warlikeflipper6 Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Ble venn med en jente på facebook for 2-3 uker siden, som jeg visste hvem var fra før av men som jeg ikke hadde snakket med eller noe sånn tidligere. Jeg snakket til hun for første gang to dager etter jeg hadde lagt hun til, ble ikke verdens beste samtale men det føltes som en ok start. så vart det noen samtaler til på facebook før jeg lurte på om vi kunne finne på noe. Det endte opp med at det ble en spasertur, som jeg følte gikk bra! Vi holdt kontakten brukbart på facebook og sms, og jeg fikk komme hjem til henne ca 1 uke etter det første møtet. Men etter det har samtalene på facebook og sms blitt mindre og mindre. men det ble så vi møttes en dag til der hun og to venner av henne var med meg og kjøpte sko. Da flørtet vi og fikk en del kroppskontakt, så jeg håpet det kanskje tydet på at det var muligheter. Men samtalene på facebook og sms forble dårlige. Og i går var det en fest vi begge var på og jeg hadde håpet det skulle fortsette der det slapp på den dagen vi kjøpte sko, men det vart jo nesten det motsatte. Hun ga meg en klem da vi møttes på festen, men det vart med det. Jeg så henne flere ganger i løpet av kvelden, men jeg så at hun vika litt unna og det endte opp med at jeg spurte hva det var for noe, og det ble så vi snakket om det. Og da sa hun at hun ikke var vant med at gutter var interessert i ho og hun var usikker. Hun følte også at hun ikke kjente meg enda og at hun var litt "skremt" av at jeg hadde lyst til å møte henne så ofte. Jeg sa da at jeg var interessert i ho og at jeg hadde veldig lyst til bedre kjent med ho og hun sa det samme tilbake. Men at vi måtte snakke mer på facebook og sms og heller drøye å møtes. Vi snakket ikke mer på festen og så heller omtrent ikke på hverandre, men etter festen fikk jeg en melding av ho der det stod natta<3. Jeg svarte det samme tilbake, men det som var greia da var at ho skrev natta en gang til, men uten hjerte. Kan hun ha sendt den første meldinga feil? Så jeg håper noen har noen synspunkter på hvor vi står i forhold til hverandre? Kan det bli noe ut av dette? Og hva bør jeg prate om på facebook og sms? Bare kom med noen innspill, alt tas imot med stor takk! Dette er jenta jeg vil ha! Hilsen forvirret/sørgende gutt 17
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Først og fremst; ikke tenk og analyser så veldig! Det hjelper deg ikke i det hele tatt, bare fører til at du blir mer usikker. Ta det med ro og forhold deg til det hun sier. Vet det kan være vanskelig å smøre seg med tålmodighet når man så gjerne vil treffe en person, men ikke press henne. Det sier hun jo selv også. Sannsynligheten for at meldingen ikke var til deg er veldig liten, tenk ikke på det en gang. Kanskje hun var lettet over å få snakket med deg og få forklart seg Gi henne litt tid til å bli nysgjerrig på deg. Blir du for ivrig er jeg redd du skremmer henne bort. Anonym poster: 6292b2985f969379d3cc03cd3989e073 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Ta det med ro! Jeg er sånn halvveis i jenta sin situasjon, der jeg er litt usikker fordi han er veldig interessert. Det handler ikke om at jeg er usikker på om jeg vil bli kjent med han, men jeg er usikker på om jeg orker å måtte be han ta det roligere og si at jeg trenger tid. For jeg VIL bli kjent med han, men jeg hopper ikke i ting, og blir lett skremt bort. Dette er en av mine issues, for alt du vet kan hun tenke det samme som meg. Anonym poster: 612ce819be7884cc517157a674e6c877
warlikeflipper6 Skrevet 24. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2012 (endret) Gi henne litt tid til å bli nysgjerrig på deg. Blir du for ivrig er jeg redd du skremmer henne bort. Anonym poster: 6292b2985f969379d3cc03cd3989e073 Hvor lenge burde jeg vente før jeg tar kontakt igjen? Eller skal jeg se om hun tar kontakt først? og hva burde jeg si og ikke si? Endret 24. november 2012 av warlikeflipper6
Nettinettet Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Jeg ville også ventet til hun tok kontakt.. la henne tenke litt og ha lyst til å kontakte deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå