TheHairyToothfairy Skrevet 29. november 2012 #41 Del Skrevet 29. november 2012 jeg ser ingen grunn til at motsettende meninger og absurd adferd skal bety at jeg vil bli voldsom med andre personer. den tanken er bare enda mer absurd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 29. november 2012 #42 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Ne-ei Ædda-bædda Ja. Jeg har lyst å filleriste samtlige innimellom. Det er altfor få her inne som mestrer å være diplomatisk. For eksempel angående rusdebattene så mestrer jeg å se gode argumenter fra begge sider av saken. Virker som denne egenskapen er svært problematisk og fremmed for noen. Folk som dømmer andre ut fra holdinger de har og som ikke har peiling på hvorfor de har disse holdningene, er også noe som irriterer meg. Også bli jeg provosert av de som alltid blir kjempeprovosert. Hva med å slutte å ta ting så dødsseriøst hele tiden? Meg og ??? DÅRLIG GJORT!!! Endret 29. november 2012 av Flair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. november 2012 #43 Del Skrevet 29. november 2012 Nei ville ikke filleriste noen her, da jeg tror halvparten av de på forumet ville bli sexuelt tent av å bli filleristet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 29. november 2012 #44 Del Skrevet 29. november 2012 Nei. Jeg strekker meg til å himle oppgitt. Mer er ingen her verdt. Men dog.... Bud skrev 09 august 2012 - 14:57: ... overvektige, uforskammede og storkjefta kvinner som deg ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 29. november 2012 #45 Del Skrevet 29. november 2012 Ikke filleriste akkurat. Men mer at jeg sier Forbanna idiot(er) høyt av og til. Men det er jo normalt,en kan ikke være enig i alt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #46 Del Skrevet 29. november 2012 Man blir ikke hjerneskadd av et normalt alkoholforbruk! Man blir ikke hjerneskadd av normalt cannabisbruk heller... tror du noe annet, les litt fakta. Anonym poster: 2b4e18f2b4fc1f8f2f37157260294d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. november 2012 #47 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Man blir ikke hjerneskadd av normalt cannabisbruk heller... tror du noe annet, les litt fakta. Anonym poster: 2b4e18f2b4fc1f8f2f37157260294d5d Vil du risikere dette? Kanskje du er en som tåler mindre...hva er normalt hasjforbruk?? http://freak.no/foru...ad.php?t=153824 Endret 29. november 2012 av Liquorice 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. november 2012 #48 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Jeg har lyst a filleriste alle "jeg veier mindre enn skostørrelsen min, men har spist fem druer i stedet for tre i dag - er jeg tykk?!??"-tråder. Også har jeg lyst å filleriste de som svarer "nei, du er så slank og pen, så!" i disse trådene. Endret 29. november 2012 av Tabris 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. november 2012 #49 Del Skrevet 29. november 2012 Jepp, det finnes et par stykker. Men som regel går det over før jeg finner blokkeringsfunksjonen (som vel er KG's svar på filleristing ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 29. november 2012 #50 Del Skrevet 29. november 2012 Ja. Jeg har lyst å filleriste samtlige innimellom. Det er altfor få her inne som mestrer å være diplomatisk. For eksempel angående rusdebattene så mestrer jeg å se gode argumenter fra begge sider av saken. Virker som denne egenskapen er svært problematisk og fremmed for noen. Folk som dømmer andre ut fra holdinger de har og som ikke har peiling på hvorfor de har disse holdningene, er også noe som irriterer meg. Også bli jeg provosert av de som alltid blir kjempeprovosert. Hva med å slutte å ta ting så dødsseriøst hele tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 29. november 2012 #51 Del Skrevet 29. november 2012 Men dog.... Bud skrev 09 august 2012 - 14:57: ... overvektige, uforskammede og storkjefta kvinner som deg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 29. november 2012 #52 Del Skrevet 29. november 2012 Hehe. Jeg ser ikke på deg som en som blir utrolig provosert, men en som er engasjert. Engasjement er utrolig positivt og viktig i et debattforum, og man bør ta enkelte temaer seriøse fordi de er seriøse. Men de som blir skikkelig provoserte er jo som regel alle disse hatske, bitre, sure, patetiske, drittslengende, dømmende og trangsynte menneskene! Mao de som man skulle tro var 5 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 29. november 2012 #53 Del Skrevet 29. november 2012 Nja, ikke filleriste, men jeg himler nesten på meg whiplash av de som absolutt må kommentere andres skrivefeil og grammatikkfeil hele tiden. Spesielt i tråder av denne typen: TS - "Kona har forlatt meg, jeg vet ikke om jeg vil leve lengre. Jeg savner hun så forferdelig. Er det noen her som har gått igjennom det samme og kan fortelle meg at det er lys i enden av tunnelen?" Språknazi - "Henne! Det heter henne! Lær deg norsk, ditt patetiske, laverestående individ!" Forstår du hva personen mener? Ja. Er du norsklæreren hans? Nei. Da er det fullstendig unødvendig å skrive et innlegg om at han er med på å ødelegge det norske språk! Start en egen tråd på språkforumet hvis det er så irriterende. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 30. november 2012 #54 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Hehe. Jeg ser ikke på deg som en som blir utrolig provosert, men en som er engasjert. Engasjement er utrolig positivt og viktig i et debattforum, og man bør ta enkelte temaer seriøse fordi de er seriøse. Men de som blir skikkelig provoserte er jo som regel alle disse hatske, bitre, sure, patetiske, drittslengende, dømmende og trangsynte menneskene! Mao de som man skulle tro var 5 år! Jeg har mistet det :sukke: Resten av karakteristikkene er jo som å lese 87,34% av alle tilbakemeldinger jeg har fått i alle min eår her inne Men joda, på den seriøse planeten er jeg enig med deg. Men den er så kjeeeeedeeeeeliiiiiig! Er mer morro på Tullus en Tellus Endret 30. november 2012 av brutal mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #55 Del Skrevet 30. november 2012 Alle kvinnehaterne og mannehaterne. Jeg har aldri sett så mange på samme sted før. Anonym poster: 98ec45e99488c8e404f6dea8657c000c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #56 Del Skrevet 30. november 2012 Nja, ikke filleriste, men jeg himler nesten på meg whiplash av de som absolutt må kommentere andres skrivefeil og grammatikkfeil hele tiden. Spesielt i tråder av denne typen: TS - "Kona har forlatt meg, jeg vet ikke om jeg vil leve lengre. Jeg savner hun så forferdelig. Er det noen her som har gått igjennom det samme og kan fortelle meg at det er lys i enden av tunnelen?" Språknazi - "Henne! Det heter henne! Lær deg norsk, ditt patetiske, laverestående individ!" Forstår du hva personen mener? Ja. Er du norsklæreren hans? Nei. Da er det fullstendig unødvendig å skrive et innlegg om at han er med på å ødelegge det norske språk! Start en egen tråd på språkforumet hvis det er så irriterende. .. Du blir irritert av folk som påpeker skrivefeil, mens jeg blir irritert av den store mengden skrivefeil som florerer på nettet. Men jeg holder det inni meg da, den sunne måten å takle frustrasjon på. Anonym poster: 65a7c9424ab0efc276b5ab5720d7b29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 30. november 2012 #57 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) .. Du blir irritert av folk som påpeker skrivefeil, mens jeg blir irritert av den store mengden skrivefeil som florerer på nettet. Men jeg holder det inni meg da, den sunne måten å takle frustrasjon på. Anonym poster: 65a7c9424ab0efc276b5ab5720d7b29b I en annen tråd så sto det: Hvem piller gikk du på? Det er helt greit for meg at språknaziene starter der! Kjør på! Prat i vei om det norske språket. I det eksemplet til Cathrine så syns jeg det er unødvendig, slemt og mangel på empati. Hold det inn i deg! Det er en som har det vanskelig, og man snakker ikke sånn til en person. Det er kun på nettet som noen folk mister alt som heter sosiale antenner. Endret 30. november 2012 av Misteltein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 30. november 2012 #58 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Jeg har ikke hatt lyst til å filleriste noen av de navngitte brukerne, men jeg har lyst til å filleriste mange av de anonyme brukerne. Endret 30. november 2012 av Misteltein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 30. november 2012 #59 Del Skrevet 30. november 2012 Nei ville ikke filleriste noen her, da jeg tror halvparten av de på forumet ville bli sexuelt tent av å bli filleristet Jeg dør! Sitter bare og humrer for meg selv her i luka! =P Har litt lyst til å filleriste anonyme brukere som helt tydelig ikke tør stå for meningene sine... Må ha et kjedelig liv =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 30. november 2012 #60 Del Skrevet 30. november 2012 Vil du risikere dette? Kanskje du er en som tåler mindre...hva er normalt hasjforbruk?? http://freak.no/foru...ad.php?t=153824 Jeg har lyst til å filleriste de som begynner å snakke om noe heeelt annet enn hva temaet er - Selv om jeg heeelt sikkert gjør det selv iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå