Gå til innhold

Er Ralph Lauren VELDIG mye billigere i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne på en amerikansk side med barneklær, og det virket som om prisene der var halvparten av hva vi betaler i Norge! En Polo t-skjorte kostet $20, mens her i landet koster den 4-500!! Hvorfor forskjell!!?? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også reagert på at Polo er så billig i USA. Tror generelt bare at det er billigere i USA. Har ei venninne som har vært dær netopp og hun sier at f.eks frisørshampoer og neglestøping og slike ting er halvparten så billig dær. Det samme vet jeg gjelder barneleker og f.eks Levis bukser.

Skrevet

Da jeg var der i sommer så jeg litt på RL og prisene var svært overkommelig. :wink:

Skrevet

Jeg følger ikke med Ralph Lauren klær, men det du forteller er ikke uvanlige. Ralph Lauren er en amerikanske merker, så hvis du kjøpe det i Norge betaler du ekstra fordi det er imports-varer. Sammen gjelder hvis du kjøpe europeiske merker i USA.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hmm.stemmer Alt er billig der, :P ikke for ingenting jeg shoppet meg vill sist jeg var der :ler: ! Fint flyselskapene tillater 60-90 kg på den ruten :P

Gjest Balenciaga
Skrevet

Slenger meg på denne og er enig med alle de siste talerne. Det er billig. Så nå er det et overveldende flertall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...