Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har en kjæreste som jeg tror med hånden på hjertet er utro... han snakker med en del venner på facebook å da blant annet jente venner, da vi var ute sist helg møtte han en av de vennene sine.. jeg har prøvd å spørre om han har hatt eller har et forhold/gnist med henne, men han svarer at han har meg og kun det! jeg vil overhode ikke snoke i brevene de sender til hverandre, men mage følelsen sier meg at de små flørter via nettet... huff vet ikke hva spørsmålet blir til dere, ville bare lufte det litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forsåvidt irrelevant om han er utro eller ikke, så lenge du er så fast bestemt på at han er det. Da har du allerede mistet tilliten din tillit til kjæresten din, og uansett hva han nå måtte svare så blir vel ikke det endret så.

Du får bare kommunisere med ham, fungerer ikke det, så ja da er kanskje ikke han den rette for deg ettersom du ikke kan stole på han uavhengig om han er uskyldig eller ikke.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker som så: Hvis ikke jeg er nok for han, men at han i tillegg må ha kontakt med andre damer, da er ikke han en mann for meg. Livet er for kort til å kaste bort på folk som lar deg gå og være usikker.

Anonym poster: 4d13bf42f71f4a505f779a16104c26f9

Skrevet

dere har nok rett, jeg må enten tro på han! eller la være...

Skrevet

dere har nok rett, jeg må enten tro på han! eller la være...

Men hvorfor har han kontakt med andre damer? Er det fordi de har samme interesser, jobber sammen el.? Sier ikke at man skal ha nulltolleranse ovenfor venner av det motsatte kjønn, men i så fall må det være full åpenhet om det. Har han feks. introdusert deg for noen av disse damene?

Ikke kast bort tiden din på en mann som ikke er dedikert.

Anonym poster: 4d13bf42f71f4a505f779a16104c26f9

Skrevet

det er jente venner fra 4H og fotball, men de fleste har han nok blitt kjente med igjennom 4h .... jeg er enig, man skal jo få ha jentevenner, jeg har selv god kontakt med flere gutter i klassen min på høyskolen, men... hmm nei jeg vet ikke, det bare er en klomp i magen min som har så lyst til å finne det ut....

Skrevet

det er jente venner fra 4H og fotball, men de fleste har han nok blitt kjente med igjennom 4h .... jeg er enig, man skal jo få ha jentevenner, jeg har selv god kontakt med flere gutter i klassen min på høyskolen, men... hmm nei jeg vet ikke, det bare er en klomp i magen min som har så lyst til å finne det ut....

Ja, så finn det ut da! Sett deg ned med han og snakk om dette og spør. Men ikke vær for streng, han må kunne ha jentevenner! Du kan jo bare spørre hva de snakker om på face, så kan det hende han viser deg samtalen ;)

Skrevet

Spør om du kan se samtalen da vel? Han må få lov til å ha jente venner. Jeg blir også nyskjerrig når sambo snakker med andre jenter, men når jeg spør så får jeg se samtalen. Har gitt han passord til mine kontoer på nettet, og jeg har fått hans. Foreslå det, ha et åpent forhold. Gi gutten mer tillit, klarer du ikke det så er dere ikke ment for hverandre mener nå jeg :)

Skrevet

Spør om du kan se samtalen da vel? Han må få lov til å ha jente venner. Jeg blir også nyskjerrig når sambo snakker med andre jenter, men når jeg spør så får jeg se samtalen. Har gitt han passord til mine kontoer på nettet, og jeg har fått hans. Foreslå det, ha et åpent forhold. Gi gutten mer tillit, klarer du ikke det så er dere ikke ment for hverandre mener nå jeg :)

Ja, spør om å se samtalen. Det med å dele passord er jeg ikke enig med. Litt privatliv er sunt! Jeg og typen har vært sammen i 3 år, og aldri nevnt det å dele passord engang. Såpass mye respekt har vi for våres tillit og privatliv.

Skrevet

Ja, spør om å se samtalen. Det med å dele passord er jeg ikke enig med. Litt privatliv er sunt! Jeg og typen har vært sammen i 3 år, og aldri nevnt det å dele passord engang. Såpass mye respekt har vi for våres tillit og privatliv.

Jeg syns det har vært veldig greit. Det er kun en måte jeg har brukt for å vise at han skal kunne stolte på meg, det går begge veier. Det derimot vil ikke si at jeg er inne å snoker. Jeg har fått passordet, da trenger jeg ikke sjekke noe. Da vet jeg at jeg kan stole på han :)

Skrevet

Er det å småflørte litt per chat det samme som å være utro?

I så fall er jeg utro med nesten samtlige kamerater og venninner.

Skrevet

Er det å småflørte litt per chat det samme som å være utro?

I så fall er jeg utro med nesten samtlige kamerater og venninner.

Jada Katten, vi skjønner at du er veldig liberal og frisinnet osv osv osv...

Og vi skjønner at du ikke forstår at andre mennesker kan ha andre grenser for dette enn deg, uten at de nødvendigvis er sosialt tilbakestående eller urimelige av den grunn....

Anonym poster: 78c6dd4c5c1b9b080b5523dfa64d38fd

Skrevet

Magefølelse er ikke til å stole på....og fantasien hos oss kvinner er noe dritt!

Jeg tror mange menn blir mistenkt for utroskap basert på de to overnevnte.

Skrevet

Alle som snakker med venner av det motsatte kjønn på Facebook er utro. Visste du ikke det?!

• Liker 2
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...