AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Nå smører og plastrer jeg for harde livet her. Det kom på mandag, har smørt med vectavir fram til i går, da skaffet jeg compede munnsårplaster. Har blitt invitert på fest av en jeg liker, derfor vil jeg ikke møte opp slik. Plasteret var veldig effektivt, i går var jeg blemmete og fæl, men sovnet med et nytt plaster og våkna i dag kanskje en halv 3del av sånn jeg så ut i går. Er det håp for at det er helt borte i kveld? Skal så klart ikke kline og smitte, men vil da iallfall SE litt bra ut for han. Dette plasteret er forresten ikke så usynlig som de sier på reklamen, så kan ikke møte opp med det heller. Uff, jeg har ikke truffet han på over en uke, og føler det blir dumt å avlyse i dag og pga dette... hva ville dere gjort? Anonym poster: c9e61d58fb411a1a206af9f4e1878a16
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Tipper det blir borte i morgen. Bruk en fin leppestift(og kanskje concealer om det går utenfor leppen), så synes det nok ikke. Dra på festen! Anonym poster: 214e3a6e89076dff001ec69ead2b157e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå