Ego Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Inspirert (og litt skremt) av tråden om priser på extensions slenger jeg like godt opp et par spm her: Hvor langt hår må man ha i utgangspunktet? (for å få et bra resultat) Og er det noen her som har et sted i Tromsø de føler veldig for å anbefale? (lurer veldig på hvordan jeg vil se ut med langt hår, men har overhodet ikke tålmodighet til å spare i evigheter...)
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Huff, styr unna. Jenter ser sjelden bra ut med løshår. Anonym poster: 2f4f32acc97d0cefcc0b535c6fa487a5
Ego Skrevet 24. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2012 Huff, styr unna. Jenter ser sjelden bra ut med løshår. Anonym poster: 2f4f32acc97d0cefcc0b535c6fa487a5 Joda, enig der. Men om man finner noen som virkelig vet hva de holder på med så kan det bli ganske bra. Er der at jeg heller vil bruke penger på å ha langt hår noen få mnd enn faktisk å sette av et par-tre år til å la det vokse :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Nei, det ser aldri bra ut, i høyden ser det greit ut. Men det er alltid synlig og alltid småharry å observere hos jenter. Spar heller håret ditt. Anonym poster: 2f4f32acc97d0cefcc0b535c6fa487a5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Du kan jo evt bestille clip on på nettet for å prøve å ha langt hår. Finner masse billig hvis du søker på f.eks ebay i tillegg kan du jo kjøpe syntetisk hvis det bare er for å ha prøvd det. En venninne av meg pleier å sette tape extensions på meg. Jeg tror ikke det kan bli mye enklere enn det. Så hvis du har noen venninner som er flink med hår, spør om de kan hjelpe deg. Skal du derimot ha keratinfester vil jeg anbefale deg frisør. Men det sliter mye på håret og er vanskeligere å få av enn tape. Dessuten må man klippe en del av håret mellom hver gang og man får liksom aldri spart håret selv. Du kan jo også bli medlem i gruppen: hairnet extensions på facebook. Der får du bestilt hår og hun som driver siden jobber som frisør i sandvika og kan svare deg på flere spm Anonym poster: 808ee000aec3584151123c021eaddd5c
Ego Skrevet 24. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2012 Clip-on er risky for en som ikke har peiling på hårstyling. Og de vennene jeg har er like 'håpløse' som meg Er ikke på fb, så det ville blitt vanskelig. Men takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå