Alvina Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Livet er en merkelig opplevelse. Jeg er redd, han som er her slo meg, ikke så hardt, men å slå. .. Jeg slo ikke tilbake fordi jeg ikke kan vinne i et slagsmål. Menn er jo tyvær sterkere. Men de har jo ikke mensen så det er en logisk fordeling av galskap. Nå ga jeg han visakortet, og jeg stoler på han. Han mener at vi begge bør bli nyktre, han sliter med sitt. Jeg sa nei takk, jeg tar ikke pulver når jeg er sliten på alk. Han har mobbet og kjeftet på meg, og vi kan prate om alt. Men han slo meg og sa at han klikker totalt snart. Men vi er jo venner, og jeg liker deg. Og jeg mente ikke å bruke deg. Du er ikke for ung, du er en av de mest kloke jeg har pratet med. Men jeg kan ikke gå rett fra en seng til en annen. Selv om vi har ligget sammen før, men nå føler jeg at han vil ha meg. Han prater og blir sinna når jeg glir unna. For jeg kan parere. Kanskje han føler seg brukt, at jeg kun er ute etter pikk. Tja, det er jo en vesentlig egenskap menn innhar, de har jo faktisk noe som er bedre enn en dildo. Men jeg er ikke i den situasjonen at jeg kan bestemme morgendagen ang menn. Det er fordi jeg har blitt singel i løpet av et døgn. Skal jeg be han vente noen uker? Det er det jeg må si til han, men han er ikke dum, han vet det. Han er en man lett kan forelske seg i. Billedpen, og reflektert. Og nå har jeg sluttet å mobbe alle som er i tredveårene. Men kan jeg tilgi meg selv hvis jeg ligger samm Nå ringte det på døra. kan andre skrive, nå må jeg logge helt ut.
Gjest Purple Haze Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Kan fortsette å skrive jeg vettu, så kan du logge ut og kose deg med unggutten Alvina, Alvina, når skal du lære? Ikke skrive på KG når du er rusa, vettu. 5
appelsinjuice Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Skjønte ikke bæret av det der, men ligg med de du har lyst til. Når du har lyst. Så lenge de ikke slår deg. Da kutter du ut.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 dritings damen med sex lyst og en mann som gir ho juling og ho liker det?? æææ trur kg bør slette denne tråden,den var helt i det blå,fra en rusa innskriver
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Alvina på fylla igjen.... Trist Anonym poster: 615967aaa5fb206b3116ec5ec7b80010 1
Gjest Erm Skrevet 24. november 2012 #6 Skrevet 24. november 2012 Han slo deg i kveld og du har tenkt å bli sammen med ham om noen uker? Det synes jeg er en veldig dårlig idé. Hiv ham ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå