AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Går første året på høgskole og hatt en uke praksis nå. Jeg var på et sted for rusavhengige og det hele gikk ganske bra og jeg trivdes veldig. Siste dagen intervjuet jeg en av deltagerne der i forbindelse med en oppgave vi skal skrive senere, vi hadde en fin prat og da jeg skulle gå spurte han om ikke jeg kunne legge han til på facebook. Jeg sa at jeg ikke visste helt om det var så lurt men han sa at han er venn med andre studenter som har vært der tidligere. Jeg konfererte litt med en i klassen min, og han så ingenting i veien med det, så jeg la han til. Men nå skjønner jeg hvorfor jeg skulle latt være.. Han sendte en ganske lang melding om at jeg var så pen osv osv. Føler ikke det er så lettvint å bare slette han heller, skulle aldri lagt han til i det hele tatt! Føler meg litt dum nå, noen som har noen forslag om hvordan jeg bør gå frem? Anonym poster: cc4691db4cd1de8bb5b568f66fa3c8a3
dobri123 Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Slett og blokker han, på den måten kan du si at du har slettet facebook for øyeblikket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå