Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blek og litt dratt i ansiktet om dagen. Hjelper med sol men prøver å ikke ta solarium for ofte. Hadde en maske engang fra Clarins som hadde fruktsyrer i seg, den ga glød men er ikke i produksjon lengre. Har lest om en fruktsyremaske fra Origins her som noen var fornøyd med, noen fler som har prøvd? Skrubb hjelper bare der og da.

Syns noen ganger gløden er der men når jeg sminker meg forsvinner den da jeg bruker lys foundation om vinteren. Har uvevn hud og må sminke meg Syns heller ikke bronzer eller blush gir den rette gløden. Mulig jeg bruker feil produkter/farger. Har brunt hår, mellomlys hud, nøytral tone. Får til å gløde når jeg sminker meg til fest, men da bruker jeg mørkere foundation og highlighter. Kan jo ikke se ut som et juletre til hverdags......

Selvbruning til ansiktet syns jeg tørker ut huden litt og gir mer synlige porer, men har ikke testet så mange merker.

Noen tips? Hva gjør dere for å gløde litt på vinteren?

Videoannonse
Annonse
Gjest Swarovski
Skrevet

Både MD, Decleor og Matis vet jeg at har masker for glød. Og jeg tror alle inneholder fruktsyrer. Men har ikke prøvd de selv dessverre.

Men nå virker det jo som om du bruker en ganske dekkende foundation da? Så mulig du burde bruke mer glødgivende sminke. Mange elsker jo GUERLAIN Météorites Pearls.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...