Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med kjæresten en helt vanlig lørdag og søndag?

Hva gjør dere med kjærsten en helg hvor dere skal kose dere litt ekstra, eller finne på noe ekstra eller noe gøy?

Jeg trenger litt inspirasjon! Våre helger har blitt så rutine og jeg kjenner at jeg kjeder meg litt (tror nok han gjør det og). Klarer ikke å komme på noe annet enn å gå i byen, gå en tur, eller middag og film. Det blir også altfor mye tv og pc surfing.

Vi har ikke så mange venner her vi bor nå, siden vi nettopp flyttet hit, så foreløbig så trenger jeg tips til ting vi to kan gjøre sammen.

Begge har lyst til å finne på ting, men ingen av oss klarer å komme på noe for tiden..

Gjerne ting som ikke koster altfor mye penger også.

Anonym poster: 33aad1344573c971cb943553fec39943

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Nuperelle
Skrevet

Vi spiller dataspill sammen av og til. Det er morsommere enn det kanskje høres ut. Sånne Adventure-spill spesielt. Litt samarbeid om å løse oppgver og sånn er gøy. Steampowered.com har høstsalg om dagen. ;)

Begge liker å gå på kafe så det er fast morgenrutine. Her leser vi av og til bok, tegner litt og pludrer. Vi driver og skal inrede leiligheten for tiden og titter derfor mye i iteriørblader og blogger for å få inspirasjon. Hva har dere av felles interesser? Er dette noe dere kan sitte å "nærde" litt sammen om når dere sitter hjemme?

Skrevet

Hender at vi faktisk spiller brettspill, feks rummy-o :) Eller så går det liksom i å lage en god middag å se gullrekka på tv2.. Det er standard lørdagskveld. Her en helg skulle vi kose oss, da bestilte vi billetter til et show i byen, hadde noe godt å drikke først :) På søndager kan det være å gå eller sykle tur, men som regel så blir det til at vi slapper mye av. Har liksom ikke råd til å dra på kino/ut å spise/konsert hver helg :P

Anonym poster: 7e148e69a303eee7f029039fdf1afd04

Gjest heklepleddet
Skrevet

Vi har besøk av venner, vi går turer, på kino, bowling, vi spiller brettspill, vi elsker, har massasjestunder, lager mat sammen. I kveld skal vi på Kamelot-konsert, gleder meg masse!

Skrevet

vi er mye i skogen på tur.

drar på fisketur med eller uten båt.

drar på hytta.

pleier å ha middagselskap ofte i helgene.

Anonym poster: d07460df7e8c4409530ea0c8fbba15ae

Gjest brutal mann
Skrevet

Hadde jeg hatt kjæreste så hadde helgene blitt brukt til puling! Ellers å anbefaler jeg sko, sekk, allværsklær og medlemskap i turistforeningen. Det går an å pule ute også! Ellers kan de som vil beskylde meg for å være flåsete ta seg en runk, eller feie over partneren, og tenke over hva som er så ille med å ha sex med kjæresten sin.

• Liker 1
Skrevet

Vi spiller dataspill sammen av og til. Det er morsommere enn det kanskje høres ut. Sånne Adventure-spill spesielt. Litt samarbeid om å løse oppgver og sånn er gøy. Steampowered.com har høstsalg om dagen. ;)

Begge liker å gå på kafe så det er fast morgenrutine. Her leser vi av og til bok, tegner litt og pludrer. Vi driver og skal inrede leiligheten for tiden og titter derfor mye i iteriørblader og blogger for å få inspirasjon. Hva har dere av felles interesser? Er dette noe dere kan sitte å "nærde" litt sammen om når dere sitter hjemme?

Hender at vi faktisk spiller brettspill, feks rummy-o :) Eller så går det liksom i å lage en god middag å se gullrekka på tv2.. Det er standard lørdagskveld. Her en helg skulle vi kose oss, da bestilte vi billetter til et show i byen, hadde noe godt å drikke først :) På søndager kan det være å gå eller sykle tur, men som regel så blir det til at vi slapper mye av. Har liksom ikke råd til å dra på kino/ut å spise/konsert hver helg :P

Anonym poster: 7e148e69a303eee7f029039fdf1afd04

Gode tips her :)

Likte dataspill forslaget.

Jeg har så lyst til å spille brettspill, men samboeren min er en ekstremt dårlig taper, så det nekter han å bli med på. Kanskje et felles dataspill hvor vi skal nå et felles mål kan være tingen. Noen konkrete spill du vil foreslå?

Kafe også er veldig koselig. Vi har gjort det er par ganger, det er jo noe vi kan bli flinkere til å gjøre.

Det å være ute og gå tur er også et godt forslag!

Jeg synes det er så lett å være sammen, men allikevel være litt i sin egen verden. Begge på hver sin pc, eller en ser på tv og en er på pc'n.

Anonym poster: 33aad1344573c971cb943553fec39943

Skrevet

Sex, går tur, ser film, tv, lager ekstra god/ny mat, restaurantbesøk, kino, bytur på formiddagen med lunsj på kafé, går ut på fredag-/lørdagskvelden på en rolig plass og deler en flaske vin eller to, besøk av venner, besøker venner, ligger i hver vår ende av sofaen med hver vår bok/strikketøy (jeg)/ipad/pc, spiller tv-spill, trener, kortspill, brettspill, konsert, teater, festivaler (mat, film, musikk).

Vi har også "prosjekter". Nå er vi inne i førjulstid der vi feks skal lage pepperkakehus sammen, prøve nye juleoppskrifter, lage julelikør som skal stå i lang tid og gi til venner, ha julebord med venner - vi bruker tid på å planlegge jula med alt det innebærer og prøver å utføre alle planene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...