AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Har ikke noen spesielle interesser! Alltid like flaut når man spør på jobbintervju eller andre plasser om hva man gjør på i fritiden Jeg vil ha en interesse jeg kan brenne for. Jeg ser på serier, er med venner, og trener på treningsstudio.. så jeg trenger virkelig noe mer. Noen som har et godt forslag ? Anonym poster: e33814850fa845dd6a14a45c14060600
Bijate Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Hva med frivillig arbeid? Røde Kors driver i allefall med mye forskjellig og man kan blant annet bli en besøksvenn for noen som virkelig trenger det, være en natteravn, hjelpe med norsk, lekser, sosial støtte, og mye annet forskjellig. Frivillig arbeid finner du også hos andre organisasjoner og foreninger, og jeg tror nok det kan gi gode poeng på evt. jobbintervju i fremtiden. Jeg har i allefall jobbet frivillig i en barne og ungdomsorganisasjon i 6/7 år nå, og finner det svært givende å gjøre på fritiden. Det er jo også mulighet for å melde seg på dansekurs, eller lære deg å hoppe i fallskjerm, spille golf, squash, frisbeegolf, og andre morsomme aktiviteter. Kommer jo selvfølgelig an på hvor du er, og hva slags tilbud du har rundt deg, men hvis du liker å være ute i naturen å kan jo å bestige fjelltopper være en interesse? Håper du finner noe som passer deg.
Charlene87 Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Så jeg hører du er sporty. Du kan prøve deg på fotball eller hånball? Veldig gøy ^^
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Seiling! Anonym poster: 8f30fbed71fb10da0dd8981bd133b091
Envy Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Siden når sluttet trening å være en hobby? Høres jo ut som du gjør en hel masse Om du fortsatt føler at du mangler noe kan du jo kanskje begynne med noe lagidrett du trives med?
Jellybean78 Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Samle frimerker kanskje, drar den replikken hver gang jeg treffer en jente på by'n iallefall (lyst å være med hjem og se på.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå