Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen julegave tips til min 20 år gamle samboer. Han er veldig glad i alt av kjøretøy, bil, motorer osv. Han har IKKE bil lappen, men er snart ferdig med den. Han har derimot nok av biler. Det er det han bruker fritiden sin på. Ikke noe spesielt glad i spill, bruker for det meste mørke klær. Kjøpte noe farger og lyse klær til han sist bursdag, men det ligger enda med prislappen på i skapet. Han har pc og iPhone 4s og 5.

Trenger nå tips til julegaver og julegave kalenderen. (Tenkte lage julegave kalender i år, ettersom jeg syns det er litt spennende nå som vi flytter igjen den 1. desember) :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Memories
Skrevet

Sokker, boksere, t-skjorter, gensere, barberhøvvel/blad, godteri, nøkkelring, kaffekrus med spesielt motiv, øl/vin/eller hva han enn drikker osv. Noe slikt hadde jeg sikkert puttet i en gavekalender i alle fall. Tror ikke vi gidder pakkekalender her i år, men han får et verktøysett til jul, det får holde :fnise:

Skrevet

Sokker, boksere, t-skjorter, gensere, barberhøvvel/blad, godteri, nøkkelring, kaffekrus med spesielt motiv, øl/vin/eller hva han enn drikker osv. Noe slikt hadde jeg sikkert puttet i en gavekalender i alle fall. Tror ikke vi gidder pakkekalender her i år, men han får et verktøysett til jul, det får holde :fnise:

Her var det veldig mye jeg kunne bruke! Passet helt perfekt :-) Tusen takk.

Har også sett på disse visa-gavekortene. De kan brukes i de aller fleste butikker alt fra klesbutikker til matbutikker, og de beste ved de er at du kan bruke de på nettet. Er det noe? Nå har det seg sånn at vi har vært litt frem og tilbake, men til sammens har vi vært sammen (uoffisielt og offisielt) 7 måneder. Men igjen bor vi sammen så forholdet er vel mer seriøst enn de fleste på vår alder. Lite ute å drikker, og tar livet mye med ro. Hva kan jeg da sette som grense beløp? Om jeg da skal kjøpe gavekort til jul, hvor mye hadde dere gitt? Eller hva er ''maks'' å bruke i en julegave?

Gjest Memories
Skrevet

Her var det veldig mye jeg kunne bruke! Passet helt perfekt :-) Tusen takk.

Har også sett på disse visa-gavekortene. De kan brukes i de aller fleste butikker alt fra klesbutikker til matbutikker, og de beste ved de er at du kan bruke de på nettet. Er det noe? Nå har det seg sånn at vi har vært litt frem og tilbake, men til sammens har vi vært sammen (uoffisielt og offisielt) 7 måneder. Men igjen bor vi sammen så forholdet er vel mer seriøst enn de fleste på vår alder. Lite ute å drikker, og tar livet mye med ro. Hva kan jeg da sette som grense beløp? Om jeg da skal kjøpe gavekort til jul, hvor mye hadde dere gitt? Eller hva er ''maks'' å bruke i en julegave?

Ja, de der er ikke så dum. Da kan han jo velge selv hva han vil ha i alle fall. Men ville gitt noe i tillegg da, og ikke kun det - for det er jo litt kjedelig. :P Aner ikke hva jeg ville gitt, det blir så vanskeig når det er gavekort. Men når samboeren min skulle ha tattovering ga jeg han gavekort på 1500. Tror jeg ville gitt ca 1000. Maks 1500. Ellers kan du jo også gi ham parfyme, smykke, ring, armbånd osv om han bruker slikt. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva med gavekort på noen formstøpte ørepropper? Jeg ga dette til samboeren min i fjor som er sikkelig vrien og dette elsket han. Jeg ga ham ørepropper som er tilpasset øretelefoner, slik at de ikke faller ut ved trening og er mye bedre å bruke, men du får i mange flere modeller og du kan kontakte dem for å få egne gavekort etter ditt ønske.

Du finner dem her: http://www.hantek.no...ory/29-gavekort

Et godt tips bare, da dette er noe annerledes:)

Skrevet

Hva med gavekort på noen formstøpte ørepropper? Jeg ga dette til samboeren min i fjor som er sikkelig vrien og dette elsket han. Jeg ga ham ørepropper som er tilpasset øretelefoner, slik at de ikke faller ut ved trening og er mye bedre å bruke, men du får i mange flere modeller og du kan kontakte dem for å få egne gavekort etter ditt ønske.

Du finner dem her: http://www.hantek.no...ory/29-gavekort

Et godt tips bare, da dette er noe annerledes:)

Har jeg aldri tenkt på før, høres veldig bra ut! Han bruker jo sånt hver dag på jobb, så det var ingen dårlig idé. Skal sjekke ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...