Gå til innhold

Dermalogica - Intensive Moisture Balance

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg bruker vanligvis Skin Smoothing Cream som daglig fuktighetskrem. Men jeg har tydeligvis krysset av feil hos Lookfantastic.com, så jeg endte opp med å få Intensive Moisture Balance i stedet. Er det noen som vet hva dette er for noe? Hvilken hud passer den for? Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med den...

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/70420-dermalogica-intensive-moisture-balance/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker vanligvis fuktighetskrem (Estee Lauder) for normal/blandingshud. Har i tillegg en fuktighetskrem for fet hud. Denne bruker jeg noen ganger om natta dersom jeg føler at huden trenger litt ekstra fuktighet. Dette er f.eks dersom jeg har tatt sol eller på annen måte utsatt huden for en tøff påkjenning.

Gjest Ethereal

Jeg har tørr hud, og bruker Intensive Moisture Balance vår og høst. Men egentlig synes jeg Skin Smoothing Cream er bedre, skjønner ikke hvorfor. For tiden bruker jeg Skin Smoothing, og selv den tørre huden min stortrives. Ingen følelse av stram, flassende hud.

Du burde maile LF og høre ang. retur/bytte.

Annonse

Gjest Ethereal

MDen har jeg bare brukt i fire uker, da. Skin Smoothing Cream har jeg brukt on-off i ca. fire år. Av og til blir jeg lei av at Dermalogica er så "apotek-aktig" og klinisk, og da flørter jeg ofte med Shiseido eller Kanebo.

Generelt synes jeg allikevel at Decleor har mye bedre kremer enn Dermalogica.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...