Gå til innhold

Når lo babyen din? Og hva lo han av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker du første gang babyen din lo skikkelig?

Hvor gammel var han og hva lo han av?

Lo han ofte etter det?

Anonym poster: e60f0c2003f3caae42f26d7270c7389f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var mellom 3 og 4 mnd begge to.

Eldste lo første gang når han ble løftet opp i luften og var bare det han lo av ganske lenge. Han smilte veldig mye, men latteren satt langt inne hos han ganske lenge.

Yngste lo for det meste av storebroren, lo ikke så ofte hun heller de første mnd. Og det var storebrors spillopper som måtte til.

Anonym poster: dbda8f1717d7e4838f6f9b26bf453a43

Skrevet

Hun lo første gang mellom 3-4 mnd, av å se seg selv i speilet! Nå ler hun av mye, og gjerne når vi leker.

Skrevet

Babyen min skrattlo av meg da jeg tok av meg sminken :lillesky:

Anonym poster: e6c2fb5633bae31773d6a58e2f5556f3

• Liker 2
Skrevet

Han var ca 4 mnd, og hadde lenge smilt så stort at han ikke kunne komme lenger uten å begynne å le. Han satt i fanget mitt, far tulla med lammet hans, så det hoppa frem og sa bææææææ. Han skrattlo mange mange ganger. Så far bæ'a, gutten lo, og mor gråt. Et stort øyeblikk. :P

• Liker 1
Skrevet

Han var nøyaktig 3 mnd. lo av at jeg lagde prompelyder med munnen. Fikk faktisk filmet det! Utrolig koselig å se på i ettertid! han har fått se det selv også. Han var sparsom med latteren i mange måneder etter det.

Anonym poster: 82dd42c2baf12edbb07deb6bc55263a5

Skrevet

8 uker og 6 dager. Lo av storebroren. Ble så skremt av sin egen latter at hun begynte å gråte...

Anonym poster: a4d1dfb1acb30af3238dd79e7d3675ad

• Liker 2
Skrevet

Jenta mi lo da hun var 2 måneder. Fylte 3 fire dager etter. Hun lo masse av bestemoren sin da bestemor kaldere hun bolla med en lys stemme. Nå er hun 4 måneder og ler hver dag omtrent.. :)

Skrevet (endret)

Tvilling2 lo av meg da han var tre måneder gammel. Jeg klarte å filme det og koser meg masse med å se på den filmen igjen og igjen. Tvilling1 hadde en sånn leende lyd han laget helt fra han ble født og det er litt vanskelig å si når det gikk over til vanlig latter, så han er jeg mer usikker på.

Endret av Rufsehue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...