Gå til innhold

Vil ikke akseptere at jeg har "tøset litt rundt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde dere reagert om dere hadde blitt droppet pga noen ONS? Han har ikke hatt noen selv, så det er på en måte ikke dobbeltmoralsk, men bør man ikke kunne legge fortiden bak seg? Han har ikke hatt ONS av prinsipp, bare med kjærester. Og det er sikkert fint for han, men folk er forskjellige.

Anonym poster: 2f8380ca9e9fe68cf841f2267b7d3356

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Priset meg lykkelig over at jeg slapp å bli sammen med en liten guttunge.

• Liker 4
Skrevet

Priset meg lykkelig over at jeg slapp å bli sammen med en liten guttunge.

:laugh:

Ja!!

Det er rett og slett latterlig. Å ikke akseptere folk for den de er, og at fortid er fortid. Men noen skal være så vanskelige på det. Nesten som en liten unge i barnehagen. Bevares. Han er vel av den sjalu typen :)

Anonym poster: 89a32e21f7ef8a7a0366fa88b5c2b27a

Skrevet

Forskjellige folk søker forskjellig ting i partneren sin.

Han syns at ONS ikke går overens med hans syn på sex, så har han da altså valget mellom å finne noen andre eller bare lære seg å leve med det.

Jeg anser det ikke som barnehagementalitet av den grunn.

• Liker 7
Skrevet

Uansett om fortid er fortid, jeg ville heller ikke hatt en kjæreste som hadde ligget rundt... Hvorfor ikke bare respektere at man har forskjellige verdisyn?

Anonym poster: 3fc125026951e0d8bffbb035a9c91a71

• Liker 6
Skrevet (endret)

«Ligget rundt» :D

Hvis du tror det å ha en ONS ødelegger ens verdisyn trenger du å bli voksen.

Endret av Indra
  • Liker 3
Skrevet

:rolleyes:

Anonym poster: 3fc125026951e0d8bffbb035a9c91a71

Skrevet

Det er det jeg mener med at det er som i barnehagen nesten.

Anonym poster: 89a32e21f7ef8a7a0366fa88b5c2b27a

Skrevet

Hadde ONS i fjor - er nå fullstendig ødelagt som menneske og uaktuell som kjæreste.

Javisst. Logisk.

• Liker 2
Skrevet

Det jeg lurer på er hvordan dette kommer opp i samtaler? Finnes det settinger der: "Åja, forresten, har du ligget med mange du?" er en naturlig ting å si? Eller: "Har du hatt ons?" Er dette ting folk diskuterer på lørdagskvelden over et glass vin? :vetikke:

Jeg hadde stussa om noen spurte meg om slikt..

Anonym poster: beec6cc31f2f041c12a3d2008ac348d4

Skrevet

Jeg hadde hatt problemer med å være sammen med en som hadde det som krav, selv om jeg ikke har hatt ONS. Men det er kanskje en av mine fordommer - at jeg opplever det som et dømmende og firkantet menneske når det en eller flere ONS blir en sak i seg selv.

Anonym poster: c587114e1fd8e4aa16c084126f7d7f93

Gjest Red Queen
Skrevet

Det er selvfølgelig veldig synd at han føler det slik, men som du selv sier så er han ikke dobbeltmoralsk men holder seg tro til sine egne verdier. Jeg tror det er veldig viktig å være på relativt lik seksuell bølgelengde i et forhold. Hvis en er på ganske forskjellige plan i et forhold så tror jeg at en kan tilpasse seg sin partner, men jeg tror at det kan potensielt sett bli vanskelig å opprettholde dette i lengden.

Uansett, lykke til.

Skrevet

TS skrev "noen ONS" ikke en.

Men jeg vet ikke hvor mye "noen" er. For meg høres det ut som 4-5, men kanskje TS har hatt 20-30 om mener det er "noen".... Og om det er 20-30 ONS hun mener med noen, skjønner jeg at kjærsten synes det er veldig mye hvis han ikke har hatt ONS selv.

Anonym poster: 2b3df6141748ef35c97aba26ca9c0684

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...