvorfor de gjør sånne ting, og i tillegg så åpenlyst?

90% av folket på utestedet veit jo hvem de er, og sladdern vil jo spre seg som ild i tørt gress, og noen kommer sikkert til å tipse sladderpressa. De prøvde ikke akkurat å legge skjul på hva de dreiv med.

Veit egentlig ikke helt hvor jeg vil med det her, fikk så blanda følelser av hele greia.

Anonym poster: bd23c554d357742ea7440bd3a21de1c9

Skrevet

Som du sier så er de bare vanlige folk de og. Fulle og korttenkte kanskje?

Skrevet

Som du sier så er de bare vanlige folk de og. Fulle og korttenkte kanskje?

Ja, du har vel rett i. Venninna mi (som er litt mer interessert i kjendiser og sladder enn meg) ville gå inn igjen og ta bilde så hun kunne tipse se og hør eller noe. Hun var helt i hundre. Men jeg følte at det ble litt for dumt og snakka henne fra det. Det er jo ikke vår sak. Hun mente derimot at de hadde fortjent det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer ikke til å si noe mer enn det jeg har sagt, har ikke noe interesse av å avsløre de. Og det vil vel også være imot reglene her inne :) Men de er vel a/b-kjendiser så det skulle ikke forundre meg om sladderet når rampelyset snart.

Skrevet

Ikke uvanlig i det hele tatt. Jobbet en periode i utkanten av kjendismiljøet og har en rekke bekjente i yrker som har med ulike kjendiser å gjøre og dette er ikke uvanlig. Åpne forhold, par satt sammen for å høyne hverandres status, noen har noe nytt å promotere etc... All blest er god blest. Her er det mye spill for galleriet ute og går. Defor skal man ikke tro alt man ser/leser/hører ;)

Anonym poster: 3371d787ebb90ead67e978e9c2193790

Skrevet

Dette er veldig vanlig ja. Kjæresten min er jornalist, og han vet om utrolig mye utroskap blandt kjendiser. Det er utrolig mye jornalister vet som de ikke skriver om...

Skrevet

90% av folket på utestedet veit jo hvem de er, og sladdern vil jo spre seg som ild i tørt gress, og noen kommer sikkert til å tipse sladderpressa. De prøvde ikke akkurat å legge skjul på hva de dreiv med.

I Norge er det ikke vanlig å skrive om sånne ting, så de risikerer ikke stort.

Anonym poster: 5f070d99557ffbddd74d04fda4a66a19

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skriver du det her hvis du ikke har tenkt til å si hvem det gjelder? Du må jo skjønne at folk blir nysgjerrige :klo:

Anonym poster: 1d4b43e264573a7943561569d2102278

• Liker 6
Skrevet

Jo.

Anonym poster: 129ce17981ce81b7a7b0df6322bb180b

Har jeg aldri hørt om.

Anonym poster: 307b5b1eb94f758809d8fbc04fc3e704

Skrevet

Det er jo kjempebra at TS ikke skriver hvem det er. Hva om kjærestene deres ikke vet det, så leser de plutselig at kjæresten roter med ei anna ei på et utested på KG?

Skrevet

Det er jo kjempebra at TS ikke skriver hvem det er. Hva om kjærestene deres ikke vet det, så leser de plutselig at kjæresten roter med ei anna ei på et utested på KG?

Kanskje de heller vil vite? Jeg ville ikke ønsket å bli ført bak lyset på den måten.

Anonym poster: 1d4b43e264573a7943561569d2102278

Skrevet (endret)

.

Endret av Starlit
Skrevet

Dette er veldig vanlig ja. Kjæresten min er jornalist, og han vet om utrolig mye utroskap blandt kjendiser. Det er utrolig mye jornalister vet som de ikke skriver om...

Var på nach med et av Norges beste fotball-lag , for etpar år tilbake. Der var også en journalist, fra et ledende sladderblad. Det var åpenlys utroskap der, og jeg spør journalisten forsiktig om hva han tenker om dette her,han svarer at det er ikke alt han "ser" . Skjønner jo at det er en grunn til at han får være med på nach med gutta , men jeg er jo en person de ikke aner hvem er . Jeg er ikke interressert å blande meg borti slike saker, men det vet jo ikke de ..

Anonym poster: 750bc41644e6c1d3403ac45040e5c8d2

Skrevet (endret)

Hvorfor sier du det?

Hun har vel ingen historie om å være utro?

Anonym poster: 307b5b1eb94f758809d8fbc04fc3e704

for de som vet mer enn det som står i se og hør har hun kanskje det. Endret av Tjukk Norris
Annonse
Skrevet

Ja, dere har nok rett i det dere skriver. Husker jeg leste den se og hør-boka, og der kom det jo ganske tydelig frem at kjendiser og journalister "bytter" tjenester. Av typen "vi lar være å skrive om dette hvis du gjør noe annet for oss".

Syns det er litt fascinerende. Kjendisene er ikke så interessante, men hele maskineriet bak sladderpressen er interessant. Mye dårlig etikk ute å går.

Og til dere som ville at jeg skulle avsløre hvem det var; jeg føler ikke det er min jobb, selv om det kanskje er fristende. Og det er som sagt mest sannslynligvis ikke lov ifølge reglementet her.

Men ja, hun har en historie med åvære utro, bare ble litt satt ut av å se det selv og at det var så åpenlyst.

(TS)

Skrevet

For alt vi vet kan de begge være i åpne forhold, slik at dette ikke regnes som utroskap.

Skrevet

Jo.

Anonym poster: 129ce17981ce81b7a7b0df6322bb180b

Burde egentlig ikke være nysgjerrig på dette, men når? Og med hvem, hvis det er lov å spørre om det?

Og TS, kan du hinte litt? Altså ikke helt direkte, men hvilken bransje de er i, ca alder?

Anonym poster: 4a13476e627b60f0bce323c2fd6f850e

• Liker 3
Skrevet

For alt vi vet kan de begge være i åpne forhold, slik at dette ikke regnes som utroskap.

Ja, det er jo også sant. Jeg trodde ikke at sånne ting foregikk blant kjendisene i norge (det skal jo ingenting til for å bli kjendis her), men det kan jo være som noen andre over her sier også; at forholdet er mer som en avtale for å styrke hverandres status. Så det på en måte er greit å holde på som de gjør (kan være tilfelle med dama, men mannen tviler jeg på). Hvem vet!? Ikke jeg ihvertfall.

Jeg er så dårlig på å hinte uten at det blir for åpenlyst, så tør nesten ikke. Har jo kommet med et par hint allerede syns jeg. Hun er ung(20-åra), han er eldre. Jeg ble overrasket over å se akkurat de to sammen fordi de er ganske forskjellige typer.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...