Gå til innhold

Hva skal dere idag/kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Snømannen
Skrevet

Jeg skal være hjemme og se på film,og kanskje ta et par pils.Har ingen forpliktelser utover kvelden,og det er det som er deilig med å være singel,selvom det kan være litt kjedlig noen ganger.Så hva skal dere da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ta noen flere enn et par pils og så en tur ut i hovedstaden :)

Skrevet

For øyeblikket sitter jeg bare å glaner ut i intet og venter på at folka skal bli ferdig med kjøkkenet for dagen. Etter det skal vi vel ned til svigers å eta (deilig, slipper å lage mat selv <3) og så er det heimat igjen. Så blir det bare slakting foran tv'en frem til vi skal være sjåfør for noen venner.

Skrevet

Se på film, spise god middag og kose meg med hjemmelaget is. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

her får eldste barnet en venninne på overnatting. kjæresten skal jobbe på en konsert og jeg skal skrive ferdig/redigere siste rest av en pedagogikk oppgave før den sendes inn :D - Jeg håper jeg får tid til å se en film før kvelden blir til natt :)

Skrevet

Noen glass vin, se en film og slappe av. Kanskje gå nedover mot byen rett og slett bare for å gå en tur nå som det endelig ikke regner. Sambo vet jeg ikke hva skal så blir en rolig dag :-)

Skrevet

Pusle litt med rollespillet mitt, se på V med mannen min og lese, tenker jeg :)

Skrevet

skal på date... :/

Anonym poster: 46c943a03c3f976ce5e634400972c254

Gjest Snømannen
Skrevet

Kult med svar:) Alltid kult å høre hva folk driver med:P

Skrevet

Spise kjøttkakemiddag og enten se TV eller spille LoL med mannen tenker jeg.

Skrevet

skal på date... :/

Anonym poster: 46c943a03c3f976ce5e634400972c254

Lykke til :)

Skrevet

Drikke julebrus og momse kladdkake! Det er fantastisk å være hjemme alene iblant, og si nei til alle andre. Meg meg meg :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten er på jobbtur,så i kveld skal jeg spise hjemmelaget pizza,spise masse snop og se Magic MIke :wow: (Han har merkelig nok ikke så lyst å se den :vetikke: )

Anonym poster: 41cb271cc023a96f59798fb835c4ce22

• Liker 2
Skrevet

Kværne videre på kreftoppgaven min. Hjemmeeksamen har tatt fra meg alt av muligheter til morsomme ting.

Skrevet

Siden jeg er på hotellferie og seminar blir d middagshygge og noen glass vin ;-)

Skrevet

Opp til en veninne og spise taco og kose oss :)

Skrevet

Sitte ensom hjemme å deppe og synes synd på meg selv. Typisk lørdagskveld egentlig. Evt. gråte litt over en kompis som sitter i fengsel og høre på litt dyster musikk. livet <3

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal være hjemme og se på film,og kanskje ta et par pils.Har ingen forpliktelser utover kvelden,og det er det som er deilig med å være singel,selvom det kan være litt kjedlig noen ganger.Så hva skal dere da??

Her skal jeg nyte et glass hvitvin til rekene og deretter knulle mannen min alt jeg er god for! :danse:

Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg skal prøve å bli enig med meg selv, for samvittigheten krangler med fornuften så busta fyker.

Samvittigheten min sier at med ginseng og Paracet klarer jeg det meste, og når sambo jobber på taket til han stuper, i tillegg til full jobb, må da jeg også klare å holde det gående innendørs med ting og tang, for det er mer enn nok som skal gjøres og planlegges.

Fornuften sier at hvis jeg skal unngå totalt sammenbrudd, bør jeg bruke helgen til å hvile og ta en pause fra oppussing og planlegging. Og så slapp og "tom" som jeg er disse høst-/vinterukene med lett feber og hodet fullt av bomull, er jeg ikke særlig effektiv uansett.

Skrevet

Kjøpt meg to cidere og skal forhåpentligvis ut med en venninne. Man bare vet aldri med henne.... Hun kan være alt fra 2 timer forsinket til å aldri dukke opp. Og vi skal møtes kl 22... lover ikke godt!

Kjæresten er bare pisssur på meg og jeg lurer litt på hva som skjer, og kommer vel til å prate med han om det før jeg stikker ut. Jeg håper bare kvelden blir bra...

Akkurat nå sitter jeg og slapper av og drikker julebrus. Graver etter å pynte leiligheten med masse juleting!!!

Anonym poster: b4c8a1888210c15bfe965fdc617c1696

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...