Gjest peppermø Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Hei ærede Forum Jeg er en jente godt oppi 20-åra som nettopp møtt en virkelig bra fyr. Tror virkelig vi kan ha noe fint på gang her. Saken er den at jeg fortsatt er jomfru. Jeg gidder ikke å bruke tid og energi på å bortforklare eller skamme meg over dette, lar det ikke definere meg som person - jeg har bra med meg selv, men det kan jo føre jo til litt surr i mellommenneskelige relasjoner i blant.. Jeg har på ingen måte tenkt å kvitte meg med denne "statusen" ved å hoppe til sengs med den første og beste jeg finner, det må være en bra fyr, og det mener jeg altså jeg har funnet meg nå. SÅ da kommer vi til sakens kjerne: Jeg må jo videreformidle dette faktum. Noe annet vil bli veldig rart. Men hvordan meddeler jeg dette på en minst mulig klein måte? Foreløpig har jeg gitt uttrykk for at jeg må ta ting i mitt eget tempo, og det er jo også sant, men jeg merker jo at jeg gjerne vil "take our relationship to the next level", som de sier i amerikanske tenåringsfilmer... Jeg er uansett klar på at hvis det at han får vite dette, får han til å frike ut og stikke av, så er det selvfølgelig veldig kjipt for meg her og nå, men like greit på lang sikt. Tips, kjære forumfolk? ha en fortsatt strålende lørdag! Koz og klemz.
Torepop Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Å være jomfru i en alder over 20 er noe du burde være stolt over. Er liten sannsynlighet at mannen du har funnet syns det er negativt han heller. Si det rett ut "Jeg er jomfru". 1
Gjest meh Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 (endret) "Jeg er jomfru". Skulle han reagere negativt på det er han nok uansett ikke noe å samle på, han vil sikkert sette pris på at du er ærlig. Endret 24. november 2012 av meh 1
Gjest gjest Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Jeg ble overlykkelig når dama fortalte at hun var jomfru. Det var en helt fantastisk følelse, tror ikke du har noe å være redd for. Å ha en kjæreste som bare du har "erobret" er noe de aller fleste menn vil elske. Det som derimot de fleste elske i like høy grad er å ha ONS med ei jomfru, men det er ikke negativt heller. Men som sagt, tror de aller fleste menn vil verdsette høyt å finne en partner som er jomfru :-)
Gjest gjest Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Formulerte meg feil i den ene setningen oppfor.*Det som derimot de fleste ikke vil elske i like høy grad*
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #6 Skrevet 24. november 2012 Men er det ikke sånn at hvis man som jente er jomfru og man sånn sett er "den eneste som har erobret henne", - tenker dere ikke at det må være noe galt siden ingen andre har vært bortpå henne? Anonym poster: 17da566b6cf0f1cffd58564593b3e98f
Gjest peppermø Skrevet 24. november 2012 #7 Skrevet 24. november 2012 TS: jeg lurer litt på det samme som anonym rett over her sa. Når glir det over fra å bli "dette er et kompliment, hun synes faktisk jeg er så bra at hun vil at jeg skal være den første hun har sex med" til: "det må være noe rart med henne"?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 Jeg var først med en fyr, og da jeg sa at jeg var jomfru begynte han å le.. Men han tok seg sammen og sa det var greit. Han hadde aldri i livet trodd det sa han, og han trodde egentlig ikke på meg heller. Men det gikk så som så.. vi var fulle og han ble ikke helt stiv så det ble ikke sex på oss. 2 år etter møtte jeg en på byen som ble med meg hjem. Han så rart på meg da jeg sa at jeg ikke hadde gjort det før. Han begynte å grave litt og lurte fælt på hvorfor jeg ikke hadde hatt sex før, og det virket som at han ikke trodde på meg han heller. Han spurte flere ganger om jeg var sikker på at vi skulle ha sex ettersom vi ikke kjente hverandre. Men han var utrolig grei når vi holdt på og tok veldig hensyn til meg, spurte om alt gikk greit, osv.. Neste person bare uker etterpå begynte også å le når jeg sa at jeg ikke var erfaren og hadde bare hatt ca 1 person før han.. Denne personen kjente meg godt fra før og vi var veldig fulle. Han hadde heller aldri trodd at jeg nesten ikke hadde hatt sex. Det rare er at jeg er en person ikke snakker om sex, jeg sitter heller å hører på andre når samtalen kommer opp. Og jeg kan virkelig ikke flørte.. Men jeg har mange guttevenner, jeg får ofte høre at andre gutter liker meg og er interisserte i meg.. Så jeg vet liksom ikke helt hva de tenker, hvorfor tror de jeg ligger rundt med alt og alle? Og hvorfor begynner de å le? Kansje det er den eneste reaksjonen de kommer på der og da, men det er ikke særlig hyggelig for meg Så... jeg føler litt at de tenker "det må være noe rart med henne".. Anonym poster: 9b030b38d5e9f10897bdff0981c7d650
Gjest Summers Skrevet 24. november 2012 #9 Skrevet 24. november 2012 TS: jeg lurer litt på det samme som anonym rett over her sa. Når glir det over fra å bli "dette er et kompliment, hun synes faktisk jeg er så bra at hun vil at jeg skal være den første hun har sex med" til: "det må være noe rart med henne"? Kan bare snakke for meg selv og jeg hadde ikke tenkt noenavdelene. Men fyren er jo glad i deg så han kommer i hvertfall ikke til å tolke det negativt.
Gjest peppermø Skrevet 24. november 2012 #10 Skrevet 24. november 2012 TS: Litt av greia er at jeg er/har vært veldig reservert av meg, og har vanskelig for å slippe andre innpå meg. Jeg må være ordentlig trygg på folk før jeg tør å åpne meg for dem, dette gjelder både i platoniske vennskapsforhold og i kjærlighetsforhold. Det er grunner til at jeg har (hatt) det slik, men jeg har jobbet mye med dette og føler at jeg nå er på et mye bedre sted. På samme måte er det uaktuelt for meg å ha sex med noen jeg ikke er ordentlig trygg på, f eks en tilfeldig one night stand. Og det tar som sagt litt tid. Om denne aktuelle fyren her begynner å le og ikke tror på meg når jeg sier at jeg er jomfru, kommer jeg ærlig talt til å bli ganske skuffa..
Gjest peppermø Skrevet 24. november 2012 #11 Skrevet 24. november 2012 Kan bare snakke for meg selv og jeg hadde ikke tenkt noenavdelene. Men fyren er jo glad i deg så han kommer i hvertfall ikke til å tolke det negativt. Men hva hadde du tenkt..?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #12 Skrevet 24. november 2012 Vet du hva TS, jeg tror at dette kommer til å gå bra Jeg tror ikke han kommer til å le av deg ettersom dere kjenner hverandre. Ettersom du skriver at du er reservert av deg så tror jeg heller ikke at han har fått ett annett inntrykk av deg enn den du er Anonym poster: 9b030b38d5e9f10897bdff0981c7d650
Gjest Summers Skrevet 24. november 2012 #13 Skrevet 24. november 2012 Men hva hadde du tenkt..? At du kanskje ikke hadde ønsket sex/kjæreste tidligere eller at du bare var sjenert.
Gjest peppermø Skrevet 24. november 2012 #14 Skrevet 24. november 2012 Det jeg håper på er jo at han ikke kommer til å synes at dette er noen big deal. Jeg gjør jo vanligvis egentlig ikke det heller, men nå som det er et aktuelt tema kverner det endel rundt og jeg blir jo usikker. Akk. Må vel bare beholde trua på at det ordner seg Øvelse gjør mester, vel? :D
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #15 Skrevet 24. november 2012 Det kommer nok til å gå bra! Si at det ikke er noen big deal, men at du ønsket at han skal vite det du må ha masse lykke til! Fortell hvordan det gikk etterpå? Anonym poster: 9b030b38d5e9f10897bdff0981c7d650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå